Octavia 1,8T gasnie...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tepesz
    Classic
    • 2010
    • 7

    Octavia 1,8T gasnie...

    Zapowiadałem się na jutro, ale mam problem ze Skodziną. Zaczeła mrugać kontrolka grzania świecy. Czy to jest groźne ? Czy można z tym jeżdzić ? Jak tak to przyjade.
  • bansche
    Classic
    • 2008
    • 29

    #2
    Octavia 1,8T gasnie...

    JW octavia 1,8T 150km benzyna gaz

    chodzi dopoki nie osiagnie temperatury 90C
    ojetnie czy gaz czy benzyna spadaja obroty i gasnie
    nie idzie odpalic dopoki nie ostygnie
    Ktos sie spotkal z czyms takim
    dodam ze pod vag nic nie wychodzi

    raz byl blad za uboga mieszanka ale po skasowaniu nic a i tak zachowuje sie tak samo
    Moze ktos pomoze... bede wdzieczny
    Laurin & klement 140km czarna niunia

    Komentarz

    • kmicio
      Ambiente
      • 2008
      • 233

      #3
      A jaka wartość rezystancji na czujniku temperatury. Może go zalewa i gaśnie. Potem nie odpalisz bo wartość rezystancji jak dla zimnego i mu da taką dawkę że ma za mało powietrza bo benzyna mocno odparowuje tworząc niewłaściwy skład z powietrzem. Sprawdź ten trop.
      *1B1B*1.8T*4x4
      *1B1B*1.9T*DSG

      Komentarz

      • bansche
        Classic
        • 2008
        • 29

        #4
        ja mialem. walniety komputer, pisalem o tym juz wczesniej. Chociaz u mnie na Vagu pojawil sie najpierw blad czujnika polozenia walu(?). Czujnik zostal wymieniony ale to nie pomoglo...okazalo sie ze winien byl komp. Poza tym u mnie po nagrzaniu do 90 stopni auto gaslo i nie szlo odpalic przez jakies 10 minut. A pozniej powtorka z rozrywki, czyli odpalenie auta i po kilku metrach znow gaslo Masakra ( co moze potwierdzic Miras z Dynosoftu...kiedy stalismy o 22 na wiadukcie na Katowickiej )

        ...to ze skoda club moze to temat ale zobacze te temperature
        Laurin & klement 140km czarna niunia

        Komentarz

        • fidodido
          Rider
          • 2010
          • 440

          #5
          Panowie, panie, forumowicze dziś już mam dość podczas jazdy auto zgasło z 5 razy i potem trochę kręci aż załapie.
          Dzieje się to gdy wrzucam luz podczas jazdy, przy dojeżdżaniu do skrzyżowań bądź świateł obroty nagle w dół i zgasł.
          Pomóżcie bo już tracę cierpliwość
          Auto: Skoda Octavia I
          Kolor: Srebrny
          Pojemność: 1,8T 20V
          Moc: 150KM
          Typ silnika: AGU
          Gaz: STAG-4

          Komentarz

          • majkel123
            Rider
            • 2010
            • 570

            #6
            A jeździ na gazie ??
            Arctic 1.8 TSI DSG7

            Komentarz

            • fidodido
              Rider
              • 2010
              • 440

              #7
              Jeździ
              Inst. gazowa STAG-4
              45l /380km
              choć mam wrażenie że owe gaśniecie częściej występuje po przełączeniu się auta na gaz lub zaraz po.
              Czasem jak zauważę ze obroty lecą w dół udaje mi się dodać gazu i jakby zapobiec zgaśnięciu.
              Także gaśnie jak dostanie po dupie np. przy wyprzedzaniu tzn. wyprzedzasz dajesz po garach widzisz czerwone wrzucasz luz i zgasł.
              Auto: Skoda Octavia I
              Kolor: Srebrny
              Pojemność: 1,8T 20V
              Moc: 150KM
              Typ silnika: AGU
              Gaz: STAG-4

              Komentarz

              • majkel123
                Rider
                • 2010
                • 570

                #8
                Objawy identyczne jak te przy reduktorze zamontowanym poprzecznie do kierunku jazdy.
                Wiemy jednak że to nie to.

                Może to poczytaj:
                Arctic 1.8 TSI DSG7

                Komentarz

                • fidodido
                  Rider
                  • 2010
                  • 440

                  #9
                  Najprawdopodobniej zlokalizowałem przyczynę gaśnięcia auta.
                  Jako że mam instalacje gazu STAG-4 udałem się do producenta i okazało się że mam zamontowane:
                  Reduktor Tomasetto
                  Zawór gazowy Tomasetto
                  Reduktor ten jest montowany do aut do 90 KM a nie 150 KM za czym idzie ww zawór.
                  Przez to partactwo gazownika auto gdy dostaje w dupę lub przy przełączeniu się z benzyny na gaz zalewa zawory gazem reduktor nie wyrabia konsekwencja czego jest zgaśniecie auta.
                  Po tym jak zadzwoniłem do gazownika który montował ta inst. zostałem zrugany ze po co się wpied.... w ich pracę on wie co robi
                  Na 2 listopada umówiłem się na wymianę ww części, kalibracje i ustawienie wszystkiego + wymiana filtrów.
                  Auto: Skoda Octavia I
                  Kolor: Srebrny
                  Pojemność: 1,8T 20V
                  Moc: 150KM
                  Typ silnika: AGU
                  Gaz: STAG-4

                  Komentarz

                  • bansche
                    Classic
                    • 2008
                    • 29

                    #10
                    po dzisiejszym testowaniu wyszly nastepujace bledy

                    przeplywomierz odpada byl odlaczony i to samo

                    668 Napięcie na zacisku 30 za niskie
                    sygnał poza wartościami granicznymi - BŁĄD SPORADYCZNY (ABS) juz zrobilem

                    16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
                    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

                    16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału
                    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

                    po wizycie u elektryka
                    samochod pojechal do elektryka i
                    niby jest uszkodzony czujnik hala i on odcina zaplon
                    i przewod od kolektora i dlatego cos tam swiszczy.

                    niby na jutro ma latac mial ktos cos podobnego
                    Laurin & klement 140km czarna niunia

                    Komentarz

                    • fidodido
                      Rider
                      • 2010
                      • 440

                      #11
                      niestety pomimo wymiany reduktora i przeglądu inst. gazowej nadal auto gaśnie nieregularnie czy to gaz czy benzyna po wrzuceniu na luz.
                      Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.?
                      Auto: Skoda Octavia I
                      Kolor: Srebrny
                      Pojemność: 1,8T 20V
                      Moc: 150KM
                      Typ silnika: AGU
                      Gaz: STAG-4

                      Komentarz

                      • Ths
                        Rider
                        • 2007
                        • 317

                        #12
                        fidodido,
                        a możesz napisać gdzie montowałeś tą instalkę w Białym. Tak dla potomnych co by omijali "uprzejmych" specjalistów.

                        Komentarz

                        • fidodido
                          Rider
                          • 2010
                          • 440

                          #13
                          Gaz został zamontowany w Auto Gaz Kubuś Piątnica, ul. Włościańska 36
                          Oferujemy profesjonalne instalacje gazowe lpg do samochodów osobowych i ciężarowych. Solidny serwis gwarancyjny i naprawy pogwarancyjne. Elektromechanika i diagnostyka samochodowa.

                          Wszystkim odradzam nie dość ze nie fachowa obsługa to i chamskie podejście do klienta.
                          Niezbędnych poprawek i wymian dokonałem w Białymstoku w firmie AC ul. 27 Lipca 64 w Białymstoku
                          AC - pionier w zakresie instalacji LPG. Instalacja gazowa 5 generacji w samochodzie. Najlepsze sterowniki LPG.

                          I tu mogę z czystym sumieniem polecić chłopaków nie dość ze bardzo fachowa porada jak i obsługa to jeszcze w bardzo milej i przyjaznej atmosferze. Tu widać ze ludzie wiedza co robią.
                          Auto: Skoda Octavia I
                          Kolor: Srebrny
                          Pojemność: 1,8T 20V
                          Moc: 150KM
                          Typ silnika: AGU
                          Gaz: STAG-4

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            pojezdzij troche na samym bp i obserwój jezeli na benzynie bedzie chodził normalnie to bedzie kwestia gazu, powymieniaj wszystkie filtrki, zobacz czy reduktor przypadkiem nie mrozi sie, mozesz miec problem z przepływomierzem ja miałem takie problemy w poprzednich autach z gazem i powiedziłem sobie ze nigdy wiecej gazu :evil:
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • fidodido
                              Rider
                              • 2010
                              • 440

                              #15
                              Zamieszczone przez piramida
                              pojezdzij troche na samym bp i obserwój jezeli na benzynie bedzie chodził normalnie to bedzie kwestia gazu, powymieniaj wszystkie filtrki, zobacz czy reduktor przypadkiem nie mrozi sie, mozesz miec problem z przepływomierzem ja miałem takie problemy w poprzednich autach z gazem i powiedziłem sobie ze nigdy wiecej gazu :evil:
                              na benzynie tez mi się zdarzył wyżej wymieniony objaw instalacja gazowa cala przejrzana filtry w gazie wymienione reduktor nowiutki wiec to nie to
                              Auto: Skoda Octavia I
                              Kolor: Srebrny
                              Pojemność: 1,8T 20V
                              Moc: 150KM
                              Typ silnika: AGU
                              Gaz: STAG-4

                              Komentarz

                              • Ths
                                Rider
                                • 2007
                                • 317

                                #16
                                Ja też polecam AC w Białymstoku.
                                U nich montowana była rok temu moja instalka i jak dotychczas (odpukać) nie ma problemów.
                                Panowie znają się na tym co robią. Ja czekałem 3 miesiące w kolejce do montażu.

                                Komentarz

                                • KolinWawa
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 278
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • APK 2.0 MPI 115 KM
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez fidodido
                                  niestety pomimo wymiany reduktora i przeglądu inst. gazowej nadal auto gaśnie nieregularnie czy to gaz czy benzyna po wrzuceniu na luz.
                                  Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.?
                                  Wtryskiwacze gazowe do wymiany.

                                  Komentarz

                                  • fidodido
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 440

                                    #18
                                    Zamieszczone przez KolinWawa
                                    Zamieszczone przez fidodido
                                    niestety pomimo wymiany reduktora i przeglądu inst. gazowej nadal auto gaśnie nieregularnie czy to gaz czy benzyna po wrzuceniu na luz.
                                    Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły.?
                                    Wtryskiwacze gazowe do wymiany.
                                    Prawdopodobnie sprawa gaśnięcia auta została rozwiązana poprzez wymianę czujnika ciśnienia oleju.
                                    Dla zainteresowanych, nie pytajcie też nie wiem co ma piernik do wiatraka ale po wymianie tego czujnika gaśnięcie ustało.
                                    Auto: Skoda Octavia I
                                    Kolor: Srebrny
                                    Pojemność: 1,8T 20V
                                    Moc: 150KM
                                    Typ silnika: AGU
                                    Gaz: STAG-4

                                    Komentarz

                                    Pracuję...