miarka poziomu oleju w ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasyl1985
    Classic
    • 2010
    • 30

    miarka poziomu oleju w ALH

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    Zamieszczone przez Seed
    możecie skonfronotać bezpośrednio olej Millers CFS 5W-40 oraz XFS 5w40 oraz XF LONGLIFE 5w30 do odpowiedników tych olejów z LM, Motula i Amsoila - może jeszcze dorzucić do zestawienia np. Quaker State Synqest 5w40.
    Zależy mi na takim porównaniu parametrów i sprawdzeniu co Millers sobą reprezentuje.
    Seed idziesz na łatwiznę :szeroki_usmiech sam być zrobił takie zestawienie przeciez chyba wiesz co masz brać pod uwagę.
    To mają być oleje do PD czy VP? czy poprostu konfrontacja marek? :roll:
    Miałem robić Top Listę ..ale poczeka. Jak się dam radę zalogować na forum :diabelski_usmiech to wieczorem dodam.
    paolo - glowne produkty z adekwatnymi w innych markach. raptem 3 konfrontacje. wiem, ze lubisz takie akcje - ja moge walnac babola - takiej wiedzy jak Ty nie mam. czekam do wieczora w takim razie. nie raz slyszalem, ze wszystkie oleje typu LM czy Motul sa dobre ale Millers to bije na łeb reszte.
  • perzykt
    Drive
    • 2008
    • 75

    #2
    miarka poziomu oleju w ALH

    Mam mały problem. W czasie grzebania przy instalacji elektr. udało mi się ułamać rurkę w którą wklada się bagnet oleju (prawdopodobnie ze starości zrobiła się twarda). Zamówiłem nową żeby wymienić ale szczerze powiedziwszy boję się że jak będę wyjmował resztki starej to kawałki plastiuk wpadną do miski olejowej. Ma ktoś łatwy i szybki sposób żeby dokonać wymiany bez zbędnych problemów?

    Komentarz

    • phrix
      L&K
      • 2007
      • 1000
      • Audi
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Ja wyciągam to odpowiednio wygiętym gwoździem ( wygięty w haczyk), przy włożonym bagnecie. Wtedy cząstki nie wpadają do miski bo na bagnecie jest taki plastik prowadzący który blokuje tą metalową rurkę. Zapewne ułamał się przy samym końcu czyli tam gdzie wchodzi do tej metalowej rurki. Musisz go wyciągnąć bo inaczej stary nie wejdzie do końca.

      BTW. Czasem jak kupisz nie ori rurkę górną, to jest problem z zamontowaniem bo bagnet wyskakuje ale na to też jest sposób. Zamiennik rurki w motoryzacyjnym kosztuje 9 PLN
      Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

      _

      Komentarz

      • perzykt
        Drive
        • 2008
        • 75

        #4
        Zamieszczone przez phrix
        Ja wyciągam to odpowiednio wygiętym gwoździem ( wygięty w haczyk), przy włożonym bagnecie. Wtedy cząstki nie wpadają do miski bo na bagnecie jest taki plastik prowadzący który blokuje tą metalową rurkę. Zapewne ułamał się przy samym końcu czyli tam gdzie wchodzi do tej metalowej rurki. Musisz go wyciągnąć bo inaczej stary nie wejdzie do końca.

        BTW. Czasem jak kupisz nie ori rurkę górną, to jest problem z zamontowaniem bo bagnet wyskakuje ale na to też jest sposób. Zamiennik rurki w motoryzacyjnym kosztuje 9 PLN
        Masz rację ułamał się na samym koncy przy tej metalowej części. Co do spasowania to mam nadziejęze nie będzie problemu bo zamowiłem sobie oryginał.
        Czyli reasumując, wkładam bagnet w rurkę (on blokuje przelot do miski) w rurkę miedzy bagnet a ściankę rurki wkladam jakiś "gwóżdź" i ciągnę do góry. I rozumiem że powinno to w miare sprawnie wyjść? Problem w tym że ten plastik jest stwardniały od temperatury i przy każdje probie ruszenia go łamie się na drobne kawalki.
        A czy tej metalowej czesci nie wyjmiesię jakoś lekko z bloku - wtedy byłoby już zupełnie prosto?

        Komentarz

        • phrix
          L&K
          • 2007
          • 1000
          • Audi
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Metalową część bagnetu można zdemontować ( teraz nie moge Ci tego sprawdzić w jaki sposób jest mocowana ale pewno forumowicze pomogą)


          Ja zawsze wyciągałem w sposób opisany, najczęściej ułamany fragment rozpoławiał się na dwa pierścienie i łatwo go było wyciągnąć. Haczykiem z gwoździa łapiesz ułamany fragment od dołu i ciągniesz do góry. Można też użyć kleszczy rozwiernych. Łamanie rurki bagnetu to standard, zwłaszcza na mrozie materiał staje się bardzo kruchy.
          Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

          _

          Komentarz

          Pracuję...