O2: zima, zima - no i zonk :(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adas23
    Classic
    • 2010
    • 13

    O2: zima, zima - no i zonk :(

    Zamieszczone przez palioza
    Jak bylem w USA przez prawie 1,5, poruszalem sie autami z wypozyczalni - 3 markami, jedna honda accord 2,4 i 2 pozostale typowe hamerykany , to juz nie pamietam co, ale ofc silniki po 4l i ~200km. Jakosc materialow, wykonania KOSZMAR wystajace srubki (bez klipsow), cerata zamiast tapicerki itd. niestety nie mialem porownania do aut wyprodukowanych na europe (wiem accord jest, ale nie ogladalem go nawet, bo nigdy mnie nie interesowaly).
    Amerykany po 2009r znacznie sie poprawily jesli chodzi o jakosc wykonania,a dawniej bylo tak jak piszesz koszmar.
  • miron75
    Ambiente
    • 2008
    • 157

    #2
    O2: zima, zima - no i zonk

    Sytuacja banalna, skręcam w prawo, na narożniku zaspa na metr, śnieg zmrożony.
    Ciemno jak w dupie, za bardzo ściąłem ten zakręt i przyładowałem prawym progiem w tę zaspę.

    Wstało słońce i widzę, że na prawym progu (na tej lakierowanej części) mam przepiękne wgniecenie. Wygląda to jak zgnieciona puszka po piwie. Wgniotło się od osi do osi.

    I teraz pytanie - co z tym fantem zrobić? Zanim udam się do ASO chciałbym wiedzieć, co mnie czeka, co by mnie nie wkręcili w koszty.

    Z góry dzięki za pomoc.
    Skoda Octavia II 1.9 BXE. 2006/12
    było: 111KM / 275NM
    jest: 143KM / 310NM

    Komentarz

    • thebruno
      Classic
      • 2010
      • 29

      #3
      Zamieść zdjęcie, to pewnie więcej się dowiesz.

      Komentarz

      • bedziak
        Classic
        • 2010
        • 12
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        WITAM
        mam taki sam problem ,tylko ze moja oktavka jest na gwarancji i w zasadzie jak sie dowiedziałem w serwisie musze to robić u nich korzystając z AC.
        Z tego co mi powiedzieli przy wycenie w Skodzie to próg jest do wycięcia i wymiany poszycia .
        W zasadzie to szpachlowania i jakies wyciaganie nie wchodzi w grę.
        Moze na tygodniu będe juz miał kwotę wyceny ze Skody ,to podam na ile oni to szacują .

        Komentarz

        • abstinent
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4842
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          jak nie jest mocno to można spróbować wyciągnąć go :diabelski_usmiech

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            #6
            Zamieszczone przez abstinent
            jak nie jest mocno to można spróbować wyciągnąć go :diabelski_usmiech
            są gdzieś magicy, którzy zajmują się takimi akcjami,

            ale niestety nie mam namiarów


            ps.
            no chyba, że jest to zajebista sprawa, to wtedy szkoda z AC i tyle
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • marekzu
              L&K
              • 2007
              • 1412
              • Superb II combi (3V5)

              #7
              a ja zadam pytanie - oprocz aspektu wizualnego przeszkadza to w czyms?? wycinajac kawalek dajemy piekny poczatek korozji

              Komentarz

              • abstinent
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4842
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                LUKI, http://www.nopaint.pl/
                byłem u nich i wiem że progi też kiedyś wyciągali, tylko sporo zabawy z tym jest
                widziałem nawet sprzęt do tego :diabelski_usmiech
                oczywiście bez żadnych dziur i lakierowania robota

                Komentarz

                Pracuję...