Szarpanie silnikiem przy temp silnika ok 65-90 stopni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • driver09
    Classic
    • 2010
    • 5

    Szarpanie silnikiem przy temp silnika ok 65-90 stopni

    Mój typ:
    DRIVERO9
  • vesti
    Classic
    • 2009
    • 19

    #2
    Szarpanie silnikiem przy temp silnika ok 65-90 stopni

    Panowie...
    Octasia II 2.0 TDI 140 zachorowała..

    Problem wystepuje w zakresie temperetur silnika 65-90 stopni..
    Poniżej 0-65 stopni problemu brak.. po kilku minutach pracy w 90 stopniach problem znika.. choc wydaje mi się że czasami nadal jest tylko mało wyczuwalne.. zazwyczaj auto juz gonie w trasie..

    Szarpanie..
    Delikatnie operując gazem auto szarpie.. w zakresie 1500-3000 a czasami powoduje szarpnięcie przy 3500 ale to szarpnięcie bardziej wygląda od turbiny gdy sie przeładuje, komp łapie tylko jeden błąd z turbiny, sporadyczny, przeładowanie itd.. pewnie zacieraja sie kierowniczki.. turbina juz wyje i ma delikatny wyciek.
    Brak jakich kolwiek innych usterek elektronicznych..
    Serwis nie wie..
    CZasami ma problem z wejsciem na 3000 obr/min tutaj obstawiam turbo..

    Ale jezeli chodzi o szarpanie..
    -Jakis czujnik temp ?
    -Przestawione wtryski ?

    Auto ma 180 000 od nowości w moich rekach czyli niecałe 2 lata..
    Serwisowany.. nikt raczek nie wkładał..
    Brak chipsowni.. i innych elektronicznych ..

    Jest tu jakiś DR HOUSE
    Z góry dziekuje za pomoc.
    Gnojem pędzone..
    B12 inside TDI

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      przyjrzyj się wtryskiwaczom- różne gnojówki się u nas trafiają
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • vesti
        Classic
        • 2009
        • 19

        #4
        Raczej nie wtryski..
        tylko przy określonej temp..

        Po kilku minutach w 90 stopniach jest oki a przeciez wtedy dostaja najmniej paliwa wiec zaszarpał bym octasie na smierc..

        Mysle o wiązce w głowic do wtrysków..
        Gnojem pędzone..
        B12 inside TDI

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          może nie jasno sie wyraziłem- masz rację . generalnie ich zasilanie też weź pod uwagę, ale jak już wykluczysz wiązkę...
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • vesti
            Classic
            • 2009
            • 19

            #6
            Panowie ponawiam pytanie,
            Serwis bezradny, kaznodzieje też...

            Nadal brak jakichkolwiek błędów..
            Serwis przeleciał wszystko plus jazdy testowe.. NIC

            Sam Przeleciałem wszystkie grupy podczas szarpania... i jedyna co zwróciło moją uwagę..
            gr chyba 18, pokazuje w jakim trybie pracują wtryskiwacze ?
            Mianowice gdy dodajemy gazu i zdejmujemy nogę z gazu na zasadzie hamowania silnika pojawia się kod "128" na wszystkich 4 wtryskach.. ok to jest dla mnie zrozumiałem..
            nr " 4 " oznacza chyba wyłączony silnik ?

            Ale do czego zmierzam.. w momencie wprowadzenia silnika w drganio/szarpanie na biegu jałowym i w czasie jazdy na 1 wtrysku wyskakuje na ułamek chwili " 4" gdy silnik się przydławi a po chwili " 16 " podczas szarpania

            Sprawdzona cała elektryka, wymieniłem czujnik temp, sprawdzana wiązka ta w głowicy do wtrysków...

            Czy to możliwe że jeden wtryskiwacz tak szarpie autem że ma sie wrażenie jechania małym fiatem na 1 cyl ?

            Wałek rozrzadu wykluczam z racji zakresu temp w których to sie dzieje..
            Jednakże.. szarpanie sie nasila i zakres temp powiększa się..
            Poczatkowo w mrozy zakres ok 65-70 do 90.. teraz już delikatnie nad 50 do 90..

