Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Urwany przełącznik kierunkowskazów i świateł "długich"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Urwany przełącznik kierunkowskazów i świateł "długich"

    Efekt krótkiej zabawy dziecka - urwana manetka kierunkowskazów. Jestem w stanie włożyć ją na miejsce, nawet się troche blokuje i nie wypada, kierunki jestem w stanie zmieniać oraz uruchamiam światła długie ciągnąc do siebie. Jednak włączyć długie na stałe już nie da się normalnie, a jak już się uruchomią to muszę troche powachlować żeby wyłączyć. Jednym słowem mogę jechać, ale strach że niechcący włączę długie i nie będę w stanie wyłączyć od razu. Pokazuje na zdjęciach jak to wygląda.
    Żaden ze mnie fan motoryzacji i fachowiec, więc proszę o radę. Co powinienem wymienić i czy sam dam radę? Co kupić? A może idzie naprawić to co zostało bez zakupu...

    Jakaś instrukcja? Poratujecie?


    IMG20230412193403 (1).jpg


    IMG20230412193410.jpg
    Ostatnio edytowany przez ambiente; 45412.

  • #2
    Gdzie mieszkasz?
    Mogę Ci wysłać manetkę z tempomatem + wiązka. Przy odbiorze osobistym mogę zamontować.
    Jak chcesz to co urwane to jest tego z milion na allegro. Te manetki były w Fabii 1, Octavii 1, Superbie 1, Seacie Leonie, Galaxy, Sharan, Alhambra, Golf 4, Audi A3, Passat B5 i jeszcze czymś pewnie.
    Żeby wymienić musisz zdjąć kierownicę i obudowę kolumny kierownicy. Manetki trzyma metalowa obejma. Zwalniasz zaczep i rozdzielasz lewą i prawą manetkę.
    Możesz dzwonić z pytaniami. Numer poniżej.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      Próbuję zdjąć kierownice, najpierw poduszke, jednak zgodnie z instrukcją wkładam wkrętak z tyłu podważam widzę, że odeszło trochę, ale za nic nie mogę oderwać i zdjąć poduszki. Grzebanie w tych otworach z tyłu już nic nie daje. Pomocy
      Ostatnio edytowany przez ambiente; 45412.

      Komentarz


      • #4
        Przyjedź do Świętochłowic.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • #5
          Z Białegostoku nie ma szans.

          Komentarz


          • #6
            Przerabialem ostatnio. Wsadź śrubokręt do końca otworu. Najlepiej żebyś otwór miał w górze naprzeciw zegarów. Wtedy rączka śrubokręta w górę ile się da i poczujesz, że lekko zeskoczy z mocowania. Obracasz kierę u to samo robisz w drugim otworze. Czasem końcówka śrubokręta musi pójść troszkę wyżej w ten otwór i zejdzie bez problemu. Za pierwszym razem tez miałem kłopot. Potem potrzebujesz nasadkę Spline chyba M12 do wyjęcia kiery. Oczywiście wcześniej odpinasz poduszkę.

            Komentarz


            • #7
              W teorii tak, ale nawet próbowałem odsunąć kierownice od zegara tak żeby wszedł większy śrubokręt i też nie chce mi odejść a już zmordowałem te otwory na wszelkie możliwe sposoby. Na początku czułem przy pierwszym delikatnie odskoczyło, przy drugim już gorzej chociaż widzę w całości ze poduszka już nie trzyma jak na początku jednak dalej mocno gdzieś trzyma....

              A ten przełącznik to zespolony się kupuje czy tylko kierunkowskazu?
              W ogóle jaki może być koszt wymiany w serwisie?

              Komentarz


              • #8
                Wystarczy kupić samą manetkę kierunkowskazów. Biorąc pod uwagę, że roboczogodzina to około 150-200 zł to nie powinien wziąć więcej jak max 100 zł za takie coś.

                Komentarz


                • #9
                  Ja mam na zbyciu manetke nówke nie używkę, jeśli potrzebujesz. Za 45 zł, kupowałem za 67 zl. Robione przez FEBI dla SWAG.

                  Instrukcja-niby nie trudno:

                  Komentarz


                  • #10
                    Już ma pewnie zrobione bo ile można jeździć z wyłamaną manetką.
                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                    Komentarz


                    • #11
                      Już ma pewnie zrobione bo ile można jeździć z wyłamaną manetką.
                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X