utrudniony pierwszy poranny rozruch

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • luukasz1991
    Classic
    • 2011
    • 1

    utrudniony pierwszy poranny rozruch

    Zamieszczone przez Piratka
    Ładniutka sztuka
    tak nie wiele trzeba, inny grill, listwy pod kolor, pere dupereli i od razu auto sie inaczej prezentuje
  • kamama
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    utrudniony pierwszy poranny rozruch

    Witam. Mam Octavię 1,6 (74 kW) benzyna i sekwencyjny gaz, na którym przejechałem ok.100 tyś. km (przebieg 170 tyś) i od pewnego czasu mam problem z pierwszym porannym rozruchem. Muszę trochę dłużej kręcić, nim silnik "zaskoczy". Później jest już wszystko ok., nawet jeżeli autko postoi kilka godzin. wymieniłem świece na nowe, ale to nic nie dało. Może ktoś miał podobny przypadek i wie jaka jest przyczyna.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Re: utrudniony pierwszy poranny rozruch

      Zamieszczone przez kamama
      Witam. Mam Octavię 1,6 (74 kW) benzyna i sekwencyjny gaz, na którym przejechałem ok.100 tyś. km (przebieg 170 tyś) i od pewnego czasu mam problem z pierwszym porannym rozruchem. Muszę trochę dłużej kręcić, nim silnik "zaskoczy". Później jest już wszystko ok., nawet jeżeli autko postoi kilka godzin. wymieniłem świece na nowe, ale to nic nie dało. Może ktoś miał podobny przypadek i wie jaka jest przyczyna.
      Pozdrawiam.
      Podobny przypadek miałem w Peugocie 1,4 z gazem odpowiedzialna była pompa paliwa (zawieszała się) wymiana pomogła w 100%.
      Przyczyną usterki pompki brak odpowiedniej ilości paliwa w zbiorniku (stała rezerwa) :P
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • MartinezTychy
        Drive
        • 2010
        • 80

        #4
        kamama,
        Może to też być uszkodzony czyjnik temperatury silnika gdy odpalasz zimny silnik na benzynie nie podaje wystarczającej ilości paliwa ( ssanie ).
        Pozdrawiam.
        Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Komentarz

        • Dr.Claufe
          Rider
          • 2010
          • 338

          #5
          Też trochę szperałem na forum by znaleźć jakieś informacje o tym, gdyż też mam ten problem.

          Wymieniłem świece i kable zapłonowe. Wszystko NGK. I problem - jeśli to można nazwać problemem (ale przecież to denerwuje) został nadal.

          Bardziej prawdopodobna jest teza tomus7, sam ostatnio podczas tankowania nie przekraczam połowy baku..muszę to zmienić w najbliższym czasie. W tym tygodniu wymienię filtr paliwa i zobaczymy czy coś się zmieni, ale na frykasy nie liczę..

          A tak poza tematem. Podczas odpalania zapala Ci się kontrolka od ABS-u? U mnie niestety tak, ale nie zawsze. Wyczytałem, że może to być słaby akumulator, ale nic na to nie wskazuje, żeby taki był.

          Komentarz

          • kamama
            Classic
            • 2010
            • 2

            #6
            Z pompą paliwową jest wszystko ok. Wczoraj był wymieniony czujnik temperatury i dzisiaj rano odpalił bez problemu. Zobaczymy co będzie w kolejne poranki. Mam nadzieję, że bedzie po problemie. Pozdrawiam.

            Komentarz

            • Dr.Claufe
              Rider
              • 2010
              • 338

              #7
              U mnie też wyszło, że mam walnięty czujnik. Może dziś uda się go wymienić i zobaczymy.

              Komentarz

              • speede
                Ambiente
                • 2007
                • 248

                #8
                Przed wymiana czujnika temp. mozesz jeszcze sprawdzic: Nie jezdzij na lpg tylko na Pb i zostaw zgaszony na benzynie. nastepnego dnia z rana sprawdz jak zapali. Jesli zapali to wiadomo - wina lpg (gaz dostaje sie do kolektora i wtedy bedziesz mial utrudnione odpalanie). Jesli dalej nie uda sie uruchomic to raczej czujnik do wymiany.

                Komentarz

                • Kh2GzYH@neostra
                  Drive
                  • 2008
                  • 93

                  #9
                  speede,
                  Witam kolega ma racje u mojego ojca tak było uszczelki w parowniku puszczały i miał za bogatą mieszanke na rozruchu, po wymianie uszczelek jest wszystko ok. A i w elektrozawoże też wymieniłem.
                  Jordi

                  Komentarz

                  Pracuję...