Witam
mimo iz uplynelo troche czasu od ostatniego postu podlacze sie pod temat i moze ktos mi cos doradzi
Kilka dni temu wyskoczyla mi kontrolka informujaca o niskim poziomie plynu chlodzacego
Po podniesieniu maski okazalo sie ze zbiorniczek jest pusty, jednak po odkreceniu korka cisnienie uszlo i plyn wrocil z przewodow do zbiorniczka.
Nie zauwazylem zeby bylo go wiecej czy mniej. Zakrecilem spowrotem i bez problemu dojechalem do domu
Dzisiaj chcialem sprawdzic czy cos sie dzieje i wyskoczylem na trase zaopatrzony na wszelki wypadek w plyn na dolewke
Po kilkunastu kilometrach znow wyskoczyla kontrolka niskiego poziomu plynu ale nie mialem sie gdzie zatrzymac przejechalem jeszcze ok 2 km no i stalo sie....
waz ktory wychodzi z silnika do gory chlodnicy wyrwalo z krocca przy silniku
W zbiorniczku plyn sie nie pieni, nie ma babli, nie czuc spalinami, kolor plynu bez zmian, wszystkie weze gorace, nawiew powierza grzeje, strzalka nigdy nie przekracza 90 st
Po przeczytaniu powyzszych postow jutro sprawdze poziom i stan oleju w silniku
Jakies sugestie? Jest szansa ze to cos innego niz uszczelka?
mimo iz uplynelo troche czasu od ostatniego postu podlacze sie pod temat i moze ktos mi cos doradzi
Kilka dni temu wyskoczyla mi kontrolka informujaca o niskim poziomie plynu chlodzacego
Po podniesieniu maski okazalo sie ze zbiorniczek jest pusty, jednak po odkreceniu korka cisnienie uszlo i plyn wrocil z przewodow do zbiorniczka.
Nie zauwazylem zeby bylo go wiecej czy mniej. Zakrecilem spowrotem i bez problemu dojechalem do domu
Dzisiaj chcialem sprawdzic czy cos sie dzieje i wyskoczylem na trase zaopatrzony na wszelki wypadek w plyn na dolewke
Po kilkunastu kilometrach znow wyskoczyla kontrolka niskiego poziomu plynu ale nie mialem sie gdzie zatrzymac przejechalem jeszcze ok 2 km no i stalo sie....
waz ktory wychodzi z silnika do gory chlodnicy wyrwalo z krocca przy silniku
W zbiorniczku plyn sie nie pieni, nie ma babli, nie czuc spalinami, kolor plynu bez zmian, wszystkie weze gorace, nawiew powierza grzeje, strzalka nigdy nie przekracza 90 st
Po przeczytaniu powyzszych postow jutro sprawdze poziom i stan oleju w silniku
Jakies sugestie? Jest szansa ze to cos innego niz uszczelka?
Komentarz