Zamieszczone przez palioza
O2: zima, zima - no i zonk :(
Zwiń
X
-
O2: zima, zima - no i zonk
Sytuacja banalna, skręcam w prawo, na narożniku zaspa na metr, śnieg zmrożony.
Ciemno jak w dupie, za bardzo ściąłem ten zakręt i przyładowałem prawym progiem w tę zaspę.
Wstało słońce i widzę, że na prawym progu (na tej lakierowanej części) mam przepiękne wgniecenie. Wygląda to jak zgnieciona puszka po piwie. Wgniotło się od osi do osi.
I teraz pytanie - co z tym fantem zrobić? Zanim udam się do ASO chciałbym wiedzieć, co mnie czeka, co by mnie nie wkręcili w koszty.
Z góry dzięki za pomoc.
-
-
WITAM
mam taki sam problem ,tylko ze moja oktavka jest na gwarancji i w zasadzie jak sie dowiedziałem w serwisie musze to robić u nich korzystając z AC.
Z tego co mi powiedzieli przy wycenie w Skodzie to próg jest do wycięcia i wymiany poszycia .
W zasadzie to szpachlowania i jakies wyciaganie nie wchodzi w grę.
Moze na tygodniu będe juz miał kwotę wyceny ze Skody ,to podam na ile oni to szacują .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentjak nie jest mocno to można spróbować wyciągnąć go :diabelski_usmiech
ale niestety nie mam namiarów
ps.
no chyba, że jest to zajebista sprawa, to wtedy szkoda z AC i tylekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
LUKI, http://www.nopaint.pl/
byłem u nich i wiem że progi też kiedyś wyciągali, tylko sporo zabawy z tym jest
widziałem nawet sprzęt do tego :diabelski_usmiech
oczywiście bez żadnych dziur i lakierowania robota
Komentarz
-
Komentarz