[O1] Spadek mocy,Drgania na kierownicy przy chamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lmazur
    Classic
    • 2009
    • 21

    [O1] Spadek mocy,Drgania na kierownicy przy chamowaniu

    krzysiek13, nie mój rewir więc nie spróbuje :twisted: no chyba że kiedyś :P
  • PILU
    Classic
    • 2007
    • 17

    #2
    [O1] Spadek mocy,Drgania na kierownicy przy chamowaniu

    Tak jak w temacie napisałem mam dwa problemy Spadek mocy dzieje sie to najczesciej na 5 biegu przy 130 km/h(nie zaswieca sie zadna kontrolka)po zatrzymaniu auta wyłaczeniu i właczeniu ponownym silnika dziala prawidłowo.Druga sprawa przy chamowaniu wibruje mi kierownica drgania przeistaczaja sie w pulsacyjne chamowanie przy mniejszej predkosci oczywiscie gdy cały czas trzymam chamulec w jedenej pozycji
    TARCZE I KLOCKI WYMIENIŁEM.Mechez powiedział mi ze mam wszystko OK w całum układzie kierowniczym WIEC??
    Heya

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      PILU, pierwszy problem..- zapieczone kierowniczki....... (przechodzi w tryb awaryjny)
      drugi problem to pewnie te tarcze, które zalozyłes juz sie powyginały,,,,,,,,, w sumie teraz to nie ma gdzie szybko jezdzic....wiec ogranicznik predkosci do 130 km/h to az nadmiar :diabelski_usmiech
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • PILU
        Classic
        • 2007
        • 17

        #4
        na starych tarczach miałem to samo załozyłem nowe bez zmian czyli pech?? zbieg okolicznosci??
        mam turbine bez zmiennej geometri wiec co mogło sie zapiec
        Heya

        Komentarz

        • delanopl
          Elegance
          • 2009
          • 831

          #5
          PILU, może mechanik nie obczyścił tak jak należy piast przed montażem tarcz, albo tak jak mówi Piotrek już się zwichrowały. Jeśli chodzi o turbine to poszukaj co może Ci dolegać w szukajce, bo to temat rzeka.

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Zamieszczone przez PILU
            Spadek mocy dzieje sie to najczesciej na 5 biegu przy 130 km/h(nie zaswieca sie zadna kontrolka)po zatrzymaniu auta wyłaczeniu i właczeniu ponownym silnika dziala prawidłowo
            Wygląda,że umarł zawór N75.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez piotrek_os
              PILU, pierwszy problem..- zapieczone kierowniczki....... (przechodzi w tryb awaryjny)
              nie ma jak zapieczone kierownice w AGR

              zrób logi i poczytaj na forum o notlauf dot. silnika agr - turbina bez zmiennej geometrii

              Komentarz

              • lu122782
                Classic
                • 2012
                • 4

                #8
                Drgająca kierownica

                Rozwiazałem ten problem,wymieniłem 2 komplety tarcz i klocków itd... i nic dopiero jak wymieniłem bębny z tyłu wszystko super...zaciągnij reczny przy tej predkości co ci bije i zobaczysz czy to tył

                Komentarz

                Pracuję...