Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klimatyzacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klimatyzacja

    Witam, mam problem od dzisiaj, mianowicie climatronic działa (przewody lodowate) natomiast do środka kabiny leci gorące powietrze. O co może chodzić ?

  • #2
    Zrób autodiagnozę climatronica to pokaże ci błędy, zapewne winny silniczek klapy temperatury v68.
    Sławek

    Komentarz


    • #3
      Byłem zobaczyć o co chodzi i takie błędy mam:
      4FA
      4F7

      Komentarz


      • #4
        4FA też Ci szwankuje czyli v71 od obiegu wewnętrznego, ale 4F7 to jak pisałem powyżej awaria silniczka v68 od nastawy temperatury.
        Sławek

        Komentarz


        • #5
          Tutaj masz lokalizację tych elementów Screenshot_20220915_221741_com.google.android.apps.docs.jpg
          Sławek

          Komentarz


          • #6
            Z mojego amatorskiego punktu widzenia do V68 dostane sie od spodu pod kierownica ? Do V71 po odkręceniu schowka od strony pasażera?

            Komentarz


            • #7
              Pod kierownicą niczego nie znajdziesz, zdemontuj środkowy panel i schowek
              Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

              Komentarz


              • #8
                Środkowy panel tam gdzie radio itd?

                Komentarz


                • #9
                  Byłem dzisiaj coś poszukać i jedyne co mnie zaniepokoiło to pod siedzeniem pasażera:

                  w trybie auto tak się dzieje. Silniczek steruje taka wajchą która wchodzi do otworu. Gdy wyjmę ja z otworu czuć zimne powietrze lecące z tego otworu.

                  Komentarz


                  • #10
                    Natomiast gdy ręcznie ustawiam temperaturę silniczek dobrze się przestawia w jedna lub w druga stronę

                    Komentarz


                    • #11
                      W climatroniku ogrzewanie działa cały czas, nie jest odcinane zasilanie cieczy. To klapy powodują dolot ciepłego czy zimnego powietrza i w jakiej mierze, w zależności od zadanej temperatury.
                      Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

                      Komentarz


                      • #12
                        m4chu U mnie v70 czyli od klapy centralnej, ten z zieloną dźwigienką też raz działa, raz nie, ty pewnie masz podobnie z v68.
                        Sławek

                        Komentarz


                        • #13
                          Czyli ten z różowa częścią ta V68? Ten który jest na filmiku ?

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez m4chu Zobacz wpis
                            Czyli ten z różowa częścią ta V68? Ten który jest na filmiku ?
                            Tak, to jest v68 czyli serwomechanizm regulacji temperatury, tam najczęściej padają ścieżki/docisk blaszek potencjometru nastawy, czyli TPS, coś w rodzaju czujnika otwarcia klapy tejże.
                            Sławek

                            Komentarz


                            • #15
                              myślisz, że wymiana tego silniczka wystarczy? Czy trzeba będzie raczej coś więcej?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez m4chu Zobacz wpis
                                myślisz, że wymiana tego silniczka wystarczy? Czy trzeba będzie raczej coś więcej?
                                Wystarczy, a nawet powiem więcej, że można ten stary uratować bo tam najczęściej pada docisk ślizgu do ścieżek potencjometru położenia dźwigienki czyli TPSy.
                                Sławek

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X