[O2] Octavia RS 2.0 TFSI DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_gdy
    RS
    • 2008
    • 7723
    • Volkswagen
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    andrzej-tdi,
    niektóre rzeczy bywają idealne, ale kobiety :?: :wink: :roll:
    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

    Komentarz

    • giqus
      Ambiente
      • 2010
      • 102
      • Octavia III combi (5E5)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #27
      Zamieszczone przez Waciak
      O tym samym pomyślałem
      A silnik to chyba TSI
      wie co mówi, nie przekręcaj.

      RS-ki mają:
      benzynowy 2,0 TFSI / 147 kW (200 KM)
      Parametry:
      Moc maks. (kW/KM): 147/200 przy 5100-6000 obr/min
      Maks. moment obr. (Nm): 280 przy 1800-5000 obr/min

      Komentarz

      • Hanz2k
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 522

        #28
        giqus, może już mieć TSI z rodziny EA 888. TFSI to EA 113 i zakończono jego montaż w zeszłym roku - dokładnej daty nie pamiętam.
        Hanz2k
        1,8 T by MT
        :admin: bo nie użyłem Szukaj

        Komentarz

        • Waciak
          Ambiente
          • 2010
          • 173

          #29
          gigus opierając się na folderach Skody to wciąż wsadzają TFSI
          Jak po FL to 99% ma TSI
          Życie zaczyna się po...wyżej 4 tyś obrotów

          Komentarz

          • multieye
            Classic
            • 2010
            • 16

            #30
            Zamieszczone przez tomek
            multieye, zmien silnik w profilu na CCZA
            co do piszczenia, to miałem coś podobnego. Po rozgrzaniu piszczał silnik, ale dla mnie to był dzwięk jakby jakaś rolka piszczała. Po kilku tysiącach km przestało. Co w twoim przypadku jest konkretnie uszkodzone? kolektor - ale na czym polega ta usterka?
            Cześć, zaczął piszczeć po ok 200 km, pisk raczej taki jak opisywałem, elektroniczny. 10.01 stwierdzili w serwisie, że to walnięty kolektor i wtedy mi zamówili nowy na wymianę gwarancyjną - no i do dzisiaj czekam aż przyjadą części. Niestety - nie powiedzieli co jest nie tak z tym kolektorem - ale mam tak samo jak ty, właśnie stuknęło mi 5tysięcy km i auto przestało piszczeć. Nie wiem co jest grane :?:

            Komentarz

            Pracuję...