Cześć wszystkim.
Pacjent to Octavia 1 2.0 PB+LPG 115KM, silnik AZJ.
Problemem jest spore zużycie oleju, ostatnimi czasy dolewam 0,5l na 1000km.
Zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy zaworowych, poradziłbym sobie z tym sam, bo mechanicy z którymi rozmawiałem nie są chętni do takich operacji.
Pytania zasadnicze:
- czy da się to zrobić w tym silniku bez rozbierania rozrządu?
- w jakie elementy muszę się wyposażyć przed przystąpieniem do prac? wiadomo nowe uszczelniacze, ale też uszczelka pokrywy klawiatury, uszczelki kolektora z dwóch stron, coś jeszcze?
Pacjent to Octavia 1 2.0 PB+LPG 115KM, silnik AZJ.
Problemem jest spore zużycie oleju, ostatnimi czasy dolewam 0,5l na 1000km.
Zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy zaworowych, poradziłbym sobie z tym sam, bo mechanicy z którymi rozmawiałem nie są chętni do takich operacji.
Pytania zasadnicze:
- czy da się to zrobić w tym silniku bez rozbierania rozrządu?
- w jakie elementy muszę się wyposażyć przed przystąpieniem do prac? wiadomo nowe uszczelniacze, ale też uszczelka pokrywy klawiatury, uszczelki kolektora z dwóch stron, coś jeszcze?
Komentarz