1.6 AEE Nie odpaliła.. filtr paliwa? Woda w benzynie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prywatny25
    Classic
    • 2010
    • 22

    1.6 AEE Nie odpaliła.. filtr paliwa? Woda w benzynie?

    Ale tu cisza... tematy rowerowe... widać że WIOSNA
  • gizy
    Classic
    • 2009
    • 7

    #2
    1.6 AEE Nie odpaliła.. filtr paliwa? Woda w benzynie?

    Witam wszystkich,
    Zima się zaczeła no i wiedziałem ze coś sie spierdzieli! Pojechalem dzisiaj do pracy i po 10 godzinach wsiadam do skodziny prubuje odpalic - kręci kręci i nic nie odpaliła przy dłuższym kręceniu wywala mi kontrolka oleju (olej jest) kumpel mnie wziął na linke po jakimś czasie wkoncu odpaliła ale po jakis 5 min znowu zdechł... jeszcze kilka prób było ale wkoncu aku padł Auto zostawilem pod firmą . Nie mam pojęcia co to może być . POMÓŻCIE czy to moze byc filtr paliwa czy moze woda w benzynie ? Dodam jeszcze ze jak odpalił i go trzymałem na obrotach przełączył się na gaz pochodzil dosłownie moze z minute i padł aku też ..

    Dziękuje za wszelkie podpowiedzi co to moze byc

    Komentarz

    • iceman_n
      Drive
      • 2009
      • 96

      #3
      Zima się zaczeła no i wiedziałem ze coś sie spierdzieli!

      haha dokładnie!


      wlej może jakiegoś denaturatu od baku i zalej do pełna na dobrej stacji, a najlepiej zostaw auto w jakimś ciepłym garażu

      wydaje mi się, że niektóre stacje jeszcze nie mają zimowego paliwa i dlatego tak się dzieje

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        [b]gizy[sprawdź czy podaje paliwo bo może pompa paliwa padła :|

        Komentarz

        • gizy
          Classic
          • 2009
          • 7

          #5
          wlałem 0,5 L denaturatu no ale zaraz potym aku padł ... jutro wyciagne i naładuje w pracy jak jutro nie odpali to bedę zalamany ! mam 15 km do roboty a dojezdzac pociagiem to jakis koszmar! dycha za bilet w jedna strone ... wstawac godz wczesniej i jeszcze isc z buta 20 min w sniegu po kolana ;P

          Komentarz

          • stasiol
            Classic
            • 2007
            • 19

            #6
            Pomóc zbytnio nie pomogę bo sam nie wiem co to za przyczyna ale jedynie mogę Cię pocieszyć, że nie jesteś sam. Mam to samo i objawy identyczne :cry:

            silnik ten sam i również zagazowany

            Jak znajdziesz przyczynę pierwszy podziel się tym na forum,
            Jak uda mi się naprawić problem u mnie również napisze.

            Przy czym nie jest powiedziane, że przyczyna musi być ta sama ale miejmy nadzieję, że to tylko jakaś błachostka

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              Zamieszczone przez stasiol
              Pomóc zbytnio nie pomogę bo sam nie wiem co to za przyczyna ale jedynie mogę Cię pocieszyć, że nie jesteś sam. Mam to samo i objawy identyczne :cry:

              silnik ten sam i również zagazowany

              Jak znajdziesz przyczynę pierwszy podziel się tym na forum,
              Jak uda mi się naprawić problem u mnie również napisze.

              Przy czym nie jest powiedziane, że przyczyna musi być ta sama ale miejmy nadzieję, że to tylko jakaś błachostka
              Generalnie jest tak, ze posiadacze samochodów z instalacją gazową w celu oszczędności bęzyny używa tylko do odpalenia auta więc tankują tylko niewielkąilość paliwa co przy niskich temperaturach powoduje skraplanie się wody w zbiorniku ta z kolei zasysana jest przez pompkę paliwową do ukladu zasilania i tam zamarza to jest filtr paliwa, przewody paliwowe. Mały stan paliwa powoduje również uszkodzenie pompy paliwowej (zaciera się). W obecnej chwili radą jest wstawienie auta do ogrzewanego garażu na kilka godzin do rozmrożenia. Następnie wymiana filtra paliwa, zneutralizowanie znajdującej się w paliwie wody poprzez dodanie środka wiążącego wodę, sprawdzenie pompy paliwowej, zatankowanie przynajmniej w zimie do pełna paliwa na sprawdzonej stacji. Znam to z autopsji ponieważ wcześniej miałem dwa auta na gaz. Życzę powodzenia
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • gizy
                Classic
                • 2009
                • 7

                #8
                Tomus7 ... Czytam to dopiero teraz ale właśnie zrobiłem to tak jak to opisałeś . W pracy wepchalem auto do pomieszczenia gdzie jest temp w plusie , naladowalek aku , pojechalem ze znajomym po nowy filtr. Wymienilem i odpalił Za radą znajomego wlalem jeszcze troche denaturatu i pojechalem zalac sporą ilość VERVY na orlenie . Jak do tej pory chodzi bez zarzutu, zobaczymy jak bedzie po tej nocy

                Komentarz

                • tomus7
                  RS
                  • 2010
                  • 1896
                  • Peugeot

                  #9
                  Jak pomogłem to wiesz co zrobić ops:
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz

                  • stasiol
                    Classic
                    • 2007
                    • 19

                    #10
                    W takim razie wiem już na czym stoję i mam nadzieję, że u mnie problem okaże się ten sam.

                    Filtr już zamówiłem, akumulator naładowałem, jutro w pracy wstawię auto na halę gdzie mamy około 30 *C i się okaże.

                    O wynikach dam znać

                    Komentarz

                    Pracuję...