gratki furki
skrzynia biegów
Zwiń
X
-
Według mnie to łożysko/łożyska danego biegu, ale mogę się mylićJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Za robociznę policzą pewnie coś koło 4 stówek, bo trzeba zdemontować skrzynię itd. Niech ktoś bardziej doświadczony się podzieli swoim zdaniem, bo nie chciałbym Cię wprowadzić w błąd.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
owen, Spróbuj najpierw wyregulować linki. Procedura jest bardzo prosta. Potem zrób jeszcze taki test. Włącz silnik i pozostaw go na biegu jałowym. Wciśnij sprzęgło odczekaj z jedną- dwie sekundy i włącz wsteczny bieg. Jeśli usłyszysz choć małe zgrzytniecie oznaczać to może że sprzęgło nie rozłącza się całkowicie.
Ja miałem problem z wrzucaniem III biegu i okazało się że na wałku sprzęgłowym nie było grama smaru i był brud i rdza. Oczyszczenie i nasmarowanie specjalnym smarem z dwusiarczkiem molibdenu MoS2 rozwiązało problem i biegi wchodzą jak w masło.Tomek
Komentarz
-
-
nie wiem jak to wytłumaczyć auto postało dwa dni i nie mogłem przełączyć z 2 na 3 a jak poszło to z wielkim wysiłkiem wręcz walką i tak zrobiłem kilka kilometrów a wieczorem jeszcze jedna próba i wszystko git morze olej jest już tak przepracowany że po dwóch dniach w niskich temperaturach zrobił się po prostu jak smoła?MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
Po pierwsze nie jeździj bo to generuje koszty !!!
już 3 skrzynie wymieniłem więc wiem troche na ten temat:
Gwizdanie (najczęściej 5'ty bieg bo łożysko jest najwyżej) spowodowane jest wyciekiem oleju dosłownie minimalnym 200-300 ml. Często wystarczy dolać ubytek i nie zjeżdżone łożysko zacznie znów pracować.
Jak nie możesz włączyć 2 i 3 to jest prawdopodobieństwo że to synchronizator ale u mnie jak poszedł synchronizator to 1,3,5 były nie do wbicia a 2 i 4 działały. Jeśli synchronizator to przy wrzucaniu powinien być trzask no i powinno ci wyrzucać taki bieg.
a ha i co do oleju... nie wiem czy jest sęs wymieniać nawet nie zalecają tego bo on sie nie zurzywa, jak byś go spuścił to nie będzie bardzo sie różnił. No chyba że coś ci zapaprało tryby to olej wypłukał i zgęstniał. W każdym razie:
demontaż- 150-200zł
otwarcie + 1 synchronizator ok.500zł
montaż ok 50 zł.Pamiętaj-Serwis to ostatecznosć...
Komentarz
-
-
adrianst5MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adrianst5bo on sie nie zurzywa
Polecam Castrola TAF-X (potrzeba ok. 2L). Coś słyszałem o czyszczeniu magnesu z opiłków.
Wkrótce będę testował dodatek http://www.liqui-moly.pl/features/ka...category_id=13
pozdr.
Komentarz
-
Komentarz