[O1] OCTAVIA COMBI I 2000r 1.9 TDI 110 KM kilka problemów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • luqash
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O1] OCTAVIA COMBI I 2000r 1.9 TDI 110 KM kilka problemów

    Wczoraj zalałem trochę gnojówki z Auchan w Warszawie 4.94zł za litr.
  • mateo123xp
    Classic
    • 2011
    • 2

    #2
    [O1] OCTAVIA COMBI I 2000r 1.9 TDI 110 KM kilka problemów

    Witam!!
    Mam kilka zapytań/problemów:
    -Po pierwsze auto zostało zakupione około miesiąc temu i ostatnio przez 2 tygodnie stało nie odpalane. I jak odpaliłem na początku z rury szedł normalny dym ale po chwili zaczęło się dymić, a także był świst nie wiem wydaje mi się taki jak by to turbina była:/ Nie znam sie na diselach ale czy u was też słychać świst turbiny od razu jak się przygazuje tzn na postoju lub jak się z jedynki rusza?

    - Po drugie nie działają szyby elektryczne i światło w środku. Wszystko działało ale jak sie wyładował akumulator to wyszło że coś nie tak z zamykaniem na pilota jest i mechanik odłączył to i tylko można teraz kluczem zamykać. Odłączył taka kostkę pod kierownica. Bezpieczniki niby ok chyba że wszystkich nie ma bo kilka gniazd na bepieczniki jest wolne

    Po trzecie jak idzie kabel od anteny radiowej ? szukałem go od strony kierowcy ale nie mogę go tam znaleźć:/

    Z góry dziękuje za odpowiedź i pomoc !!!!

    Komentarz

    • leszekmw
      RS
      • 2005
      • 5356

      #3
      mateo123xp, auto stało trochę , musi sie rozruszać . poza tym jest stare i swój przebieg ma, coś tam może sobie świstać, odpal , jeździj i jak nic się nie będzie działo to się nie przejmuj żadnym dymem który pewnie zniknie.
      z elektryka idzie się do elektryka a nie do mechanika.
      a kabel to nie wiem którędy idzie.
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz

      • krzysiek13
        L&K
        • 2010
        • 1155

        #4
        Kabel idzie słupkiem i podsufitką z lewej strony. Jak słabo odbiera to kabla nie szukaj tylko najpierw sprawdź czy jest za radiem separator, jeśli radio nie jest ori. W następnej kolejności wzmacniacz antenowy w podstawie anteny, do którego dobierzesz się ściągając plastik, który jest u góry po otwarciu klapy bagażnika.

        Odnośnie szyb i zamka: wpisujesz w szukajkę "centralny zamek", "moduł komfortu" i wertujesz tematy :szeroki_usmiech

        Kopcenie: jak się silnik porządnie rozgrzeje przepałuj go tak od serca kilka razy. Jeśli problem nie ustąpi pora zainteresować się turbo. Wyć będzie zawsze - głośniej, ciszej, tak, że w kabinie nie będzie nic słychać. Jednak są pewne granice ;] Dobrze by było, żeby ktoś kto jeździł paroma tdi ocenił czy turbo jęczy "w normie", czy jest za głośno, aczkolwiek głośne jęczenie nie zawsze świadczy o zużyciu - bywają suszary, które od nowości jęczą jak zarzynane prosie i działają przez lata.
        Octavia

        Komentarz

        • goryl3
          Ambiente
          • 2010
          • 126

          #5
          Mechanik zapewne odłączył moduł komfortu dlatego nic nie działa w środku.
          www.jem-zdrowo.com.pl

          Komentarz

          • mateo123xp
            Classic
            • 2011
            • 2

            #6
            ok dzięki za odpowiedzi
            z anteną jest tak ze ona wogóle nie jest podłączona do radia bo nie mogę jej znaleźć. Myślałem że gdzieś spadła ale jej nie widać.

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez mateo123xp
              -Po pierwsze auto zostało zakupione około miesiąc temu i ostatnio przez 2 tygodnie stało nie odpalane. I jak odpaliłem na początku z rury szedł normalny dym ale po chwili zaczęło się dymić, a także był świst nie wiem wydaje mi się taki jak by to turbina była:/ Nie znam sie na diselach ale czy u was też słychać świst turbiny od razu jak się przygazuje tzn na postoju lub jak się z jedynki rusza?
              Puki kopci na szaro, szaro biało to ok, ale jak zacznie na niebieskawo to trzeba się tym zainteresować. Co do turbo, one świszczą głośniej lub ciszej. Lecz gdy świst zaczyna przypominać sowę lub karetkę pogotowia to trzeba się nią bliżej zainteresować.
              - Po drugie nie działają szyby elektryczne i światło w środku. Wszystko działało ale jak sie wyładował akumulator to wyszło że coś nie tak z zamykaniem na pilota jest i mechanik odłączył to i tylko można teraz kluczem zamykać. Odłączył taka kostkę pod kierownica. Bezpieczniki niby ok chyba że wszystkich nie ma bo kilka gniazd na
              bepieczniki jest wolne
              Jak koledzy wcześniej pisali, może to być coś z modułem komfortu. Ewentualnie możesz przyjrzeć się kablom w tej gumowej osłonie między kabiną, a drzwiami. Czasem lubią się przecierać. Ale w tedy znika tylko sterowanie i podświetlenie od strony drzwi kierowcy.
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              Pracuję...