Wczoraj zalałem trochę gnojówki z Auchan w Warszawie 4.94zł za litr.
[O1] OCTAVIA COMBI I 2000r 1.9 TDI 110 KM kilka problemów
Zwiń
X
-
[O1] OCTAVIA COMBI I 2000r 1.9 TDI 110 KM kilka problemów
Witam!!
Mam kilka zapytań/problemów:
-Po pierwsze auto zostało zakupione około miesiąc temu i ostatnio przez 2 tygodnie stało nie odpalane. I jak odpaliłem na początku z rury szedł normalny dym ale po chwili zaczęło się dymić, a także był świst nie wiem wydaje mi się taki jak by to turbina była:/ Nie znam sie na diselach ale czy u was też słychać świst turbiny od razu jak się przygazuje tzn na postoju lub jak się z jedynki rusza?
- Po drugie nie działają szyby elektryczne i światło w środku. Wszystko działało ale jak sie wyładował akumulator to wyszło że coś nie tak z zamykaniem na pilota jest i mechanik odłączył to i tylko można teraz kluczem zamykać. Odłączył taka kostkę pod kierownica. Bezpieczniki niby ok chyba że wszystkich nie ma bo kilka gniazd na bepieczniki jest wolne
Po trzecie jak idzie kabel od anteny radiowej ? szukałem go od strony kierowcy ale nie mogę go tam znaleźć:/
Z góry dziękuje za odpowiedź i pomoc !!!!
-
-
mateo123xp, auto stało trochę , musi sie rozruszać . poza tym jest stare i swój przebieg ma, coś tam może sobie świstać, odpal , jeździj i jak nic się nie będzie działo to się nie przejmuj żadnym dymem który pewnie zniknie.
z elektryka idzie się do elektryka a nie do mechanika.
a kabel to nie wiem którędy idzie.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Kabel idzie słupkiem i podsufitką z lewej strony. Jak słabo odbiera to kabla nie szukaj tylko najpierw sprawdź czy jest za radiem separator, jeśli radio nie jest ori. W następnej kolejności wzmacniacz antenowy w podstawie anteny, do którego dobierzesz się ściągając plastik, który jest u góry po otwarciu klapy bagażnika.
Odnośnie szyb i zamka: wpisujesz w szukajkę "centralny zamek", "moduł komfortu" i wertujesz tematy :szeroki_usmiech
Kopcenie: jak się silnik porządnie rozgrzeje przepałuj go tak od serca kilka razy. Jeśli problem nie ustąpi pora zainteresować się turbo. Wyć będzie zawsze - głośniej, ciszej, tak, że w kabinie nie będzie nic słychać. Jednak są pewne granice ;] Dobrze by było, żeby ktoś kto jeździł paroma tdi ocenił czy turbo jęczy "w normie", czy jest za głośno, aczkolwiek głośne jęczenie nie zawsze świadczy o zużyciu - bywają suszary, które od nowości jęczą jak zarzynane prosie i działają przez lata.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mateo123xp-Po pierwsze auto zostało zakupione około miesiąc temu i ostatnio przez 2 tygodnie stało nie odpalane. I jak odpaliłem na początku z rury szedł normalny dym ale po chwili zaczęło się dymić, a także był świst nie wiem wydaje mi się taki jak by to turbina była:/ Nie znam sie na diselach ale czy u was też słychać świst turbiny od razu jak się przygazuje tzn na postoju lub jak się z jedynki rusza?
- Po drugie nie działają szyby elektryczne i światło w środku. Wszystko działało ale jak sie wyładował akumulator to wyszło że coś nie tak z zamykaniem na pilota jest i mechanik odłączył to i tylko można teraz kluczem zamykać. Odłączył taka kostkę pod kierownica. Bezpieczniki niby ok chyba że wszystkich nie ma bo kilka gniazd na
bepieczniki jest wolneW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
Komentarz