Kto pomoże?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • severian
    Classic
    • 2012
    • 25
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Kto pomoże?

    Pytanie do was koledzy mam...

    Jeśli ktokolwiek jest zorientowany to prosiłbym o konkretną odpowiedź czy kierownica od O2 RS podejdzie Plug&Play do O1 RS ??
  • wirus18zg
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    Kto pomoże?

    Witam! Posiadam Octavie z 2003 roku na silniku 1,9tdi(110 km) podczas przyspieszania i przekroczenia około 3 tys. obrotów i zmianie biegu slychać jakby szuranie spod maski, po czym zapala się żółta kontrolka silnika. Na warsztacie stwierdzono że turbina ma za duże ciśnienie i trzeba wymienić zawór n75. Niestety po wymianie zawory na nowy problemy są identyczne tylko kontrolka się nie świeci już. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? A oczywiście samochód rozpędza się do 130km/h po czym dość mocno traci na dynamice. :shock:

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      trzeba wymienić turbinę. szurają łopatki wirnika
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • wirus18zg
        Classic
        • 2010
        • 5

        #4
        Rozumiem, ale jest możliwe żeby turbina umarła w niecałe pół roku? Gdyż wcześniej był wymieniany regulator jej i turbina po wyjęciu wyglądała bardzo dobrze.

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez wirus18zg
          A oczywiście samochód rozpędza się do 130km/h po czym dość mocno traci na dynamice. :shock:
          Szukajka i wpisz sobie NOTLAUF (NOT LAUF).
          Zamieszczone przez wirus18zg
          Rozumiem, ale jest możliwe żeby turbina umarła w niecałe pół roku?
          A ile samochód ma przejechane? Turbina to część wymienna/eksploatacyjna więc nie ma co płakać, co więcej jej wymiana może być pierwszym krokiem w kierunku zwiększenia mocy.
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • lilo
            RS
            • 2006
            • 4315
            • Mercedes-Benz

            #6
            wirus18zg,
            Ja kiedyś miałem podobny w pasku i była to wina przepływomierza a dokładniej wtyczki , wyjęcie i przeczyszczenie styków pomogło .
            Daniel

            Komentarz

            • wirus18zg
              Classic
              • 2010
              • 5

              #7
              Zamieszczone przez Udesky
              Zamieszczone przez wirus18zg
              A oczywiście samochód rozpędza się do 130km/h po czym dość mocno traci na dynamice. :shock:
              Szukajka i wpisz sobie NOTLAUF (NOT LAUF).
              Zamieszczone przez wirus18zg
              Rozumiem, ale jest możliwe żeby turbina umarła w niecałe pół roku?
              A ile samochód ma przejechane? Turbina to część wymienna/eksploatacyjna więc nie ma co płakać, co więcej jej wymiana może być pierwszym krokiem w kierunku zwiększenia mocy.
              Samochód ma najechane 178 tys przy czym od razu mówię że o turbine dość mocno dbam nie wyłączam silnika po jeździe od razu itp.

              Komentarz

              • Udesky
                RS
                • 2007
                • 1692
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Zamieszczone przez wirus18zg
                178 tys przy czym od razu mówię że o turbine dość mocno dbam nie wyłączam silnika po jeździe od razu
                Jeździsz nią od nowości?
                Wiesz z turbo to jest różnie. Ja też dbam, olej zmieniam co 8000km, skubana nie dawała żadnych oznak zużycia, a pewnego dnia usłyszałem pyknięcie, lekki spadek mocy, pełno dymu i co się okazało, złamała się ośka w turbo. Mimo ich chodziła jak co dzień.
                Tak więc podjedź jeszcze raz do mechanika i niech sprawdzi ponownie turbo.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz

                • wirus18zg
                  Classic
                  • 2010
                  • 5

                  #9
                  Mechanik stwierdził, że może być uszkodzona pompa paliwa lub też jeden z wtrysków. Pełna diagnostyka w poniedziałek dam znać co "umarło"

                  [ Dodano: Sro 23 Lut, 11 11:31 ]
                  Ehh no wizyta u mechanika dała jedynie przypuszczenie że może to być zamulona turbina ale to może. Rozkręcimy zobaczymy. Pozdrawiam

                  Komentarz

                  Pracuję...