Witam!
Miałem awaryjną wymianę skorodowanego wydechu przez co przy okazji straciłem katalizator - zamierzam sobie wspawać nowy (OK, nie sam - mechanik mi wspawa ) ale jednocześnie zauważyłem że zaczął mi się pojawiać błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation (silnk AGR).
Zwykle jeżdżę spokojnie więc mogłem wcześniej nie zauważyć - w każdym razie w okolicy 150-160km/h czuję włączenie "trybu awaryjnego".
Zbieg okoliczności czy może mieć to związek? (logów jeszcze nie zrobiłem, ale w planach jak tylko wymienione zostanie zatarte łożysko przedniego zawieszenia)
Miałem awaryjną wymianę skorodowanego wydechu przez co przy okazji straciłem katalizator - zamierzam sobie wspawać nowy (OK, nie sam - mechanik mi wspawa ) ale jednocześnie zauważyłem że zaczął mi się pojawiać błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation (silnk AGR).
Zwykle jeżdżę spokojnie więc mogłem wcześniej nie zauważyć - w każdym razie w okolicy 150-160km/h czuję włączenie "trybu awaryjnego".
Zbieg okoliczności czy może mieć to związek? (logów jeszcze nie zrobiłem, ale w planach jak tylko wymienione zostanie zatarte łożysko przedniego zawieszenia)
Komentarz