Sprawdź, czy masz dobrze klemy dokręcone do akumulatora. Ja ostatnio wlazłem do mojego Pajerka, przekręciłem kluczyk, zrobiło "pstryk" i po prądzie. Okazało się, że klema masowa się poluzowała. Możliwe, że to jest przyczyną. Zobacz też, czy kabel masowy jest dobrze dokręcony.
slabo kreci
Zwiń
X
-
slabo kreci
koledzy pomozcie. mam silnikczek AEE. samochodzik po nocy slabo kreci. jak po nocy jade do pracy to po pracy ok 8-10 godz kreci jeszcze slabiej jak rano az do wyzerowania licznika i godziny. myslalem kiedys (rok temu) ze to akumulator po wymianie prawie bez zmian. sprawdzalem ladowanie i wyszlo idealnie. naprawde nie mam nic co bym mogl zostawic wlaczonego na dluzszy czas. dodam ze kiedys mialem alarm polaczony z zaplonem ale mi padl i znajomy odlaczyl cos w jego skrzynce i samochod normalnie dzialal ale bez alarmu i centralnego zamka na pilota moze ten alarm dalej cos ciagnie pradu ale nie wydaje mi sie. prosze pomozcie bo nie widzi mi sie pchanie samochodu.
-
-
Sprawdzałeś ładowanie :?:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Kolego jak dla mnie to zdejmij kleme i na wył silniku sprawdź pobór prądu (silnik wył odczekać jakieś 30-45min). Sprawdź również rozrusznik. Kiedyś miałem przypadek, że padła mi cewka w rozruszniku tylko niewiem czy napędzająca czy hamująca. Akumulator wytrzymywał jakieś 20-30 min kręcenia. Przyczyn może być wiele. Pozdro
Komentarz
-
-
Kolego sprawdź pobór prądu. Jeżeli masz go w granicach do 0,05A to jest ok. Jeżeli nie to szukaj obwodu który pobiera prąd po wyłączeniu auta, a jak jest oki to też proponowałbym sprawdzenie rozrusznika (wyjmij go z auta i zobacz jak kręci bez obciążenia). Sprawdź też połączenia masowe akumulator-silnik i akumulator-nadwozie.lesiu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daber85jak to dokladnie zrobic ktora kleme sciagnac???
Komentarz
-
-
Rozrusznik do roboty - a konkretnie tulejki.
Masz wytarte tulejki na wirniku, przez to wirnik gdzieniegdzie może się opierac o stojan i przez to zamyka się obwód i prąd spieprza na masę.
Poza tym słabo kręci, bo wirnik nie jest osiowo położony względem stojana i nie indukuje się odpowiednia SEM (siła elektromotoryczna) dająca moment obrotowy rozrusznikowi.
Idź do elektryka i niech Ci wyjmie rozrusznik. Tulejki to koszt ok. 20-30pln, robota 50-60, max 100pln.
Nie szukaj innych możliwości skoro jak piszesz nie masz nic właczonego i ladowanie masz dobre.
I jak się uda to wciśnij "POMÓGŁ"
P.S. co do amperomierza - jak możesz to weź skombinuj sobie cęgowy, i sprawdź jaki prąd masz przy kręceniu rozrusznikiem, bo takim zwyklym i w taki sposób nie zmierzysz tego prądu.4x4
Komentarz
-
-
Daber95 daj znać dalej co i jak, bo mam ten sam problem!
Dzisiaj odczepiam kleme i zobaczę jaki będzie wynik za 5/6h czy gdy ją podłącze to odpali czy też nie.
Jeżeli nie wizytuję u mechanika i zapytam o pomysł 4x4BKF z tym rozrusznikiem.
Czekam na info co u Ciebie
[ Dodano: Nie 28 Lis, 10 15:35 ]
Akumulator wporządku.
Odczepiłem go na noc, podłączyłem dziś rano i gitara.
Gdy go zostawiłem od rana i teraz około 15 chciałem uruchomić niestety ale lipa.
