witam,mam problem z ustawieniem oświetlenia mojej francy,a mianowicie jedna lampa świeci wyżej od drugiej-z mojej wiedzy powinno się dać regulować pojedynczy reflektor
ps.żarówki założone prawidłowo a franca nie była po żadnym dzwonie :?
Umarł silniczek od regulacji świateł.
Możesz ręcznie wyregulować srubokrętem.
W osłonie lampy będziesz miał taką dziure? w którą wsadzisz wkrętak i będziesz kecił bodajże w lewo i żarówka pójdzie do góry - jeśli w lewo nie idze to daj w prawo.
Jak nie znajdziesz to daj znać , zrobie zdjęcie gdzie to trzeba kręcić.
ps. w ASO robią to za frajer
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
witam,mam problem z ustawieniem oświetlenia mojej francy,a mianowicie jedna lampa świeci wyżej od drugiej-z mojej wiedzy powinno się dać regulować pojedynczy reflektor
ps.żarówki założone prawidłowo a franca nie była po żadnym dzwonie :?
podjedz gdzies na stacje diagnostyczna...dasz gosciowi na piwo i bedziesz miał dobrze światła ustawione - bo zebys nieprzedobrzył.....a regulacje masz przy lampie.....
Umarł silniczek od regulacji świateł.
Możesz ręcznie wyregulować srubokrętem.
W osłonie lampy będziesz miał taką dziure? w którą wsadzisz wkrętak i będziesz kecił bodajże w lewo i żarówka pójdzie do góry - jeśli w lewo nie idze to daj w prawo.
Jak nie znajdziesz to daj znać , zrobie zdjęcie gdzie to trzeba kręcić.
ps. w ASO robią to za frajer
Jak padł silniczek to autka nie zarejestrujesz tak mialem to wiem jak jest regujacja to musi być sprawna Koszt silniczka to jakieś 75-100 Pln w zalezności od modelu http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1957#
Umarł silniczek od regulacji świateł.
Możesz ręcznie wyregulować srubokrętem.
W osłonie lampy będziesz miał taką dziure? w którą wsadzisz wkrętak i będziesz kecił bodajże w lewo i żarówka pójdzie do góry - jeśli w lewo nie idze to daj w prawo.
Jak nie znajdziesz to daj znać , zrobie zdjęcie gdzie to trzeba kręcić.
ps. w ASO robią to za frajer
Jak padł silniczek to autka nie zarejestrujesz tak mialem to wiem jak jest regujacja to musi być sprawna Koszt silniczka to jakieś 75-100 Pln w zalezności od modelu http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1957#
a skad tu mowa o rejestracji..... :diabelski_usmiech ?
Tomus7 miał chyba na myśli przegląd rejestracyjny i to jest fakt. Jak nie będzie działała regulacja wysokości na silnikach to nie podbiją dowodu, ot co.
silniczek jest sprawny,jak reguluję obie lampy idą w dół lub górę,tylko jedna z tych lamp źle świeci bo kierowcy z przeciwka myślą że jadę na długich i mrugają-lampa lewa-czyli od strony kierowcy
No to regulacja. Może masz za bardzo w lewo? W każdym reflektorze są 2 śruby do regulacji jedna do ustawiania w pionie a druga w poziomie. Lepiej podjechać do jakiegokolwiek diagnosty i zrobi Ci to za darmo. Zawsze po wymianie żarówek to się ustawia.
najlepiej wyciągnąć lampe i pooglądać czy nie wyskoczył z zaczepu odblask lub czy nie jest urwany zaczep. Albo źle zalożona żarówka.
No chyba że była zmieniana lampa i nie ustawiana od nowości
Dopiero po sprawdzeniu tego podjedź na stacje diag.
Tomus7 miał chyba na myśli przegląd rejestracyjny i to jest fakt. Jak nie będzie działała regulacja wysokości na silnikach to nie podbiją dowodu, ot co.
żarówki zmieniałem kompletami jakoś dziwnie przepaliły mi się dwie pozycyjne jednocześnie i przy okazji wymieniłem też drogowe jako że octavie mam nieco ponad miesiąc a do tego rękę w gipsie od 4 września to taka prosta wymiana żarówki jedną ręką jest nie lada wyzwaniem,więc z wyjmowaniem lampy się powstrzymam i zahaczę o stację diagnostyczną mam nadzieję że mnie nie z kroją
owen, Nie ma obawy, jak zmieniam żarówki to jadę do diagnosty na ustawienie. Byłem już u paru i żaden nie skrzywił się nawet na prośbę o ustawienie świateł. Robili to zawsze gratisowo więc myślę, że Ciebie też nie skroją. Ręka w gipsie? Uważaj na milicjantów bo chyba nie bardzo można tak prowadzić auto. 8) A żarówki zmieniam zawsze parami jak się któraś przepali bo po krótkim czasie lub od razu pali się ta druga, której nie wymieni się z lenistwa. Czemu tak jest? Nie wiem.
a z tym stwierdzeniem kolegi z drogówki może być różnie...
(...kodeks drogowy):Art. 87.
1. Kierującym może być osoba, która osiągnęła wymagany wiek i jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym oraz spełnia jeden z warunków określonych w pkt 1-3:
1) posiada wymagane umiejętności do kierowania w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego i nie narażający kogokolwiek na szkodę oraz wymagany dokument stwierdzający uprawnienie do kierowania pojazdem,
2) odbywa, w ramach szkolenia, naukę jazdy odpowiednio przystosowanym pojazdem pod nadzorem instruktora,
3) zdaje egzamin państwowy odpowiednio przystosowanym pojazdem pod nadzorem egzaminatora.
2. Osoba niepełnosprawna pod względem fizycznym może być kierującym, jeżeli w wyniku badania lekarskiego nie stwierdzono przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem.
Komentarz