reset zegarka i licznika dziennego przy zapłonie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greemtroll
    Classic
    • 2009
    • 32

    #26
    Tomus pisałem, że rozrusznik został zregenerowany czytaj: wymienione wszystko, co tylko można było od pierdolnika zaślepiającego oś bendixa, przez tuleje, szczotki, etc. po elektromagnes (dla dociekliwych z wyjątkiem wirnika i obudowy). Oba pozostałe akumulatory na co dzień siedzą w pozostałych TDIkach (AGR i AFN) i problemu z nimi nie ma, więc wina akumulatora odpada. Którykolwiek aku bym nie wsadził do octavii, to problemy są tylko w niej. Akumulatory mam tylko z korkami, bo tych p.....ch "bezobsługowych" syfów nie chcę widzieć. Proszę o jakieś rzetelne porady.
    Pozdrawiam
    GT.
    Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #27
      greemtroll, bez urazy i :foch: można zregenerować całe auto a i tak może mieć opory w paleniu :P
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • greemtroll
        Classic
        • 2009
        • 32

        #28
        No i wszystko się wyjaśniło - rozrusznik ma na 99% uszkodzony wirnik.
        Przełożyłem rozrusznik z innego AGR'a i już drugi poranek kręci jak głupi i nie zeruje liczników. Teraz zostaje kwestia sprawdzenia i ewentualnie przełożenia samego wirnika i będę wiedział co go boli.
        Ogólnie rzecz ujmując, to miałem to forum za bardziej pomocne użytkownikom samochodów z "kurą na masce", a tak to jedynie tomus7 wykazał zainteresowanie i chęć pomocy - dzięki mu za to :-D
        Pozdrawiam
        GT.

        [ Dodano: Wto 15 Paź, 13 08:27 ]
        Przypuszczenia się potwierdziły. Winnemu zwarciom był wirnik. Co ciekawe, sprawdzałem 3 wirniki wg poniższego opisu z innego forum i nie jest to wiarygodne, gdyż uszkodzony wirnik i wirnik nowy zachowywały się identycznie (iskrzenie) podczas testu, a wirnik używany (100% sprawny) powodował świecenie żarówki. Wszystkie wirniki były do tego samego typu rozrusznika. Poniższy link z opisem rozebrania i naprawy rozrusznika może się komuś przydać. Nie wolno jednak ufać do końca testowi samego wirnika, gdyż nie jest on miarodajny.
        Wspomniany link:
        sprawdzenie i naprawa rozrusznika

        Pozdrawiam
        GT.
        Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

        Komentarz

        • Cyfer
          Drive
          • 2013
          • 91

          #29
          Witam,

          wczoraj przerobiłem problem resetów zegarka + licznika km - polecam sprawdzić bezpieczniki (zaśniedziały).

          [ Dodano: Wto 18 Paź, 16 09:26 ]
          Zamieszczone przez JanuszSz
          Wymień bezpiecznik nr 15(5A).Jest to trzeci z prawej w czwartym rzędzie od góry.
          Komuś padły wskazówki i wyjęcie tego bezpiecznika powoduje takie objawy,że wszystko działa póki kluczyk jest w stacyjce.
          Może być,że po wymianie bezpiecznika wskazówki i trzy rzędy kontrolek nie wstaną.
          Nie wiem gdzie się wciska pomógł (bo już nie pamiętam) ale pomógł

          Pzdr!
          O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

          Komentarz

          Pracuję...