            Byc możę moje odczucia się nasilają z nerwów bo mojej srebnej suczki.. ale..
            Gdy auto ma 90 stopni czuje ciut wieksze wibrację podczas postoju..
            To akurat może byc i dwumas.. autko ma 177 Kkm..

            Proszę o skupienie i prace wszystkich waszych komórek..
            Obdzwoniłem 3/4 polski, żaden serwis ASO i nie ASO nie miał takiego przypadku.. w 16v 2.0 TDI..

            POMOCY... bo spale silver suczke..
            Gnojem pędzone..
            B12 inside TDI

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              vesti, daj na pw dokładniejszy adres, spróbuję podesłać Ci namiary na kogoś w miarę blisko Ciebie. oczywiście z niezależnych warsztatów

              [ Dodano: Sro 08 Gru, 10 21:03 ]
              a propos,
              jeden wtrysk potrafi :diabelski_usmiech
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • vesti
                Classic
                • 2009
                • 19

                #8
                Suczka naprawiona..

                16tki w gr 018 zwykle oznaczają chwilowy nie kontakt na wtyczkach pompowtryskiwaczy.

                Wymieniłem listwe/wiazke pompowtrysków..
                Koszt 350zł.

                Wszystko wróciło do normy.. zbiera sie jak diabli..


                Co ciekawe.. dopiero po wymianie listwy pokazał sie sporadyczny bład z 1 cylindra o " niekontakcie "..

                Może komus temat pomoże..

                Pozdrawiam.
                Gnojem pędzone..
                B12 inside TDI

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 11200
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  u mnie mam podobnie, też brak błędów, wymienione czujniki, dwumasa, sprzęgło,
                  uszczelniacz z kołem impulsowym, uszczelki wtrysków i nic
                  zero błędów, wiązki teoretycznie sprawne
                  będę podmieniał pompki, a potem zostaje tylko program ewentualnie wiązki
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • vesti
                    Classic
                    • 2009
                    • 19

                    #10
                    Siemka..

                    Taniej wychodzi wymienic wiązke..

                    Nie da sie sprawdzic wiązki w 100%..
                    Musiałbys kazdy kabelek sprawdzac z osobna.. podczasz szarpania.. a nie masz takiej mozliwości do końca..
                    Spr kompem.. ma sie do tego tak jak mój obiad z komuni do Mcdonalda dzisiaj

                    Spr gr 018..

                    Miałem przygotowane pompowtryski nowe..
                    Ale zdecydowałem sie na to.. 20 min i wiesz co jest grane..
                    Gnojem pędzone..
                    B12 inside TDI

                    Komentarz

                    • krzynol
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 11200
                      • Superb II combi (3T5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez vesti
                      Siemka..

                      Taniej wychodzi wymienic wiązke..

                      Nie da sie sprawdzic wiązki w 100%..
                      Musiałbys kazdy kabelek sprawdzac z osobna.. podczasz szarpania.. a nie masz takiej mozliwości do końca..
                      Spr kompem.. ma sie do tego tak jak mój obiad z komuni do Mcdonalda dzisiaj

                      Spr gr 018..

                      Miałem przygotowane pompowtryski nowe..
                      Ale zdecydowałem sie na to.. 20 min i wiesz co jest grane..
                      grupę sprawdziłem przed chwilą, nie mam 16-tek w pomiarach
                      Z tymi przewodami/wiązką masz rację... ale podczas diagnozy mniej prawdopodobne przypadki trzeba wykluczać, prawda...?
                      mam wtryski załatwione (gratis) na podmianę do testów, więc podmienię i dam znać...

                      [ Dodano: Czw 09 Gru, 10 23:25 ]
                      Zamieszczone przez vesti
                      To akurat może byc i dwumas.. autko ma 177 Kkm..
                      moje podobnie :szeroki_usmiech
                      ale dwumas wymieniłem i tak bo brzęczał, gruchotał, dzwonił i faktycznie był przycięty trochę
                      teraz święta cisza ....
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz

                      • vesti
                        Classic
                        • 2009
                        • 19

                        #12
                        Jest duża szansa uszkodzenia aktualnej listwy przy podmiance pompowtrysków..
                        Niestety...
                        Gnojem pędzone..
                        B12 inside TDI

                        Komentarz

                        Pracuję...