[O1] pilna sprawa dot. rozrzadu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] pilna sprawa dot. rozrzadu

    poka felunek na aucie jedz dziś ! , gdzie bedzie gajger?
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    [O1] pilna sprawa dot. rozrzadu

    Witam

    mam do Was ogromną prośbe. Potrzebuje pomocy odnośnie błędu:

    00550 - Start of Injection Regulation
    17-10 - Control Difference - Intermittent.

    Jakieś 2 miesiące temu robiłem rozrząd, cały duży przegląd.
    Niby wszystko miało być ok ale zaraz po zmianie zaczął wyskakiwać ten błąd.
    Byłem dzisiaj u mechanika ale on twierdzi że to może być coś zupełnie innego, np wtrysk itp.

    Czy może to być żle ustawiona pompa przy wymianie rozrządu. Jutro jade rano do niego i nie chciałbym płacić 2 raz za coś co powinno być zrobione przy wymianie.
    Do tego teraz jak zrobiło sie zimno jakoś słabo pali po nocy na zimno, coś silnikiem trzepie przez pare sekund.

    pozdrawiam

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Re: pilna sprawa dot. rozrzadu

      Zamieszczone przez chimek11
      Witam

      mam do Was ogromną prośbe. Potrzebuje pomocy odnośnie błędu:

      00550 - Start of Injection Regulation
      17-10 - Control Difference - Intermittent.

      Jakieś 2 miesiące temu robiłem rozrząd, cały duży przegląd.
      Niby wszystko miało być ok ale zaraz po zmianie zaczął wyskakiwać ten błąd.
      Byłem dzisiaj u mechanika ale on twierdzi że to może być coś zupełnie innego, np wtrysk itp.

      Czy może to być żle ustawiona pompa przy wymianie rozrządu. Jutro jade rano do niego i nie chciałbym płacić 2 raz za coś co powinno być zrobione przy wymianie.
      Do tego teraz jak zrobiło sie zimno jakoś słabo pali po nocy na zimno, coś silnikiem trzepie przez pare sekund.

      pozdrawiam
      Błąd oznacza źle ustawiony początek wtrysku. Poproś pana niech Ci pokaże jak wygląda kąt wtrysku w kanale 000 (druga pozycja, sterownik zablokowany w trybie BASIC SETTINGS), podejrzewam że masz sporo poniżej 50 jednostek, powinno być około 50 lub nawet 70/80 w przypadku silników o większym przebiegu.
      Jeśli przed wymianą rozrządu nic takiego nie było to ewidentnie wina warsztatu.
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        chimek11, posłuchaj wskazówek kolegi Piotrus, niech ci ustawią i będzie o.k.
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • chimek11
          Rider
          • 2007
          • 482

          #5
          dzieki koledzy za podpowiedzi

          okazało sie że miałem kąt ok 6,5. Ustawili i tera mam 2,4-2,6. Błędu już nie ma.

          pkt. rozdane

          dzieki raz jeszcze.

          Komentarz

          Pracuję...