dzieki sprawdze
[O2] 2.0 FSi problem z zaworem EGR
Zwiń
X
-
Znowu problem z EGR i dodatkowo dwie świece żarowe które nie są spalone ale raczej nie mająnic wspólnego z zaworem
kody błędów z VCDS
17056 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11): usterka elektryczna w obwodzie
P0672 - 000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 124.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.78 V
Bity binarnie: 00000100
Temperatura: 5.4*C
Bity binarnie: 00110000
17058 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13): usterka elektryczna w obwodzie
P0674 - 000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 158.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.63 V
Bity binarnie: 00000100
Temperatura: 1.8*C
Bity binarnie: 00110000
16785 - Układ recyrkulacji spalin: Natężenie przepływu za małe
P0401 - 000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1638 /min
Moment obrotowy: 68.0 Nm
Prędkość: 57.0 km/h
Obciążenie: 22.0 %
Cykl pracy: 14.7 %
Bity binarnie: 11000000
Ilość powietrza/Obr.: 295.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 550.0 mg/suw
Komentarz
-
-
zamienią pierwszą świecę z drugą i jak jest 2 uszkodzona to będzie błąd świecy pierwszego cylindra a jak nie to coś na przewodach
[ Dodano: Nie 28 Lis, 10 14:45 ]
a co to są kody gotowości
Stan: 00000000 01100110 10000000 10000000
Stan kontrolki MIL: MIL zgaszona
Elementy systemowe: Niesprawny/testowany
System paliwowy: Niesprawny/testowany
Recyrkulacja spalin (EGR): Niesprawny/testowany
Kody błędów (EOBD): 0
Komentarz
-
-
wyglada na to ze twój egr nie działa .wymieniłes ten elektrozawór n18 o którym pisałem wczesniej?jesli tak to jeszcze warto sprawdzic przewody od vacum do n18 i od niego do samego egr-a czy nie jest uszkodzony jesli to jest ok to wynika z tego ze sam zawór jest do wymiany .sprawdz jeszcze ta sama grupe ale w bs i zobacz czy w czasie testu zmienia sie wartosc % wysterowania zaworu egr powinna sie zmieniac od 0-100%diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Panowie, wybaczcie ale robie podpinke , asy w serwisie cos nie moga podolac.
u mnie z kolei jest opcja : system recyrkulacji spalin : za mala przepustowosc / sporadycznie . tak mialem 2 razy . 1 raz skonczylo sie na resecie kompa, i komentarzu: jezdzic, obserwowac. za 2 razem EGR wymieniony w ramach gwarancji, auto odzyskalo ponownie kopa: Niestety miesiac z hakiem minal i znow mam "zolty helikoper" part III na zegarach. Czy w moim przypadku rowniez polecic im sprawdzenie n18 i n205 ? Kropeck napisal rozrzad... czy po 40k przejechanych , auto 9 miesieczne moze on miec tez wplyw ?
Nie jestem muzykalny Panowie, ale cos mi tu nie gra... drazni mnie strasznie ta zolc na tablicy ... podajcie swoje sugestie prosze, dzieki z gory..... >>> JEŻELI ZA PIERWSZYM RAZEM CI SIĘ NIE POWIEDZIE, TO SKOKI SPADOCHRONOWE NIE SĄ DLA CIEBIE <<<<< ....
