ładniusia jest ta gałeczka, wydaje mi sie ze jest krótsza od tej z s-style którą zamontował otaviars tdi?
Centralka Zamka sterowana pilotem
Zwiń
X
-
Cześć
Nie licz na to że dowiesz się czegoś na interesujący Cię temat. Poszukaj jest gdzieś w temacie o centralnym jak założyć. Zależy czy masz moduł komfortu, czy centralny masz z kluczyka i czy był fabryczny czy dokładany. Jeżeli masz wersję slx to moduł komfortu jest w drzwiach, zdejmujesz tapicerkę podłączas ze 4 kable i gra gitara w tym przypadku wystarczy kupić tylko centralkę (koszt ok 80 zł ) Jeżli nie masz modułu komfortu to trzeba zakładać siłowniki i centralkę a to już więcej pracy. Podałbym Ci jak podpiąć kable jak jest moduł komfortu ale nie pamiętam kolorów kabli. Poszukaj w którymś temacie dokładnie to rozpisałem.
[ Dodano: Sro 08 Gru, 10 10:19 ]
Witam
Nigdzie nie otrzymałem odpowiedzi ale już mam to załatwione Podłączenie bardzo proste Posiadam octe z modułem komfortu który jest w drzwiach. Aby założyć sterownik wystarczy zdjąć tapicerkę i zaopatrzyć się w próbnik za 6 zł w sklepie motoryzacyjnym
1.Po zdjęciu tapicerki wyciągnłąłem kostkę od zamka (od tego ze słynnym mikrowłącznikiem :twisted: )
2.Próbnikiem którego podłączyłem do masy dotykałem gniazd w kostce a że jest woctavi sterowanie masą to jeżeli usłyszałem że drzwi się otworzyły to znaczy że znalazłem przewód od otwierania, jeżeli usłyszałem zamknięcie to był to kabel do zamykania.
3. podłączyłem kabel masowy otwierania ze sterownika z kablem "otwierającym" od zamka poprzez rozcięcie izolacji na tymże przewodzie do zamykającego natomiast, podłączyłem kabel ze sterownika ten na którym jest 30s impuls coby mieć domykanie szyb.
5.przeprowadziłem 2 kable poprzez drzwi (tągumową złączkę pomiędzy drzwiami i słupkiem) do progu przy kierowcy i tam podłączyłem kierunki. Ze sterownika szły swa kable to nie potrzeba żadnych diod podłączać. Problemem tutaj okazało się to że wiązka jest gruba i ciężko znaleźć kable po prostu trzeba włączyć migacz i "przebijać igłą próbnika kable i patrzeć na którym kablu próbnik mryga :P
4. Przy module komfortu znalazłem próbnikiem prąd (bodj był to czerwono-brązowy przewód, zresztą próbnik świeci jeżeli będzie prąd) no i oczywiście masę jeszcze.
6. No można jeszcze syrenkepodłączyć od kabla mrygacza poprzez siodę ale tego nie robiłem.
7 wyciąłem dziure w styropianie i tam umieściłem centrale
8. Nie pytajcie na forach o to jak podłączyć bo tylko otrzymacie odpowiedź że było i wystarczy szukać :/
Kolory kabli są pomocne ale lepiej poszukać próbnikiem
No i ważne coby nie było wcześniej mieszane w wiązkach i instalacja była sprawna, jeżeli nie działa jakiś zamek czy coś z elektryki to naprawić u elektryka a potem próbować założyć sterownik.
kable do mrygaczy to o ile pamiętam czarno biały i czarno zielony ale nie jestem pewien
pozdrawiam
Komentarz
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
zakładałem do takiego właśnie auta miesiąc temu alarm , funkcje:
odcięcie
domykanie szyb (bo wersja SLX)
otwieranie szyb z pilota , bardzo fajna sprawa szczególnie w upalne dni
syrenka
dodatkowych czujnikow nie montowalem , po co ma wyć jak dzieciaki bedą kopać w koła hehehe
montaż miły i przyjemny oprócz :
demontarzu deski , wyjęcie włącznika świateł , ciężka sprawa żeby nie połamac uchwytów , a trzeba wyjąc bo pod nim jest śrubka
z syrenką przeciągnąłem się wzdłuż linki do otwierania maski
no i trzeba zdjąć boczek żeby podłaczyc centralny zamek
ta forteca , która zaproponował kolega , bardzo fajna , tylko trafiały się egzemplarze, które często się zawieszały , wiem bo kilkanaście ich zamontowałem
ja założyłem alarm safecar , oczywiście tyle ile złych , tyle samo dobrych opini
mi zależało na tych funkcjach i na solidnych metalowych pilotach
jesli chcesz rozpiske alarmu , jak podłaączyć daj maila , wrzuce bo mam w pdfie
wersja po angielsku, ale w razie czego pomoge , kolory u mnie w octavii 99r AGR SLX zgadzały sie idealnie
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,odciecie moze byc tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
drzwi zamykanie , trzeba zdjąć boczek, następnie w wiązce , która idzie do centralnego zamka masz przewody
najlepiej jak kolega pisał probóweczka, podajesz mase i po kolei sprawdzasz , u mnie były biało/niebieski i czarno/niebieski
zasilanie brałem z listwy pod przekaźnikami , jest tam kilka złącz z grubymi czerwonymi przewodami, na kluczyk 10ke, probówka sprawdzasz na którym jest na stałe +, sprawdz też czy w czasie jak zapalasz auto to przypadkiem nie wyłącza się na chwile, na jednym z nich z tego co pamiętam tak byłojest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz