Kolega diagnosta mówi, że halogenów nie sprawdzają.
Jakby się ktoś dowalił to można wozić w schowku dwie kawałki czarnej samoprzylepnej folii i je zamaskować.
Dzięki za potwierdzenie !! Właśnie takie opinie są ważne. Ja ryzykuje. A co tam
czy to normalne by kontrolka abs-u raz po raz się zapalała?np:jadę sobie i jest wszystko w porządku i nagle zapala się abs i asr,lub stoję w korku i tez się zapala,oczywiście po zgaszeniu silnika następuje jakby reset i po przekroczeniu 20km/h gaśnie też asr,a do tego rano po zamknięciu drzwi centralnym zamkiem po upływie ok 2s dochodzi jakieś pik,pik jakby drzwi były nie zamknięte :evil: miał ktoś takie problemy?
abs działa jak się kontrolki nie świecą,jak się zaświecą to normalne że nie działa,płyn hamulcowy jest,raz miałem taki dziwny przypadek że podczas jazdy spokojnej zaświeciły się kontroli abs,asr i tak jakoś dziwnie że chciałem przyśpieszyć dość znacznie i auto muliło już przy ok3000 tys.obrotów wyraźnie jakby turbo się nie załączyło,zatrzymałem się na światłach zgasiłem silnik kontrolka abs zniknęła asr też i wszystko wróciło do normy skoda znowu zaczęła iść jak burza-nie mam pojęcia o co kaman? :?
abs działa jak się kontrolki nie świecą,jak się zaświecą to normalne że nie działa,płyn hamulcowy jest,raz miałem taki dziwny przypadek że podczas jazdy spokojnej zaświeciły się kontroli abs,asr i tak jakoś dziwnie że chciałem przyśpieszyć dość znacznie i auto muliło już przy ok3000 tys.obrotów wyraźnie jakby turbo się nie załączyło,zatrzymałem się na światłach zgasiłem silnik kontrolka abs zniknęła asr też i wszystko wróciło do normy skoda znowu zaczęła iść jak burza-nie mam pojęcia o co kaman? :?
Nie chce strzelać ale może po prostu regulator napięcia ci padł, ja tak miałem słabe ładowanie powoduje brak prądu. Sprubój przegazować ponad 3000 na luzie czy przygasną. A ha i jeszcze jedno... kiedyś przepaliła mi sie też dioda na desce rozdzielczej od ładowania to też powodowało brak odpowiedniego napięcia i też zaraz kontrolki sie włączały i abs odcinało...
Kiedy zgłosiłem ten problem warsztatowi w którym zmieniałem uszczelke jakiś koleś siadł ze mna do auta i z podpiętym kompem jezdzilismy. Twierdził ze z turbiną jest wszystko ok, pompowtryski tez. Wczesniej w serwisie stwierdzili ze pod jednym z zaworów jest za małe spręzanie.
Cos z tego wynika?
Komentarz