Ten sam problem...czyli zapalanie tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piotr833
    Classic
    • 2009
    • 19

    Ten sam problem...czyli zapalanie tdi

    dzieki za odpowiedzi. Nie wiem jeszcze, niby chcialem sie zabrac do tego sam z mala pomoca zeby nic nie spieprzyc, ale jak czasu nie bedzie to dam znajomemu mechanikowi.
  • srubox
    Drive
    • 2007
    • 91

    #2
    Ten sam problem...czyli zapalanie tdi

    Koledzy odnawiam temat bo żaden mechanik nie moze sobie poradzic z moja skodzina...Na forum vwgolf.pl założyłem temat bo może tam tez ktoś pomoze (Tam jest wszystko opisane)...Nagrałem nawet filmiki...
    Oto link; http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=379619
    Koledzy licze na was pomozcie

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      kolego dobrze widziałem to auto ma 400tys.jesli tak to sprawdz w pierwszej kolejnosci kompresie .przyczyna spadku kompresi moga byc zurzyte pierscienie i wtedy najczesciej pali olej albo wypalone zawory i wtedy nie bedzie palił oleju a bedzie problem z paleniem
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • krzysiek13
        L&K
        • 2010
        • 1155

        #4
        Zaworek zwrotny paliwa sprawdzony?
        Octavia

        Komentarz

        • srubox
          Drive
          • 2007
          • 91

          #5
          Auto kupilem od brata gdy mialo przebieg 240 tys. przy 270 zaczely sie te problemy...ale czysto teoretycznie gdyby byla slaba kompresja to w mrozy by nie zapalal...a on zapali zawsze...z takim zapalaniem przy -28 zapalal...i nie mialby mocy nie?

          [ Dodano: Wto 25 Sty, 11 18:23 ]
          Zaworek wymieniony na nowy...gdyby paliwo sie cofalo to gdy swiece grzeja tez by sie wcale nie odzywal i musialbym dlugo krecic...gdy ostygnie to musze dlugo krecic bo sie nie odzywa...a gdy sie calkowicie ostudzi ze swiece grzeja to zaskakuje.

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #6
            Absolutnie brak błędów? Jeszcze czujnik halla przychodzi mi do głowy. A może się odkręcił/ułamał czy coś w tym rodzaju. Zerknąć na niego nie zaszkodzi. U mnie z powodu ww czujnika był problem z odpaleniem.
            Octavia

            Komentarz

            • srubox
              Drive
              • 2007
              • 91

              #7
              No własnie brak wszystko jest w porzadku...a kolego gdzie ten czujnik halla sie znajduje?

              Komentarz

              • krzysiek13
                L&K
                • 2010
                • 1155

                #8
                Mi nie wywalało błędu tego czujnika za każdym nieudanym odpaleniem, tylko po jakimś czasie po skasowaniu. Czujnik w PD patrzy na koło zębate wałka rozrządu, umieszczony jest pod paskiem rozrządu. Jak zdejmiesz pokrywę paska i tam zajrzysz to go zauważysz. Taka jakby rurka około 3cm długości. W AGR chyba też tam jest, niech się ktoś wypowie czy na pewno
                Octavia

                Komentarz

                • srubox
                  Drive
                  • 2007
                  • 91

                  #9
                  Ok sprawdze jutro ten czujnik halla.

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    czujnika halla nawet nie szukaj bo go nie znajdziesz bo on jest tylko w silnikach PD .generalnie przy słabej kompresi nie powinien zapalic przy duzych mrozach ale twój moze byc ewenementem .zdrowy tdi do -10 st zapali bez problemu bez swiec zarowych . to ze nie ma błedów nie znaczy ze wszysto jest ok ,jesli masz vaga to sprawdz w blokach pomiarowch czujnik temp. kat wtrsku przepływke i nastawni kata wtrysku .ale osobiscie bym zaczoł od sprawdzenia kompresi na zimnym silniku zeby wykluczyc słabe sprezanie i nie brnac dalej w kosmiczne koszta
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    Pracuję...