trzesienie samochodu - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • md
    Classic
    • 2010
    • 2

    trzesienie samochodu - problem

    Zamieszczone przez S-E-B-E-B
    jeśli chodzi o felgi stalowe to popatrz na strukturalne od Opla. Są 5 ramienne i mają wycięte duże otwory - być może lżejsze niż zwykłe stalówki (nie znam rozstawu śrub Octavii)
    Np.: http://allegro.pl/opel-corsa-astra-v...710969803.html
    Przeszło 11kg sztuka - to żaden wyczyn.
    Przykładowo ATS DTC Superlight 7,5x17 = 7,4kg (i to nie jest felga z gatunku super-drogich)
  • carl
    Classic
    • 2009
    • 2

    #2
    trzesienie samochodu - problem

    mam problem ze skoda, mianowicie samochod trzesie miedzy 50hm/h a 70km/h w tym drży drazek zmiany biegow. Byłem u mechanika ktory wymienil opony, poduszke pod silnikiem i pod skrzynia biegow, zewnetrzne przeguby i nic to nie pomoglo, teraz twierdzi ze przyczyna moze byc skrzynia biegow. Na jednym przegubie wewnetrznym jest delikatny luz. Jaka moze byc przyczyna? Prosze o pomoc

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      Zamieszczone przez carl
      Na jednym przegubie wewnetrznym jest delikatny luz
      od tego wypadałoby zacząć
      Octavia

      Komentarz

      • redziak
        Classic
        • 2010
        • 22

        #4
        Miałem identyczny objaw. Przeguby wew oba.

        Komentarz

        • rogoz
          Rider
          • 2006
          • 397

          #5
          Padnięte przeguby wewnętrzne objawiają się szczególnie przy przyśpieszaniu.

          Komentarz

          • delanopl
            Elegance
            • 2009
            • 831

            #6
            carl, zdecydowanie wewnętrzne przeguby, mogę tylko podpisać się pod wypowiedziami chłopaków wyżej :wink:

            Komentarz

            • Piratka
              L&K
              • 2009
              • 1016

              #7
              dokładnie, przeguby, ale jeśli odczuwa drgania na drążku to może być też dwumas, my zaczęliśmy od dwumasy z robotą 1500 zl ... 1200 zł dwumas Sachs kompletny
              :twisted: mała czarna :twisted:

              Komentarz

              • krzys301
                Ambiente
                • 2007
                • 244
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                mialem tak samo w corsie, winny byl przegug wewnetrzny. w pewnym przedziele auto cale wchodzilo w wibracje, kierownica i drazek zmiany biegow szczegolnie.

                Komentarz

                • fidodido
                  Rider
                  • 2010
                  • 440

                  #9
                  panowie u mnie auto drga bądź wibruje gdy stoi na luzie np na światłach gdy się zatrzymuje poduszka silnika wymieniona.?
                  coż to moze byc bo mnie to irytuje.?
                  Auto: Skoda Octavia I
                  Kolor: Srebrny
                  Pojemność: 1,8T 20V
                  Moc: 150KM
                  Typ silnika: AGU
                  Gaz: STAG-4

                  Komentarz

                  • krzysiek13
                    L&K
                    • 2010
                    • 1155

                    #10
                    jakie zgodne odpowiedzi
                    Octavia

                    Komentarz

                    • duszek-44
                      Drive
                      • 2010
                      • 71

                      #11
                      witam
                      jak drgania wystepuja rowniez na postoju to dwumasa No chyba ze niedawno wymieniales poduchy pod silnikiem i zostaly zle ustawione wtedy tez moga drgania wystepowac
                      Krzysztof
                      1.9tdi AFN Seat Alhambra

                      Komentarz

                      • fidodido
                        Rider
                        • 2010
                        • 440

                        #12
                        sprzeglo i dwumas wymienione okolo rok temu.
                        Auto: Skoda Octavia I
                        Kolor: Srebrny
                        Pojemność: 1,8T 20V
                        Moc: 150KM
                        Typ silnika: AGU
                        Gaz: STAG-4

                        Komentarz

                        • duszek-44
                          Drive
                          • 2010
                          • 71

                          #13
                          witam
                          jak sie strzela ze sprzegla to dwumasa dlugo nie wytrzyma Mozesz jeszcze sprawdzic ustawienie poduszek ktore wymieniales moze cos zle jest ustawione
                          Krzysztof
                          1.9tdi AFN Seat Alhambra

                          Komentarz

                          • andrzej1962
                            L&K
                            • 2010
                            • 1306
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                            • DADA 1.5 TSI 150 KM

                            #14
                            przegub wewnętrzny

                            Komentarz

                            • bolekduo
                              Classic
                              • 2010
                              • 22

                              #15
                              podepnę się
                              czy drgania takie a,la efekt jajowatego koła mogą być od przegubu
                              koła były wyważane,
                              może ktoś to przechodził

                              Komentarz

                              • andrzej1962
                                L&K
                                • 2010
                                • 1306
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                #16
                                Trzęsienie od przegubu wewnętrznego daje znać o sobie podczas dodawania gazu zwłaszcza na wysokich biegach. Wrażenie jakby buda za chwilę się miała rozlecieć. Oczywiście przechodzi to wraz z prędkością i mniejszym naciskiem na pedał gazu. Jak się go całkowicie puści trzęsienie ustaje.

                                Komentarz

                                • ahmed799
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 6871
                                  • Ford

                                  #17
                                  a jak jest walnieta piasta kola to jakie sa objawy?? Mi trzesie buda nawet jak sie toczy na luzie takie odczucie jakby kulał. W czasie jazdy slychac gluche ciche pukanie zwlaszcza w czasie wchodzenia w zakrety przy predkosci ok 80 km/h. Czuc to z prawej strony przegub wew wymieniony. Macie jakies pomysly??

                                  филип
                                  Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                                  Komentarz

                                  • fidodido
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 440

                                    #18
                                    swiece wymienione i juz nie trzesie
                                    Auto: Skoda Octavia I
                                    Kolor: Srebrny
                                    Pojemność: 1,8T 20V
                                    Moc: 150KM
                                    Typ silnika: AGU
                                    Gaz: STAG-4

                                    Komentarz

                                    • maliksm
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 10

                                      #19
                                      witam,
                                      chcialem sie podlaczyc do tematu, gdyz mecze sie z podobnym problemem juz okolo roku czasu. objawy pojawiaja sie juz przy 70-80 km/h a jest to lekkie trzesienie buda i auto sprawia wrazenie jakby przednie kola wogole nie wspolpracowaly, powyzej 100 trzesienie narasta, przekraczajac 130 trzesienie jest tak mocne ze cale auto rezonuje, kierowcnica drga nie przesadzajac ok. 5mm w lewo i prawo, az zle sie jedzie. Stracilem juz sporo czasu i pieniedzy na wizyty u mechanikow, wymieniony przeglub wew. lewy, poduszka skrzyni biegow, piasta z lozyskiem z lewej strony, a ostatnio kompletne sprzeglo z dwumasem. wszystko to przez jakies 20000 tys przebiegu, a teraz okazuje sie ze niektorych rzeczy mozna bylo uniknac. dodam jeszcze, ze to trzesienie czuc najbardziej tak jakby lewe kolo bylo kwadratowe. jesli ktos ma jakis pomysl bede wdzieczny :?: :?: :?:

                                      Komentarz

                                      Pracuję...