[O1] co to jest?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lzuchowski
    Drive
    • 2012
    • 65

    [O1] co to jest?

    Zamieszczone przez marektbg
    Gratki fury
    Zamieszczone przez Pitiae
    Z halogenami mam swój sposób
    Kolega diagnosta mówi, że halogenów nie sprawdzają.
    Jakby się ktoś dowalił to można wozić w schowku dwie kawałki czarnej samoprzylepnej folii i je zamaskować.
    Dzięki za potwierdzenie !! Właśnie takie opinie są ważne. Ja ryzykuje. A co tam
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #2
    [O1] co to jest?

    czy to normalne by kontrolka abs-u raz po raz się zapalała?np:jadę sobie i jest wszystko w porządku i nagle zapala się abs i asr,lub stoję w korku i tez się zapala,oczywiście po zgaszeniu silnika następuje jakby reset i po przekroczeniu 20km/h gaśnie też asr,a do tego rano po zamknięciu drzwi centralnym zamkiem po upływie ok 2s dochodzi jakieś pik,pik jakby drzwi były nie zamknięte :evil: miał ktoś takie problemy?
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Nie jest to normalne
      A ABS działa :?:
      Sprawdź sobie płyn hamulcowy
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10960
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        komputer i będzie jasne
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          tomeczek2777, trzeba przyjrzeć się wtryskom, przepływce, turbinie i ciśnieniu sprężania.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • owen
            Rider
            • 2010
            • 482

            #6
            abs działa jak się kontrolki nie świecą,jak się zaświecą to normalne że nie działa,płyn hamulcowy jest,raz miałem taki dziwny przypadek że podczas jazdy spokojnej zaświeciły się kontroli abs,asr i tak jakoś dziwnie że chciałem przyśpieszyć dość znacznie i auto muliło już przy ok3000 tys.obrotów wyraźnie jakby turbo się nie załączyło,zatrzymałem się na światłach zgasiłem silnik kontrolka abs zniknęła asr też i wszystko wróciło do normy skoda znowu zaczęła iść jak burza-nie mam pojęcia o co kaman? :?
            MOCY PRZYBYWAJ

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              owen, odczytaj błędy.
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • adrianst5
                Drive
                • 2009
                • 68

                #8
                Zamieszczone przez owen
                abs działa jak się kontrolki nie świecą,jak się zaświecą to normalne że nie działa,płyn hamulcowy jest,raz miałem taki dziwny przypadek że podczas jazdy spokojnej zaświeciły się kontroli abs,asr i tak jakoś dziwnie że chciałem przyśpieszyć dość znacznie i auto muliło już przy ok3000 tys.obrotów wyraźnie jakby turbo się nie załączyło,zatrzymałem się na światłach zgasiłem silnik kontrolka abs zniknęła asr też i wszystko wróciło do normy skoda znowu zaczęła iść jak burza-nie mam pojęcia o co kaman? :?
                Nie chce strzelać ale może po prostu regulator napięcia ci padł, ja tak miałem słabe ładowanie powoduje brak prądu. Sprubój przegazować ponad 3000 na luzie czy przygasną. A ha i jeszcze jedno... kiedyś przepaliła mi sie też dioda na desce rozdzielczej od ładowania to też powodowało brak odpowiedniego napięcia i też zaraz kontrolki sie włączały i abs odcinało...
                Pamiętaj-Serwis to ostatecznosć...

                Komentarz

                • tomeczek2777
                  Classic
                  • 2011
                  • 2

                  #9
                  robekcool

                  Kiedy zgłosiłem ten problem warsztatowi w którym zmieniałem uszczelke jakiś koleś siadł ze mna do auta i z podpiętym kompem jezdzilismy. Twierdził ze z turbiną jest wszystko ok, pompowtryski tez. Wczesniej w serwisie stwierdzili ze pod jednym z zaworów jest za małe spręzanie.
                  Cos z tego wynika?
                  tomo

                  Komentarz

                  Pracuję...