Ponownie odczepiłem i podłączyłem akumulator usłyszałem jakieś bzyczenie w okolicy rozrządu, gdzieś tam, nie wiem co tam jest, jakaś pompa albo coś ??nie ważne jak szybko i czym jedziesz...
ważne by długo i godnie żyć ;]
Komentarz
-
-
pawulon1971 akumulator napewno odpada!!! Wiem bo sprawdzałem...
może i ten rozrusznik, a może coś innego ciągnie prąd...
u mnie tak jak mówiłem coś robi bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz gdzieś w okolicy rozrządu jakaś pompka albo sikniczek nie wiem, nie znam się....nie ważne jak szybko i czym jedziesz...
ważne by długo i godnie żyć ;]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pawełek ZGRu mnie tak jak mówiłem coś robi bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz gdzieś w okolicy rozrządu jakaś pompka albo sikniczek nie wiem, nie znam się....
bendix
oraz elektromagnes
oczywiście zdjęcia są poglądoweILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Ale taki bendix może sobie pracować i czerpać moc z akumulatora nawet na wyłączonym zapłonie ??
[ Dodano: Wto 30 Lis, 10 08:50 ]
chodzi mi o to, czy może sobie się załączyć po godzinnym postoju i pracować aż do wyczerpania akumulatora ??nie ważne jak szybko i czym jedziesz...
ważne by długo i godnie żyć ;]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pawełek ZGRAle taki bendix może sobie pracować i czerpać moc z akumulatora nawet na wyłączonym zapłonie ??
[ Dodano: Wto 30 Lis, 10 08:50 ]
chodzi mi o to, czy może sobie się załączyć po godzinnym postoju i pracować aż do wyczerpania akumulatora ??ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Odłącz rozrusznik i podłącz klemy jeśli będzie OK znaczy masz przyczynęILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Panowie a u mnie problem ponowny- myśłałem ,że już nie wróci a jednak wrócił.
Mianowicie nie kręci rozrusznik tzn jest tak jakby próba obrotu nagle załączają sie kontrolki i cykanie centralnego zamka :cry: po kilkunastu próbach odpalił a jest na dworze tylko -10... a co będzie przy - 15 i więcej?
W tym roku też duże mrozy dały nam sie nieźle we znaki w styczniu i lutym i takie właśnie objawy miałem i myślałem że bateria pada i kupiłem nową , po kilku dniach to samo....wiec wymieniłem klemy na nowe i przyszła wiosna wiec problem zniknął.
Miesiąc temu zrobiłem sobie przegląd elektryki żeby sie ustrzec przed niespodziankami tego typu.
Wyjąłem akumulator odkręciłem klemy wyczyściłem je- posmarowałem pastą miedziową, to samo z kablem masowym i kablem idącym do rozrusznika- obczyszczone i nasmarowane wsio i znowu to samo :evil:
Czyżby tulejki na rozruszniku dawały taki opór ,że akumulator nie daje rady zakręcic .. juz sam nie wiem co myślec! Proszę Was o sugestie ale i tak trzeba będzie jechać do elektryka- ale weż znajdz teraz dobrego elektryka jak wszędzie tylko sami żdziercy :x-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
Komentarz
-
-
Jak masz gdzie łapki ogrzać to sam zrobisz wyjmij rozrusznik na stół rozbieracz czyścisz komutator sprawdzisz luz na tulejkach na krutko sprawdzisz kak działa elektromagnes i bendix i musi śmigać skoro no właśnie może jednak słaby aku jakby jedna cela padła trzeba by sprawdzić jakie daje wartości Aku i jakie jest ładowanie bo być może jest za słabe a pobór prądu duży bo i światła i dmuchawa i szyby także jest trochę do sprawdzenia. Zacznij od końca czyli ładowanie (jak kiepskie to alternator) stan bateri (jak uwalony to reklamacja i wymiana) i rozrusznik ewentualnie jeszcze kostka pod stacyjką :PILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Właśnie zrobiłem pomiary i wyszło że bateria jest ok. w spoczynku ma 13.64-66 jak zapaliłem to 14.40... niestety auto stoi pod chmurką i nie mam garazu zeby .wyjąc rozrusznik.. jutro jadę do elektryka umówic sie na wizytę ciekawe czy odpali podobno ma dojsć do -18-20 na wschodzie brrr-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
Komentarz
-
-
Nie ma to jak benzyna :szeroki_usmiechILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz