blind_walker, nie będzie tak żle :wink: pierwsza zmiana na twój wzór to cb do popielniczki. :szeroki_usmiech
"zapieczone" hamulce
Zwiń
X
-
"zapieczone" hamulce
zapiekło się na tylnych kołach. Przód ciągnie i zaraz się octa zakopie bo stoi na miękkiej ziemi.Tylne koła stoją. Co poradzicie, nie chcę niczego sugerować ale na początek, żeby nie zaczynać od razu od grubszych robót (stoi pod chmurką u kogoś a jest mróz muszę dowieźć narzędzia) kombinuję tak: zastosowanie któregoś z środków na "rozruszanie": wd40, płyn hamulcowy, jakiś rozpuszczalnik, benzyna ekstrakcyjna.Uderzanie młotkiem- na razie nie pomogło, może jakimś cięższym. Dalej ewentualnie: odkręcenie kół , wypięcie linki ręcznego..A może poluzowanie kół na 2-3 śrubach i kolejna próba ruszenia, może to przełamie "zapieczenie"?sabakuto
-
-
Zamieszczone przez piotrek_ossabakuto, mialaes zaciagniety ręczny? Bo jezeli tak to spusc reczny schyl sie przy aucie....i poruszaj linka od recznego (przy kole) - moze to da rade.....sabakuto
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Motorbikermoże wystarczy młoteczkiem puknąc w dźwigienki od ręcznego i odpuścisabakuto
Komentarz
-
-
jeśli stoi na dźwigience od ręcznego to lanie penetrujących środków nic nie da, żeby dobrze zrobić trzeba rozebrać zacisk(w szczególności od strony ręcznego) i przesmarować go odpowiednimi srodkami i złozyć od nowa, najczęściej zapieka się na "wałeczku" do którego jest przyczepiony "chwytak" linki ręcznego, jak dostanie się tam woda pod uszczeleczkę to własnie tak to wygląda. Chyba że stoi linka a to zupełnie inna bajka.
nic innego mi do głowy nie przychodzi
[ Dodano: Nie 28 Lis, 10 13:06 ]
pytanie podstawowe :P bębny czy tarcze z tyłu :wink: ??Octavia II kombi 150 HP :]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Motorbikerjeśli stoi na dźwigience od ręcznego to lanie penetrujących środków nic nie da, żeby dobrze zrobić trzeba rozebrać zacisk(w szczególności od strony ręcznego) i przesmarować go odpowiednimi srodkami i złozyć od nowa, najczęściej zapieka się na "wałeczku" do którego jest przyczepiony "chwytak" linki ręcznego, jak dostanie się tam woda pod uszczeleczkę to własnie tak to wygląda. Chyba że stoi linka a to zupełnie inna bajka.
nic innego mi do głowy nie przychodzi
[ Dodano: Nie 28 Lis, 10 13:06 ]
pytanie podstawowe :P bębny czy tarcze z tyłu :wink: ??
Było ciemno , auto musiałem zostawić a nie wiem jak to jest z tą linką od ręcznego. Chodzi o to , że linka idzie przez jakiś tunel/kołnierz i w nim mogła się "zapiec" ?sabakuto
Komentarz
-
-
http://img143.imageshack.us/i/dwigniainakrtkazq4.jpg/ masz coś takiego
[ Dodano: Nie 28 Lis, 10 13:25 ]
Witaj poszukiwaczu informacji, Link z którego dostałeś się na tą stronę uległ zmianie z powodu aktualizacji forum do lepszej, szybszej i zaktualizowanej wersji.
i wszystko jasne :wink:Octavia II kombi 150 HP :]
Komentarz
-
-
kolego linki od recznego zapiekaja sie zawsze w pancerzu a w twoim przypadku naj prawdo podobniej zamarzły bo dostała sie woda do srodka przez uszkodzony pancerz . rozwionzaniem tego jest wymiana linek ,a jesli chcesz ruszyc auto to je podnies i zdejmij koło i młoteczkiem stukajac w ramie od recznego na zacisku wyłacz go i powino wszystko puscic bez pryskania jakimis wynalaskami po hamulcachdiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Witam,
A co w przypadku bebnow z tylu? Ostatnio niefortunnie zostawilem Octavie na jakies 2 tygodnie z zaciagnietym reczny w garazu. Przychodze wczoraj i kurde za nic nie moglem ruszyc :/ Z dobra 5 minut probowalem roszac do przodu i do tylu, az w koncu jakims cudem dziadostwo na tylnich kolach puscilo.
Na przyszlosc nie mam zamiaru juz go zaciagac
Niemniej jednak co powinno sie zrobic w takim przypadku? Bez odkrecenia kola sie obejdzie? Mozna gdzies cos psiknac?
Dzieki za poradyVW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Komentarz