Problem z odpalaniem i chyba gwizdy turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tytusik777
    Classic
    • 2012
    • 4

    Problem z odpalaniem i chyba gwizdy turbiny

    Ladna jest, fajnie wyglada obnizona i na tej feli (choc osobiscie bym nie chcial :P )
    tylko nie za waskie opony?! wygladaja jakby lekko naciagniete, zwlaszcza z przodu.
  • Piotrek185
    Classic
    • 2010
    • 11

    #2
    Problem z odpalaniem i chyba gwizdy turbiny

    Witam wszystkich!

    Jestem posiadaczem już drugiej octavi 1.9 TDI ale tym razem z silnikiem 110 KM, pierwszą nacieszyłem się zaledwie 2 tygodnie..
    Obecna Oktavkę kupiłem z komisu przy granicy niemieckiej i wydaje mi się , że cos jest z nią nie tak.
    Po pierwsze, wcześniejsza 90 KM , wydaje mi się ,że miała większego kopa !!!
    Po 2, po odpaleniu, po upływie 3 - 5 minut zaczyna coś świszczeć i pojawia się kopcenie
    Po 3 Jak się zagrzeje ciężko pali, trzeba trochę pokręcić.
    Wymieniłem 4 świece, wszystkie spalone i w warsztacie powiedziano mi, żę musiała długo stać, " trzeba rozjeździć "
    Czy ktoś może w jakiś sposób pomóc?


    Z góry dzięki, pozdrawiam

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      dymi na jałowym?
      to , że ciężko pali to standard przy pewnym przebiegu- korekta dawki powinna załatwic sprawę
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • Piotrek185
        Classic
        • 2010
        • 11

        #4
        No zaczyna kopcić po upływie 3 min na jalowym.
        Tak jak by coś się załączało bo słychać nagle świst.
        Przebieg przebiegiem ale jak ciepła to powinna palić...
        Proponowany warsztat, hehe sory ale trochę daleko

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          masz bliżej, choćby Ali http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=aligator
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • mobi65
            Rider
            • 2009
            • 291

            #6
            ja bym poszukal raczej nieszczelnosci w ukladzie dolotowym , tak jak piszesz chwile trwa zanim turbo napompuje cisnienia w ukadzie ,dostaje lewe powietrze i z tad pojawia sie dymienie, a z odpalaniem na cieplym to tez moze byc wina czujnika temperatury plynu chlodzacego lub tak jak kolega napisal wyzej , zmiana map , ale pierw podlacz autko pod waga i sprawdz temperatury

            Komentarz

            • Piotrek185
              Classic
              • 2010
              • 11

              #7
              Koledzy z Mińska i Wawy, Dziękuje wam bardzo za pomoc.
              Teraz przynajmniej wiem od czego zacząć
              Pozdrawiam!!!

              Komentarz

              Pracuję...