razem z grzaniem tylnej szyby. Tak wiec wlaczenie wlacznika grzania tylnej szyby powinno spowodowac przejscie pradu tez i na lusterka. Oczewiscie silnik musi pracowac. Jesli nie ma pradu a tylna szyba greje to problem lez gdzies w kablotece.
Podgrzewane lusterka-zepsute.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez PioteR156Odgrzewam kotleta, ale nie chcę zakładać kolejnego tematu.
Mam problem z lustrami w O1- obydwa nie grzeją mimo przełączenia w pozycję grzania.
Wkłady zdemontowałem- napięcie tam nie dociera.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić gdzie jest włączane grzanie luster, bo wydaje mi się, że prąd do wkładów nie płynie bezpośrednio tylko przez przełącznik?
Z góry dzięki za pomoc.
Bezpiecznik oczywiście sprawdziłem, jest ok.
Pozdrawiam
Piotrek
Komentarz
-
-
aby napewno? bo ta galka poza sterowaniem szklem w lustrkach zewnetrznych sluzy tez do ewentualnego chowania lusterek tzw skladania ale zeby tym uruchamialo sie grzanie to pierwsze slysze. Tylna szyba grzana wystepuje w standardzie i tam pdo to bylo podpiete chyba w wiekszosci aut nie tylko koncernu vag ale w innych markach i modelach.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
wesol, w zależności od wersji , ja u siebie mam z pokrętła do regulacji lusterek i podejrzewam że u kolegi też tak będzie ,niedawno robiłem identyczny problem u siebie ,a tylą szybę włączam osobno przyciskiem .
PioteR156, niestety mam nie pocieszającą wiadomość ponieważ konieczne będzie zdjęcie buczku drzwi kierowcy , przyczyną będzie pęknięty przewód jak dobrze pamiętam czarny z niebieskim paskiem lub niebieski z czarnym paskiem ,drzwi w octavi mają podwójne łamanie i wiązka pęka dość głęboko dlatego trzeba zdejmować boczek drzwi ,moja rada to zdejmij osłonę słupka przy nogach kierowcy (tam jest złącze instalacji auta z drzwiami ) rozłącz je i przeciągnij przez otwór i gumową harmonijkę do drzwi ,później zdejmij wspólną izolację parcianą z wiązki na odcinku najbardziej zginającym się i łapiąc każdy przewód po kolei pociągaj w celu sprawdzenia ,bo może być wizualnie ok ale w środku żyła będzie przerwana .Przeważnie przewody wytrzymują 2lata i potem kolejny potrafi pęknąć .ok
Nie jest to trudne i możesz wykonać samemu ,przerwany przewód połączyć robiąc wstawkę ze świeżego przewodu ,łączenia dobrze skręć i zaizoluj koszulką termokurczliwą z klejem bądź izolacją i później wspólna izolacje na wszystkie żyły.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Ehh. No to nie pocieszające wiadomości.
Narazie nie będę tego robił bo nie mam tyle miejsca w garażu aby otworzyć drzwi i zdjąć boczek, ale jak tylko będę mógł to to zrobię wg Twojej instrukcji.
[ Dodano: Nie 10 Sty, 16 22:13 ]
Odświeżam.
Jeszcze jedno pytanie, a jak jest rozwiązany układ sterowania lusterek? Przez przełącznik płynie prosto prąd na lusterka, czy po drodze jest jeszcze jakiś przekaźnik?
Ewentualnie gdzie szukać tego przekaźnik?
[ Dodano: Pią 29 Sty, 16 21:17 ]
Jakby ktoś szukał rozwiązania to rzeczywiście był problem z przerwanym przewodem w wiązce w drzwiach. Jeżeli dobrze pamiętam to w moim przypadku był to biało-niebieski.
Komentarz
-
-
Witam,
mam dość dziwny problem z podgrzewaniem lusterek.
podłączyłem próbnik napięcia do styków w lusterku kierowcy.
po przekręcenia przelącznika na opcje grzania próbnik zapala się na kilka sekund po czym gaśnie. Wystarczy przesunąć przełącznik o 'kawałek' po czym powrócić ponownie do opcji grzania aby próbnik znów się zaświecił.
czas podawania zasilania do lusterka jest za każdym razem taki sam, zatem raczej odpada opcja przeciętego przewodu gdzieś 'we wiązce'.
Rozebrałem przełącznik, 'przeciściłem' go nieco w środku, styki fakt strasznie 'zapyziałe' ale prąd jednak przepływa.
[ Dodano: Pon 03 Paź, 16 12:51 ]
Okazało się że w moim samochodzie jest wyłącznik termiczny.
dziś temperature z rana spadła poniżej 20 stopni I lusterka magicznie zaczęły działać.
Komentarz
-
Komentarz