mam do Was ogromną prośbe. Potrzebuje pomocy odnośnie błędu:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent.
Jakieś 2 miesiące temu robiłem rozrząd, cały duży przegląd.
Niby wszystko miało być ok ale zaraz po zmianie zaczął wyskakiwać ten błąd.
Byłem dzisiaj u mechanika ale on twierdzi że to może być coś zupełnie innego, np wtrysk itp.
Czy może to być żle ustawiona pompa przy wymianie rozrządu. Jutro jade rano do niego i nie chciałbym płacić 2 raz za coś co powinno być zrobione przy wymianie.
Do tego teraz jak zrobiło sie zimno jakoś słabo pali po nocy na zimno, coś silnikiem trzepie przez pare sekund.
mam do Was ogromną prośbe. Potrzebuje pomocy odnośnie błędu:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent.
Jakieś 2 miesiące temu robiłem rozrząd, cały duży przegląd.
Niby wszystko miało być ok ale zaraz po zmianie zaczął wyskakiwać ten błąd.
Byłem dzisiaj u mechanika ale on twierdzi że to może być coś zupełnie innego, np wtrysk itp.
Czy może to być żle ustawiona pompa przy wymianie rozrządu. Jutro jade rano do niego i nie chciałbym płacić 2 raz za coś co powinno być zrobione przy wymianie.
Do tego teraz jak zrobiło sie zimno jakoś słabo pali po nocy na zimno, coś silnikiem trzepie przez pare sekund.
pozdrawiam
Błąd oznacza źle ustawiony początek wtrysku. Poproś pana niech Ci pokaże jak wygląda kąt wtrysku w kanale 000 (druga pozycja, sterownik zablokowany w trybie BASIC SETTINGS), podejrzewam że masz sporo poniżej 50 jednostek, powinno być około 50 lub nawet 70/80 w przypadku silników o większym przebiegu.
Jeśli przed wymianą rozrządu nic takiego nie było to ewidentnie wina warsztatu.
Komentarz