jeśli chodzi o felgi stalowe to popatrz na strukturalne od Opla. Są 5 ramienne i mają wycięte duże otwory - być może lżejsze niż zwykłe stalówki (nie znam rozstawu śrub Octavii)
Np.: http://allegro.pl/opel-corsa-astra-v...710969803.html
Przeszło 11kg sztuka - to żaden wyczyn.
Przykładowo ATS DTC Superlight 7,5x17 = 7,4kg (i to nie jest felga z gatunku super-drogich)
mam problem ze skoda, mianowicie samochod trzesie miedzy 50hm/h a 70km/h w tym drży drazek zmiany biegow. Byłem u mechanika ktory wymienil opony, poduszke pod silnikiem i pod skrzynia biegow, zewnetrzne przeguby i nic to nie pomoglo, teraz twierdzi ze przyczyna moze byc skrzynia biegow. Na jednym przegubie wewnetrznym jest delikatny luz. Jaka moze byc przyczyna? Prosze o pomoc
dokładnie, przeguby, ale jeśli odczuwa drgania na drążku to może być też dwumas, my zaczęliśmy od dwumasy z robotą 1500 zl ... 1200 zł dwumas Sachs kompletny
mialem tak samo w corsie, winny byl przegug wewnetrzny. w pewnym przedziele auto cale wchodzilo w wibracje, kierownica i drazek zmiany biegow szczegolnie.
panowie u mnie auto drga bądź wibruje gdy stoi na luzie np na światłach gdy się zatrzymuje poduszka silnika wymieniona.?
coż to moze byc bo mnie to irytuje.?
Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
witam
jak drgania wystepuja rowniez na postoju to dwumasa No chyba ze niedawno wymieniales poduchy pod silnikiem i zostaly zle ustawione wtedy tez moga drgania wystepowac
witam
jak sie strzela ze sprzegla to dwumasa dlugo nie wytrzyma Mozesz jeszcze sprawdzic ustawienie poduszek ktore wymieniales moze cos zle jest ustawione
Trzęsienie od przegubu wewnętrznego daje znać o sobie podczas dodawania gazu zwłaszcza na wysokich biegach. Wrażenie jakby buda za chwilę się miała rozlecieć. Oczywiście przechodzi to wraz z prędkością i mniejszym naciskiem na pedał gazu. Jak się go całkowicie puści trzęsienie ustaje.
a jak jest walnieta piasta kola to jakie sa objawy?? Mi trzesie buda nawet jak sie toczy na luzie takie odczucie jakby kulał. W czasie jazdy slychac gluche ciche pukanie zwlaszcza w czasie wchodzenia w zakrety przy predkosci ok 80 km/h. Czuc to z prawej strony przegub wew wymieniony. Macie jakies pomysly??
witam,
chcialem sie podlaczyc do tematu, gdyz mecze sie z podobnym problemem juz okolo roku czasu. objawy pojawiaja sie juz przy 70-80 km/h a jest to lekkie trzesienie buda i auto sprawia wrazenie jakby przednie kola wogole nie wspolpracowaly, powyzej 100 trzesienie narasta, przekraczajac 130 trzesienie jest tak mocne ze cale auto rezonuje, kierowcnica drga nie przesadzajac ok. 5mm w lewo i prawo, az zle sie jedzie. Stracilem juz sporo czasu i pieniedzy na wizyty u mechanikow, wymieniony przeglub wew. lewy, poduszka skrzyni biegow, piasta z lozyskiem z lewej strony, a ostatnio kompletne sprzeglo z dwumasem. wszystko to przez jakies 20000 tys przebiegu, a teraz okazuje sie ze niektorych rzeczy mozna bylo uniknac. dodam jeszcze, ze to trzesienie czuc najbardziej tak jakby lewe kolo bylo kwadratowe. jesli ktos ma jakis pomysl bede wdzieczny :?: :?: :?:
Komentarz