Zgłaszam moja usprawiedliwiona nieobecność - jestem za daleko od "Bazy" by dziś wracać. Ale w ramach rekompensaty i pokuty będę jutro w krainie Skody.. czyli naszych południowych sąsiadów! To się napatrzę !
Pomocy!! bo mnie krew zaleje
Zwiń
X
-
Pomocy!! bo mnie krew zaleje
Kupiłem O2,krajowa, servisowana w WIMAR skoda Warszawa 183 tys.km,silnik 1.9 TDI-BKC,przelatalem 4tys i zaczęły się problemy.Zrobiłem trasę 2,5 tys-Wszystko OK,rano odpalam,jadę i brak mocy-mróz czy co?pojechałem na VAGa,a tam dopiero jazda
1-silnik klapy gaszącej dolot(v157)brak syg p3102
2-obwód otwarty lub zwarty do masy p3101
3-16622 turbo dol czujnik A wys wej
4-18000 czujnik wys doladowania ,czujnik ciśnienia nie pewny,korelacja p1592
Zacząłem o klapy gaszącej-klapa nie działa -ręcznie po zamknięciu sama otwiera ,bezpiecznik nie spalony,po wypięciu kostki żadnych zmian-brak mocy,dodam że przed całą awarią przy gaszeniu silnika słychać było głuche puknięcie(tak jakby już wcześniej klapa nie działała),ale autko jeździło i przyspieszalo jak należy.Może zaczynam nie od tego co trzeba?Pomocy,bo zajmie mi to wieki!!!!!
-
-
bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
[ Dodano: Nie 26 Gru, 10 20:53 ]
Zamieszczone przez kowal 2002bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
[ Dodano: Nie 26 Gru, 10 21:40 ]
Zamieszczone przez kowal 2002bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
[ Dodano: Wto 28 Gru, 10 19:16 ]
Zamieszczone przez kowal 2002bajda11, sprawdź wtyczkę ( czy dobrze siedzi i czy nie jest wilgotna ) i przewód od klapki gaszącej i idź "po nim" dalej wzdłuż wiązki sprawdzając czy nie jest gdzieś uszkodzona ( klapka i ten czujnik są chyba o ile pamiętam na tej samej wiązce ).
Komentarz
-
-
Podłączę się pod temat, bo sytuacja podobna tylko że w Passacie, ale patrzyłem w swojej Skodzie I wszystkie części są takie same.
Passat przejechał 4 tys. km. Na następny dzień odpalił bez problemu a po przejechaniu 10 km zaczął kaszleć aż w końcu zgasł. Komputer wyrzuca błąd czujnika klapy gaszącej. Klapa w pozycji otwartej a silnik nie zapala. Sprawdziłem u siebie w Skodzie i odpięcie wiązki od klapy gaszącej nie ma wpływu na odpalanie i gaszenie silnika. Swoją drogą trochę mnie to zdziwiło. Oczywiście od razu wyskakuje wyżej wspomniany błąd. Pytanie: co jeszcze może unieruchomić silnik i jednocześnie wyświetlić błąd czujnika klapy ?
Pozdrawiam.
[ Dodano: Wto 27 Sty, 15 20:25 ]
O cholera. Nie zauważyłem , że temat stary jak świat, ale może ktoś coś poradzi.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
Komentarz