nie pali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • keumbev
    Classic
    • 2012
    • 1

    nie pali

    W O1 chłodnica klimy o ile dobrze pamiętam jest mocowana do chłodnicy z przodu na 4 torxy plus 1 w prawym dolnym rogu (stojąc przodem do auta). Niestety przerabiałem temat z wyminą chłodnicy płynu chłodzącego, i żeby ją wyjąć najprostszym sposobem było zdjęcie pasa przedniego (za nic nie mogłem jej wyjąć bez odpięcia pasa). Przewody od klimy są na tyle sztywne że spokojnie utrzymają ciężar chłodnicy klimy ( jest leciutka).
    Ja pomagałem sobie tymi zdjęciami http://www.skodaoctavia.cz/clanek/vy...dniho-chladice i książką.
    Wszystko będzie podobnie, mimo iż w opisie jest wymiana tej drugiej chłodnicy.
    Może ci się przyda.
  • seba72251
    Classic
    • 2011
    • 4

    #2
    nie pali

    Witam!
    Panowie jestem nowy na forum i przeczytałem kilka postów lecz nie znalazłem nic co pomogło by mi ustalic usterke w aucie
    mianowicie octavia 1,9 tdi 1998r. raz pali a raz nie można krecic do oporu a i tak nie odpali co jest dziwne pogrzebałem troche przy filtrze paliwa i niby pomogło był chyba zapowietrzony ale po kilku dniach koleżanka pojechała na zakupy i było wszystko spoko a wychodzac ze sklepu nie odpalił i znów to zamo grzebanina ale nic nie pomogło po jakies 30min wzielismy na hol i z ciekawosci chciałem spróbowac no i odpalił a teraz lipa stoi pod domem i nic
    szczeze to na skodzince sie nie znam bo to nie moja ale chce dziewczynie pomóc
    jakis fachowiec twierdzi ze moze to byc jakis zapowietrzony zawór acha wyzuca paliwo na pompe paliwa przy silniku na poczatku mysleli ze to sama pompa ale ponoc wykluczaja
    czy ktos wie co może dolegac
    pozdrawiam

    Komentarz

    • Deco
      Rider
      • 2008
      • 612

      #3
      Kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?? Czy widać paliwo w przewodzie przezroczystym, który idzie z filtra paliwa??

      Komentarz

      • rogoz
        Rider
        • 2006
        • 397

        #4
        Oprócz tego co napisał mój poprzednik sprawdź jeszcze:
        - klapę gaszącą - może się wieszać
        - zawór zwrotny paliwa w ssaku - należy zdjąć węża z dolotem do filtra i podmuchać. Jak zabulgocze w baku to się zawór zwrotny podwiesił. Jak dmuchanie idzie z oporem a w drugą stronę ciągnie paliwo to zawór OK.

        W którym miejscu wyrzuca paliwo z pompy? Od góry z nastawnika, ze styku rozdzielacza z korpusem, czy z innego miejsca?.

        Komentarz

        • seba72251
          Classic
          • 2011
          • 4

          #5
          Zamieszczone przez Deco
          Kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa?? Czy widać paliwo w przewodzie przezroczystym, który idzie z filtra paliwa??
          filtr był wymieniany jakies pół roku temu
          a słyszeliscie taka teorie ze moze byc zapowietrzony jakis elektro zawór

          [ Dodano: Sro 05 Sty, 11 12:35 ]
          [quote="rogoz"]Oprócz tego co napisał mój poprzednik sprawdź jeszcze:
          - klapę gaszącą - może się wieszać
          - zawór zwrotny paliwa w ssaku - należy zdjąć węża z dolotem do filtra i podmuchać. Jak zabulgocze w baku to się zawór zwrotny podwiesił. Jak dmuchanie idzie z oporem a w drugą stronę ciągnie paliwo to zawór OK.

          W którym miejscu wyrzuca paliwo z pompy? Od góry z nastawnika, ze styku rozdzielacza z korpusem, czy z innego miejsca?.[/quote

          paliwo wyrzuca z lewej strony stojac przodem do auta na paski chyba rozrządu od góry i całe paski są nasiakniete dieslem

          Komentarz

          • rogoz
            Rider
            • 2006
            • 397

            #6
            paliwo wyrzuca z lewej strony stojac przodem do auta na paski chyba rozrządu od góry i całe paski są nasiakniete dieslem
            Pasek rozrządu jest w plastikowej obudowie. W wierzchu jest pasek wieloklinowy do napędu alternatora, klimy.
            Tak na dzień dobry, po usunięciu wycieku trzeba wymienić paski nasiąknięte olejem napędowym.

            Jesteś pewien, że na paski cieknie z pompy? Nie powinno - pompa jest obok pasków, oddzielna kawałkiem odlewu. Może to cieknie z węży?

            Tu masz fotę silnika:


            W którym miejscu znajduje się źródło wycieku?

            Komentarz

            • dany1135
              Classic
              • 2009
              • 13

              #7
              witam wydaje mi sie ze to wina klapy gaszacej to samo mialem w golfie 4 .Wymiana zaworu EGR i jest wszystko ok. o wyczyszczenie jego.

              Komentarz

              • seba72251
                Classic
                • 2011
                • 4

                #8
                chłopaki WIELKIE dzieki za pomoc zwłaczcza za opis i fote silnika jestescie wielcy
                jutro sam cos popróbuje a jak nie to mechanik
                pozdrawiam

                Komentarz

                • rogoz
                  Rider
                  • 2006
                  • 397

                  #9
                  Prosimy zatem o bardziej "wylewne" podziękowania - naciśnij przycisk "Pomógł"

                  Komentarz

                  • looker
                    RS
                    • 2008
                    • 1886
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #10
                    Dziś u znajomego w Octavii AGR wyszła podobna sytuacja. Po wielu próbach i sprawdzeniach okazało się, że to przepustnica się "zawiesiła". Na początek pomogło jej ruszenie ale w planach obowiązkowo czyszczenie z nagaru.
                    BTW - VCDS nie pokazał niczego w błędach. Rocznik auta to 1998. W tamtych "wypustach" przepustnica nie "melduje" do ECU o problemach ?
                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                    Komentarz

                    Pracuję...