O2 Rs 2.0 T krótkie ssanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RESPECT
    Classic
    • 2011
    • 18
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    O2 Rs 2.0 T krótkie ssanie

    marektbg,Standartowe pytanie o schowek gdzie i za ile ?
    Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
    SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
    SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa

    Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
  • Black.Jack
    Ambiente
    • 2010
    • 101

    #2
    O2 Rs 2.0 T krótkie ssanie

    Witam ,mam problem z ssaniem tzn po nocy jak zapalam autko to ssanie podbija obr na jakies 10 s wydaje mi sie ze jest to zdecydowanie za krótko dodam ze po tych 10 s obr juz sa tak jakby silnik był juz rozgrzany - może sie myle ale wydaje mi sie ze to troche za szybko , co do przyczyn to wydaje sie ze własnie jak jade na zimnym to delikatnie jak by szarpała nie jest to moze bardzo odczówalne ale mam takie wrażenie , kolejną rzeczą która zaobserwowałem jest jak dla mnie za wolne wkrecanie sie obr na luzie ( może ten typ tak ma ) co do tych obr jak sie jedzie to wkreca sie bardzo ładnie tylko własnie na biegu jałowym zachowuje sie jak by sie dławiła delikatnie , podpowiedzcie co może byc przyczyną ,dodam ze filtry zmienone , rozrzad nowy , swiece nowe Pozdrawiam i z góry dziekuje za podpowiedzi .
    P.s Vag nic nie pokazał

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      W 1.8 TSI po nocy stania jak odpalam to na początku jakieś 10-15 sek. obroty są na poziomie 1100 rmp i podaje większą dawkę paliwa i potem spadają na normalny poziom.
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • Rekin Chlebojad
        Rider
        • 2010
        • 474

        #4
        Zamieszczone przez Black.Jack
        Witam ,mam problem z ssaniem tzn po nocy
        hmmm.... w takim wypadku niewiele tu pomoge :szeroki_usmiech
        Zamieszczone przez Black.Jack
        na biegu jałowym zachowuje sie jak by sie dławiła delikatnie
        tzn co masz nierowne obroty?? czy na jałowym jak dodajesz gazu masz dławienie??
        Black.Jack, sprawnosc auta ,ocenia sie jak kreseczka temp siegnie 90 stopni (ogolnie mowiac po nagrzaniu) , nie wiem jak to jest rozwiazane w silnikach VAG ale jak juz zmieniasz swieczki (to ja zazwyczaj co trzeci komplet swieczek około 40 tyś X 3) wymieniałem przewody WN, tak profilaktycznie koszt niewielki a mam pewnosc że nic nie padnie.Jesli Mihau, tez ma podobnie z tymi obrotami , znaczy tak ma byc. Mysle że VAG by cos wykazał czy zła mieszanke paliwa?? Problem z dawkowaniem?? zdaje mi sie że tak.
        [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

        Komentarz

        • Black.Jack
          Ambiente
          • 2010
          • 101

          #5
          No zgadza sie widze ze mamy podobnie no ale zastanawiaja mnie jeszcze te obr , nie chodzi o to ze nie równo chodzi albo ze faluja chodzi o to ze za wolno sie wkreca jak by z opoznionym zapłonem heheh , wciskam gaz do oporu a obroty zaczynaja wchodzic na skale ale z jakims oporem poprostu za wolno chodzi mi o to ze np jak depne od 1 tys i chce osiagnąc 6 tyś na jałowym to trwa to zdecydowanie za długo jak dla mnie , ale zaznaczam ze nie miałem doczynienia z 2.0 T i moze ten typ poprostu tak ma , bo porównujac z np corolla w benzynie tam obroty chodza jak szalone

          Komentarz

          • Mihau
            RS
            • 2009
            • 7460
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            Ale zimną turbo benzyną (czy innym samochodem z turbiną) nie wchodzi się na tak wysokie obroty

            Ja to w ogóle czekam, aż mi obroty spadną i dopiero ruszam. Czy tak się powinno robić to nie wiem :roll:
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz

            • Psycho Dad
              Rider
              • 2009
              • 629

              #7
              Moźe na luzie masz to samo co w 1.8TSI ... blokada nie da rady wejść na czerwone pole. max 4000obr
              Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

              Komentarz

              • Rekin Chlebojad
                Rider
                • 2010
                • 474

                #8
                Black.Jack, looknij na to co prawda to chyba 1.4 tsi 122 KM ale pewnie o to ci chodzi?? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TvQWRg6OZNg&feature=related[/youtube]
                [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7460
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #9
                  szkoda, że nie pokazał chwilowego spalanie, bo u mnie na początku jest ok. 4,4L/h i na końcu spada do 1,1L/h
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • Black.Jack
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 101

                    #10
                    Nie nie chodzi mi o blokade na jałowym można bez problemów wkrecić do konca

                    Komentarz

                    • krz_p
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 164

                      #11
                      Zamieszczone przez Black.Jack
                      jak depne od 1 tys i chce osiagnąc 6 tyś na jałowym to trwa to zdecydowanie za długo jak dla mnie
                      a w jaki celu to robisz? bo jakoś nie widzę w tym sensu
                      Golf V GTI

                      Komentarz

                      • Black.Jack
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 101

                        #12
                        Zamieszczone przez krz_p
                        Zamieszczone przez Black.Jack
                        jak depne od 1 tys i chce osiagnąc 6 tyś na jałowym to trwa to zdecydowanie za długo jak dla mnie
                        a w jaki celu to robisz? bo jakoś nie widzę w tym sensu
                        Czy musi byc w tym sens? poprostu zwykła przygazówka sprawdzic jak sie wkręca a ty nigdy tak nie robiłes?

                        Komentarz

                        • theOne
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 177

                          #13
                          Zamieszczone przez Rekin Chlebojad
                          Zamieszczone przez Black.Jack
                          Witam ,mam problem z ssaniem tzn po nocy
                          hmmm.... w takim wypadku niewiele tu pomoge :szeroki_usmiech
                          Zamieszczone przez Black.Jack
                          na biegu jałowym zachowuje sie jak by sie dławiła delikatnie
                          tzn co masz nierowne obroty?? czy na jałowym jak dodajesz gazu masz dławienie??
                          Że tak się wtrące, ja mam dławienie jak na jałowym przycisnę (bez przesady, do 3k obr czy coś) to jak obroty wracają do pozycji wyjściowej to samochód tak jakby się dławi... Czy to coś nie tak?
                          Witam

                          Passat 1.8 TSI R-Line MY2010

                          Komentarz

                          • krz_p
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 164

                            #14
                            Zamieszczone przez Black.Jack
                            Zamieszczone przez krz_p
                            Zamieszczone przez Black.Jack
                            jak depne od 1 tys i chce osiagnąc 6 tyś na jałowym to trwa to zdecydowanie za długo jak dla mnie
                            a w jaki celu to robisz? bo jakoś nie widzę w tym sensu
                            Czy musi byc w tym sens? poprostu zwykła przygazówka sprawdzic jak sie wkręca a ty nigdy tak nie robiłes?
                            Nie, jak auto się wkręca to sprawdzam na biegu
                            Golf V GTI

                            Komentarz

                            Pracuję...