Mój typ:
Szarpanie silnikiem przy temp silnika ok 65-90 stopni
Zwiń
X
-
Szarpanie silnikiem przy temp silnika ok 65-90 stopni
Panowie...
Octasia II 2.0 TDI 140 zachorowała..
Problem wystepuje w zakresie temperetur silnika 65-90 stopni..
Poniżej 0-65 stopni problemu brak.. po kilku minutach pracy w 90 stopniach problem znika.. choc wydaje mi się że czasami nadal jest tylko mało wyczuwalne.. zazwyczaj auto juz gonie w trasie..
Szarpanie..
Delikatnie operując gazem auto szarpie.. w zakresie 1500-3000 a czasami powoduje szarpnięcie przy 3500 ale to szarpnięcie bardziej wygląda od turbiny gdy sie przeładuje, komp łapie tylko jeden błąd z turbiny, sporadyczny, przeładowanie itd.. pewnie zacieraja sie kierowniczki.. turbina juz wyje i ma delikatny wyciek.
Brak jakich kolwiek innych usterek elektronicznych..
Serwis nie wie..
CZasami ma problem z wejsciem na 3000 obr/min tutaj obstawiam turbo..
Ale jezeli chodzi o szarpanie..
-Jakis czujnik temp ?
-Przestawione wtryski ?
Auto ma 180 000 od nowości w moich rekach czyli niecałe 2 lata..
Serwisowany.. nikt raczek nie wkładał..
Brak chipsowni.. i innych elektronicznych ..
Jest tu jakiś DR HOUSE
Z góry dziekuje za pomoc.Gnojem pędzone..
B12 inside TDI
-
-
Panowie ponawiam pytanie,
Serwis bezradny, kaznodzieje też...
Nadal brak jakichkolwiek błędów..
Serwis przeleciał wszystko plus jazdy testowe.. NIC
Sam Przeleciałem wszystkie grupy podczas szarpania... i jedyna co zwróciło moją uwagę..
gr chyba 18, pokazuje w jakim trybie pracują wtryskiwacze ?
Mianowice gdy dodajemy gazu i zdejmujemy nogę z gazu na zasadzie hamowania silnika pojawia się kod "128" na wszystkich 4 wtryskach.. ok to jest dla mnie zrozumiałem..
nr " 4 " oznacza chyba wyłączony silnik ?
Ale do czego zmierzam.. w momencie wprowadzenia silnika w drganio/szarpanie na biegu jałowym i w czasie jazdy na 1 wtrysku wyskakuje na ułamek chwili " 4" gdy silnik się przydławi a po chwili " 16 " podczas szarpania
Sprawdzona cała elektryka, wymieniłem czujnik temp, sprawdzana wiązka ta w głowicy do wtrysków...
Czy to możliwe że jeden wtryskiwacz tak szarpie autem że ma sie wrażenie jechania małym fiatem na 1 cyl ?
Wałek rozrzadu wykluczam z racji zakresu temp w których to sie dzieje..
Jednakże.. szarpanie sie nasila i zakres temp powiększa się..
Poczatkowo w mrozy zakres ok 65-70 do 90.. teraz już delikatnie nad 50 do 90..
Byc możę moje odczucia się nasilają z nerwów bo mojej srebnej suczki.. ale..
Gdy auto ma 90 stopni czuje ciut wieksze wibrację podczas postoju..
To akurat może byc i dwumas.. autko ma 177 Kkm..
Proszę o skupienie i prace wszystkich waszych komórek..
Obdzwoniłem 3/4 polski, żaden serwis ASO i nie ASO nie miał takiego przypadku.. w 16v 2.0 TDI..
POMOCY... bo spale silver suczke..Gnojem pędzone..
B12 inside TDI
Komentarz
-
-
Suczka naprawiona..
16tki w gr 018 zwykle oznaczają chwilowy nie kontakt na wtyczkach pompowtryskiwaczy.
Wymieniłem listwe/wiazke pompowtrysków..
Koszt 350zł.
Wszystko wróciło do normy.. zbiera sie jak diabli..
Co ciekawe.. dopiero po wymianie listwy pokazał sie sporadyczny bład z 1 cylindra o " niekontakcie "..
Może komus temat pomoże..
Pozdrawiam.Gnojem pędzone..
B12 inside TDI
Komentarz
-
-
u mnie mam podobnie, też brak błędów, wymienione czujniki, dwumasa, sprzęgło,
uszczelniacz z kołem impulsowym, uszczelki wtrysków i nic
zero błędów, wiązki teoretycznie sprawne
będę podmieniał pompki, a potem zostaje tylko program ewentualnie wiązki->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Siemka..
Taniej wychodzi wymienic wiązke..
Nie da sie sprawdzic wiązki w 100%..
Musiałbys kazdy kabelek sprawdzac z osobna.. podczasz szarpania.. a nie masz takiej mozliwości do końca..
Spr kompem.. ma sie do tego tak jak mój obiad z komuni do Mcdonalda dzisiaj
Spr gr 018..
Miałem przygotowane pompowtryski nowe..
Ale zdecydowałem sie na to.. 20 min i wiesz co jest grane..Gnojem pędzone..
B12 inside TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vestiSiemka..
Taniej wychodzi wymienic wiązke..
Nie da sie sprawdzic wiązki w 100%..
Musiałbys kazdy kabelek sprawdzac z osobna.. podczasz szarpania.. a nie masz takiej mozliwości do końca..
Spr kompem.. ma sie do tego tak jak mój obiad z komuni do Mcdonalda dzisiaj
Spr gr 018..
Miałem przygotowane pompowtryski nowe..
Ale zdecydowałem sie na to.. 20 min i wiesz co jest grane..
Z tymi przewodami/wiązką masz rację... ale podczas diagnozy mniej prawdopodobne przypadki trzeba wykluczać, prawda...?
mam wtryski załatwione (gratis) na podmianę do testów, więc podmienię i dam znać...
[ Dodano: Czw 09 Gru, 10 23:25 ]
Zamieszczone przez vestiTo akurat może byc i dwumas.. autko ma 177 Kkm..
ale dwumas wymieniłem i tak bo brzęczał, gruchotał, dzwonił i faktycznie był przycięty trochę
teraz święta cisza ....->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz