Brak mocy 1.9 AXR-nagle i bez przyczyny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bmmsc
    Classic
    • 2008
    • 32

    Brak mocy 1.9 AXR-nagle i bez przyczyny

    PAOLO ESCO, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Dzisiaj byłem przy okazji w hurtowni olejów i gościu mnie zdziwił, bo powiedział właśnie tak jak ty piszesz, że mogą cudować jak przyjadę z Motulem.
  • Lashlo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1455

    #2
    Brak mocy 1.9 AXR-nagle i bez przyczyny

    Panowie,ratunku.Czytalem o braku mocy w innych postach,ale mam juz taki metlik w glowie,ze pozwolilem sobie zalozyc temat,za co zapewne dostane od Admina :-(
    Krotko mowiac dzisiaj jadac sobie stracilem moc w aucie.V max 100-110 km/h.Przyspieszenie nie istnieje praktycznie.Po zgaszeniu i odpaleniu auta znowu troszke pociagnal na I II i III biegu i ponad 100 znowu to samo+kontrolka silnika pomaranczowa.
    Po prawej stronie od strony kierowcy slychac jakby od silnika taki wiatrak nienaoliwiony (tam jest turbina?)
    Auto jest mi niezbedne do roboty i stad pytanie,czy jadac i podpinajac sie pod kompa dostane jasna informacje co padlo?Musze to szybko naprawic.
    Z gory przepraszam jesli nie odnalazlem odpowiedzi na Forum.

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      hasło: notlauf
      logi dynamiczne
      organoleptcznie zbadaj jak chodzi ciegno od gruszki i sprawdz węże

      Komentarz

      • rob555
        Rider
        • 2006
        • 748

        #4
        Te dzwieki + notlaufy moga swiadczyc ze albo turbo umiera albo jest na najlepszej drodze by zejsc z tego swiata bo np weze sa dziurawe.
        Koniecznie podjedz do kumatego mechanika niech przeleci uklad dolotowy, uklad podcisnien itd.. a poznie zrobi logi dynamiczne.
        Meczyc logami auto ktore moze miec dziure wielkosci 5zl w wezu dolotowym to proszenie o klopoty :wink:
        pozdrawiam

        Diagnostyka i tuning
        hybrydowe wtryski i turbiny
        programy na ulice jak i do sportu

        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
        www.tune-up.pl

        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

        Komentarz

        • Lashlo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1455

          #5
          Dzieki Panowie.
          Nie ukrywam,ze zalamalem sie troszke.
          Auto od nowosci,niekatowane,szanuje turbine itd...
          Jutro podjade na kompa i zobaczymy.

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            Lashlo, skocz do skodexu , chłopaki to ogarną bo jak chcesz jechać do ASO do Giżycka i tam to robić to koszta powalą Cię na kolana .....
            Miałem to samo , u mnie poskutkowało wymiana turbo na nowe , z tym , że zapłaciła za to firma .....
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • Dzida
              RS
              • 2006
              • 2253

              #7
              Zamieszczone przez Lashlo
              Dzieki Panowie.
              Nie ukrywam,ze zalamalem sie troszke.
              Auto od nowosci,niekatowane,szanuje turbine itd...
              Jutro podjade na kompa i zobaczymy.
              Ciekawa sprawa, jaki masz przebieg?

              Komentarz

              • oolsztyniak
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 6647
                • Superb II combi (3T5)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #8
                U mnie padła przy około 130 kkm.
                A notlauf pojawiał się gdzieś od około 80 / 90 kkm.
                Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                Komentarz

                • Lashlo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1455

                  #9
                  Dzida, 118 tys,3 lata i tylko ja za kierownica z dbaloscia i znajomoscia obslugi diesla z turbina.Caly czas serwisowany,swiezo po przegladzie,nowe wszystkie filtry i olej.
                  Na 18 jade na kompa i napisze co tam sie urodzilo.
                  oolsztyniak, wiem,ze w ASO to 6 tys na oryginalach-taka cena odpada.Od jutra sie zajme ew. szukaniem warsztatu,dzis diagnoza.

                  [ Dodano: Pon 06 Gru, 10 18:46 ]
                  No to bez podlaczania kompa mechanik stwierdzil,ze jakas gruszka sie nie cofa i turbina do wymiany. Z lekka padlem na ziemie.

                  Komentarz

                  • Udesky
                    RS
                    • 2007
                    • 1692
                    • Octavia I (1U2)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Lashlo
                    No to bez podlaczania kompa mechanik stwierdzil,ze jakas gruszka sie nie cofa i turbina do wymiany. Z lekka padlem na ziemie.
                    Gruszkę można wymienić. Jej koszt to chyba 150zł + wymiana.
                    Może ci przymarza. Mi ostatnio ze dwa razy zamarzła i też miałem jakby notlaufa.
                    W Polsce nie ma kryzysu.
                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                    Komentarz

                    • Dzida
                      RS
                      • 2006
                      • 2253

                      #11
                      Lashlo, i jak z diagnozą?

                      Komentarz

                      • Lashlo
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 1455

                        #12
                        Dzida, jak napisalem-gosc "na ucho" stwierdzil,ze cos nie tak z gruszka przy turbinie.Nawet do kompa nie podlaczal.Oczywiscie propozycja zostawienia w ASO i oddania turbiny do regeneracji.Dzisiaj jade do innego magika,bo tamten jakos mnie nie przekonal :-) Ogolnie kicha.
                        Bede informowal co z tego wyniklo.

                        Komentarz

                        • oolsztyniak
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 6647
                          • Superb II combi (3T5)
                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                          #13
                          Lashlo, zadzwoń do koleszek , on ma kompa to od ręki Ci sprawdzi.
                          Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                          Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                          Komentarz

                          • Lashlo
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 1455

                            #14
                            oolsztyniak, bylem w skodexie-za duze cisnienie powietrza idzie na turbine jest przeladowanie,czy jakos tak.Zostawilem tam auto-zaczynaja odtego sterowania gruszki,bo to moze byc to-wtedy turbina bedzie OK.

                            [ Dodano: Wto 07 Gru, 10 16:23 ]
                            Najnowsze wiesci:
                            Turbo jest OK!! Rozklejona gruszka czy jakos tak.Problem w tym,ze nie wystepuje jako czesc zamienna,tylko calosc z turbo.Maja chopaki cos dosztukowac i rano dac mi znac.

                            Komentarz

                            • Udesky
                              RS
                              • 2007
                              • 1692
                              • Octavia I (1U2)
                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              Turbo jest OK!! Rozklejona gruszka czy jakos tak.Problem w tym,ze nie wystepuje jako czesc zamienna,tylko calosc z turbo.Maja chopaki cos dosztukowac i rano dac mi znac.
                              Całe ASO, jak oni tego nie mają to tego nie ma. :szeroki_usmiech
                              A na allegro mają wszystko :wink:
                              W Polsce nie ma kryzysu.
                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                              Komentarz

                              • Lashlo
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 1455

                                #16
                                Auto zrobione-wymieniona gruszka-byla pordzewiala (auto 3 letnie!!)
                                Lekki szok,ale odpukac wsio OK.
                                No i nie 6 tys za nowa turbine jak w ASO ;-))))
                                Ogolnie jestem ze Skodexu zadowolony.
                                oolsztyniak, dzieki za Skodex-chlopaki dali rade :-)

                                Komentarz

                                • oolsztyniak
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 6647
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                  #17
                                  Lashlo, na zdrowie
                                  Rabacik dostałeś ? :szeroki_usmiech
                                  Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                  Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                  Komentarz

                                  Pracuję...