Centralny zamek i nie tylko - VAG.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariuzs
    Classic
    • 2011
    • 13

    Centralny zamek i nie tylko - VAG.

    Zamieszczone przez McGan
    A hamulce mam jakieś takie miękkie
    Jakby serwo było niesprawne to pedał hamulca byłby twardy jak beton

    Skoro masz gumowaty pedał to wina źle odpowietrzonych hamulców
  • Dr.Claufe
    Rider
    • 2010
    • 338

    #2
    Centralny zamek i nie tylko - VAG.

    Witam

    Oczywiście najpierw szukałem na forum, ale głównego błędu znajdującego się poniżej nie znalazłem. Od tygodnia szwankuje mi centralny zamek. Po kontroli VAG-iem takie o to zobaczyłem błędy:

    Kod:
    VAG-COM Version: Release  311.2-N
    
    
    Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
    Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
     
    Address 01     -------------------------------------------------------
       Controller: 06A 906 018 FH 
       Component: 2.0l R4/2V  MOTR HS V03
       Coding: 00011
       Shop #: WSC 00026
    2 Faults Found:
    16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                P0422 - 35-00 - -
    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
                P0134 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0000 0000
    
    Address 03     -------------------------------------------------------
       Controller: 1J0 907 379  Q 
       Component: ABS/EDS 20 IE CAN  0001
       Coding: 13504
       Shop #: WSC 35110
    No fault code found.
    
    Skipping Address 15-Airbags
    
    Address 17     -------------------------------------------------------
       Controller: 1U1 919 034 B  
       Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V01 
       Coding: 02142
       Shop #: WSC 35110
       IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0503050       
    No fault code found.
    
    Address 46     -------------------------------------------------------
       Controller: 1J0 959 799 Q  
       Component: 5M Zentral-SG Komf. 0001
       Coding: 04097
       Shop #: WSC 35110
    11 Faults Found:
    00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
                25-00 - Unknown Switch Condition
    00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53): UNLOCK
                25-00 - Unknown Switch Condition
    01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
                35-00 - -
    01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
                49-10 - No Communications - Intermittent
    01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
                49-10 - No Communications - Intermittent
    01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
                49-10 - No Communications - Intermittent
    01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
                49-10 - No Communications - Intermittent
    00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
                54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent
    00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
                54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent
    00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
                54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent
    01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
                49-00 - No Communications
    
    End   -------------------------------------------------------
    Oraz po polskiemu:

    Kod:
    16806	Główny katalizator poniżej progu wydajności strona 1
    	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16518	Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
    	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    
    849	Styk S stacyjki rozrusznik/zapłon -D-
    	nieznane ustawienie przełączników
    950	Siłownik zamka centralnego bagażnika odblokowanie
    	nieznane ustawienie przełączników
    1329	Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym
    	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    1334	Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389
    	magistrala CAN brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    1333	Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
    	magistrala CAN brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    1332	Moduł sterujący drzwi pasażera-J387
    	magistrala CAN brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    1331	Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386
    	magistrala CAN brak sygnału  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    931	Siłownik zamka centralnego prawy tył-F223
    	nie autoryzowane  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    929	Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221
    	nie autoryzowane  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    928	Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220
    	nie autoryzowane  -  BŁĄD SPORADYCZNY
    1333	Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
    	magistrala CAN brak sygnału
    Po usunięciu zostają dalej te błędy:
    Kod:
    849	Styk S stacyjki rozrusznik/zapłon -D-
    	nieznane ustawienie przełączników
    1329	Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym
    	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    1333	Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
    	magistrala CAN brak sygnału
    Styk S - przerobiona stacyjka by można było włączyć radio bez zapłonu.
    Moduł sterujący drzwi lewy tył - od dawna mam problem z tymi drzwiami, nie otwierają się z pilota.

    To, że błędy zostały wywalone we wszystkich drzwiach i zamku bagażnika jest normalne skoro są problemy z centralnym, ale bardzo dziwny jest ten błąd:

    1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


    To jest zapewne winowajca całego zamieszania, który wywala inne błędy, ale co to w ogóle jest?
    Dlaczego w trybie awaryjnym?
    Jaka rada na to?

    -> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0 ?

    Jeśli chodzi o błędy silnika to katalizator i sonda pojawiały się wcześniej, ale po usunięciu znikały na jakiś czas i znowu się pojawiały. Spalania nie ma kosmicznego. Czarnego śladu przy wydechu również nie ma.

    Ale teraz błąd tej sondy brzmi inaczej. Coś z czujnikiem, jak sami widzicie. Również się nie usuwa.. przewód? Cała sonda do wymiany?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      tu masz linka co do do błędu w komforcie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2124 a co do błedów z sondy to mozesz miec problem z samymi sondami lub instalacia .jak bys wrzucił bład z tej sondy to by pomogło i jeszcze jedno ile masz sond w aucie 1czy 2
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Dr.Claufe
        Rider
        • 2010
        • 338

        #4
        Z tym komfortem zapewne tak jest, że coś przy stykach w module znajdującym się w drzwiach. Dużo będę miał roboty na wiosnę bo najpierw był tylko mikrostyk, a teraz doszło jeszcze to.

        Poprzedni błąd z sondy (jeśli Cię dobrze zrozumiałem) wyglądał tak:

        16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
        P0139 - 35-10 - - - Intermittent

        16523 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 2)
        brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

        A obecny wygląda j/w:

        16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-10 - - - Intermittent

        16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
        brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

        _____________________________
        Może to wszystko przez to, że teraz mrozy zelżały. Sprawdzę błędy ponownie za jakiś tydzień.

        Natomiast co do pytania:

        Zamieszczone przez german81
        jeszcze jedno ile masz sond w aucie 1czy 2
        To mnie totalnie zaskoczyłeś. Myślałem, że ogólnie są 2 i tak też raczej powinno być u mnie.

        __________________
        Katalizator niestety też się cały czas pokazuje.. zarówno w sierpniu, jak i teraz w styczniu treść taka sama.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          to wychodzi na to ze twoja sonda przed katem umiera ale jeszcze dla pewnosci sprawdz kostke czy czasem nie zasniedziała jesli jest ok to przygotuj sie na wymiane sady a radzej obu sond bo ta druga tez juz umiera
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          Pracuję...