Komentarz
-
-
a co panowie w aso zrobili do tej pory .u ciebie moze byc walnienty n18 ,przewody podcisnieniowe albo sam zawór egr tylko nie jestem pewien co do typu egr w twoim silniku bo mozesz miec jusz sterowany egr elektrycznie i wtedy do wymiany cała klapa gaszaenia albo gdzies jest instalacia elektryczna walnienta.te sugestie do n205 i paska rozrzadu tyczyły sie do 2.0fsi a ty masz 2,0 tdi wiec cie nie dotyczadiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
german81, dzieki za odp
Zamieszczone przez german81a co panowie w aso zrobili do tej pory
Zamieszczone przez german81te sugestie do n205 i paska rozrzadu tyczyły sie do 2.0fsi a ty masz 2,0 tdi wiec cie nie dotyczaZamieszczone przez german81moze byc walnienty n18 ,przewody podcisnieniowe
dzieki german81, juz mam karte przetargowa jakby cos. Obiecuje info co tam zdzialali
edit :
i widzicie Panowie jak jest, doslownie pare sek temu dzwonilem do serwisu ustalic termin wizyty, mowie ze mam po raz 3 problem z systemem recyrkulacji spalin, a Pan stwierdzil ze w swoim zakresie moge sobie z tym poradzic, stosujac : procedure wypalania filtra DPF..... :shock:
pomijam fakt ze wg naklejki znamionowej takowego nie posiadam ...i tyle w temacie.......... >>> JEŻELI ZA PIERWSZYM RAZEM CI SIĘ NIE POWIEDZIE, TO SKOKI SPADOCHRONOWE NIE SĄ DLA CIEBIE <<<<< ....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81u ciebie moze byc walnienty n18 ,przewody podcisnieniowe albo sam zawór egr
Zamieszczone przez german81albo gdzies jest instalacia elektryczna walnienta
ogolnie Pan za biurkiem stwierdzil ze beda oczywiscie walczyc, ale czasem moze wyjsc na swiat auto jak to nazwal cytuje : z archiwum X , czyli cos sie w nim dzieje ale nie wiadomo co . .. Lubie ten serial ale niekoniecznie chcialbym zagrac w nim jakas role ,
po raz kolejny obiecuje ze bede na biezaco informowal...
PS maly OT ...stracilem dzis lusterko boczne, jakby kogos interesowalo , calosc wymiany ok 500 peelenow :roll:
[ Dodano: Czw 13 Sty, 11 10:09 ]
witam ponownie Panowie
i kurcze na razie spokoj :szeroki_usmiech mam nadzieje ze nie zapesze...
jak pisalem wczesniej , po kilkukrotnych probach usuniecia problemu , zawsze powracal, ostatnia procedura byla wymiana bloku zaworow, i odpukac po wielu kaemach i ponad mcu uzytkowania nonstoped szkodnika , o dziwo nic mi nie wyswetla na zegarach , Mam nadzieje ze przyda sie ta info i taki stan bedzie trwal juz nadal
pzdr..... >>> JEŻELI ZA PIERWSZYM RAZEM CI SIĘ NIE POWIEDZIE, TO SKOKI SPADOCHRONOWE NIE SĄ DLA CIEBIE <<<<< ....
Komentarz
-
-
Jutro zmieniam zawór na nowy i zobaczymy czy pomoże
[ Dodano: Sro 26 Sty, 11 15:20 ]
zawór nowy Wahler i nic nie dał
I błąd świecy (świece nowe denso)
Oto opisy błędu
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3
Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 0000SG 6250
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 73430 000 00000
VCID: 6ED8ED6800E5
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16785 - Układ recyrkulacji spalin: Natężenie przepływu za małe
P0401 - 000 - -
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1512 /min
Moment obrotowy: 54.0 Nm
Prędkość: 38.0 km/h
Obciążenie: 17.6 %
Cykl pracy: 14.7 %
Bity binarnie: 11000000
Ilość powietrza/Obr.: 265.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 515.0 mg/suw
17055 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10): usterka elektryczna w obwodzie
P0671 - 000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 192.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00000100
Temperatura: -0.9*C
Bity binarnie: 00110000
Kody gotowości: 1 1 0 0 0
[ Dodano: Sob 05 Lut, 11 09:14 ]
Wymieniłem jeszcze zawór n18 i wszystko działa jak potrzeba
Reasumując uszkodzony był zawór EGR i zawór N18
Komentarz
-
-
Hmmm pomocy. Ja nadal bujam sie z zaworem EGR.... błąd sporadyczny za mały przepływ. Wymieniony zawór EGR, wymieniony czujnik faz rozrzadu wyszystko przeczyszczone i nadal nic... Moze ktoś polecić kogoś z wawy kto ma pojecie o skodach? A może ktoś z kolegów dysponuje programem diagnostycznym i chwilą czasu by sprawdzić co i jak....
Komentarz
-
Komentarz