Wymiana czujnika temp.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marrbjp
    Classic
    • 2012
    • 9

    Wymiana czujnika temp.

    Zamieszczone przez krzysiek13
    adaś, ten późny maksymalny moment to ze względu na haldex czy cuś? Jest fajnie
    jest tak niewielka róznica że nie czuć tego, u siebie mam podobnie za to na poprzednim setupie miałem równo, generalnie jest dobrze i nie ma sie nad czym rozwodzić
  • KiePeK
    Classic
    • 2010
    • 38

    #2
    Wymiana czujnika temp.

    Hallo!!! Potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy do wymiany czujnika temp. musi być spuszczony płyn z układu??? Naprawdę zależy mi na czasie!!! Jeśli już było to chociaż link. Może nie dokładnie szukałem.
    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6647
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Zamieszczone przez KiePeK
      czy do wymiany czujnika temp. musi być spuszczony płyn z układu???
      Tak.
      Możesz spróbowac bez , tylko żebyś się nim nie oblał
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4

        Tak,czy inaczej należy zaopatrzyć się w 1l koncentratu.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • oolsztyniak
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6647
          • Superb II combi (3T5)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #5
          Zamieszczone przez wofek
          Tez probowalem to zrobic metoda bez spuszczania plynu w 15 sekund.

          Skonczylo sie zakupem koncentratu, spuszczeniem pozostalej resztki plynu oraz odpowietrzaniem ukladu.

          Tak wiec sugeruje uwazac z wymiana za pierwszym razem pod blokiem. Wersja dosc optymistyczna...
          Była O2 RS 190 km / 436 Nm
          Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

          Komentarz

          • KiePeK
            Classic
            • 2010
            • 38

            #6
            Dzięki Panowie.

            [ Dodano: Pon 06 Gru, 10 10:43 ]
            OK ale jeszcze kwestia dolania tego płynu. Mieszać niby nie powinno się a ja nie wiem jaki tam jest tylko sprawdzony przed mrozami no i tyle.
            NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

            Komentarz

            • hermioli1
              Rider
              • 2009
              • 322

              #7
              Wszystko się da zrobić, nawet i pod blokiem. Problemem może być tylko temperatura, łapki szybko zmarzną. A co do samej wymiany:

              W pierwszej kolejności nie zawracaj sobie głowy tym jak zdjąć kostkę z czujnika.

              Naszykuj nowy czujnik, i nowy oring do niego, następnie delikatnie wysuń zapinkę starego czujnika, najlepiej małym płaskim śrubokrętem.

              I teraz przyda się odrobina sprytu. Musisz szybkim ruchem wyjąć stary czujnik, i tak samo szybko z otworu po czujniku wyjąć stary oring. Nie przejmuj się starym czujnikiem. Po prostu puść go. Jest nie odpięty z kabla więc daleko nie poleci. Włóż następnie nowy czujnik, na który wcześniej nałóż nowy oring, zapnij zapinkę (może lepiej zabrzmi wsuwkę) i po zabawie. Litr płynu ucieknie, nie więcej jak będziesz :lol: szybki. Później zajmij się kostką. Wypnij ze starego czujnika wepnij na nowy, uzupełnij płyn i gotowe.

              Przy trzeciej wymianie, robisz to z zamkniętymi oczami 8)
              W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
              Babka utonęła do góry kudłatką.
              Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
              Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

              Komentarz

              • KiePeK
                Classic
                • 2010
                • 38

                #8
                Jutro mam zrobić około 650 km. No i tak myślałem że wymienię w końcu ten czujnik. Czy ewentualnie coś może się złego dziać jak się z takim czujnikiem jeździ??? Bo wczoraj.....działał OK.
                NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

                Komentarz

                • oolsztyniak
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6647
                  • Superb II combi (3T5)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #9
                  Nic mu nie będzie.
                  A co do płynu najlepiej spuść cały i nalej nowego , koszta niewielkie a i świet spokój będzie
                  Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                  Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                  Komentarz

                  • KiePeK
                    Classic
                    • 2010
                    • 38

                    #10
                    Skoro nic mu nie będzie to lepiej to zostawię na spokojniejszy moment no bo tak czytałem że również i może się wyciek pojawić koło czujnika itd a ja jutro nie będę miał czasu na oglądanie silnika tylko siadam i jadę. Zresztą kiedyś jak jechałem około 200 km w jedną stronę i z powrotem to temp. cały czas była OK. Dziś ograniczę się do wymiany węży podciśnienia bo też nie grzeszą wysoką jakością.
                    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

                    Komentarz

                    • oolsztyniak
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 6647
                      • Superb II combi (3T5)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez KiePeK
                      może się wyciek pojawić
                      jeśli zostawisz stary oring.
                      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                      Komentarz

                      • delfin2525
                        Drive
                        • 2010
                        • 51

                        #12
                        a jak zalozyc to zabezpieczenie czujnika
                        bo ja na ta operacje stracilem 3 szt

                        jest jakas metoda aby sie to nie lamalo

                        Komentarz

                        • JanuszSz
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 2835
                          • Superb II combi (3T5)

                          #13
                          Zamieszczone przez delfin2525
                          a jak zalozyc to zabezpieczenie czujnika
                          bo ja na ta operacje stracilem 3 szt

                          jest jakas metoda aby sie to nie lamalo
                          Chyba nie wyjąłeś starego oringu i czujnik nie może wejść do końca.
                          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                          Komentarz

                          • delfin2525
                            Drive
                            • 2010
                            • 51

                            #14
                            ee tam wyjalem


                            a czy ta zielona czesc czujnika kreci sie niezaleznie(wogol wlasnej osi) od zlotej koncowki. W nowym czujniku (ma czarna koncowke) obie czesci sa zespolone , nie mozna niezaleznie przekrecic. Czy w tej z zielona koncowka to norma , czy poprostu byl juz wadliwy

                            Komentarz

                            • tomus7
                              RS
                              • 2010
                              • 1896
                              • Peugeot

                              #15
                              Śprawdź na sucho czy zawleczka wchodziw zabezpieczenie :mikolaj
                              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                              Komentarz

                              • delfin2525
                                Drive
                                • 2010
                                • 51

                                #16
                                jestem dupa i tyle juz wiem dlaczego zlamalem, wlozylem go do gory nogami

                                Komentarz

                                • xplo
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 221

                                  #17
                                  Co do oringa ja mam oryginalny z 2002 roku a czujnik zmieniałem, ze 4 razy i nie cieknie :lol:

                                  Komentarz

                                  Pracuję...