Siemka, morze to tez być przepustnica (silnik krokowy) brudna ja miałem tak w roverze (polonez) i raz miał 900 a raz jak mu pasowało później potrafił nawet w porywach zmoknąć obrotomierz, musisz poskoczyć na kompa bo tak to morze być wiele.
Turbina - notlauf, pytanie?
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Turbina - notlauf, pytanie?
Witam, z tego co czytałem tutaj na forum i jeszcze w paru innych serwisach wnoskuję, że mopja Octavka "wchodzi" w notlauf (przy prędkości ok.130km/h powstaje spadek mocy "dopchnę" ją jeszcze do 150km/h ale dalej już nic- zaznaczam że żadna kontrolka mi sie nie zaświeca no i że wcześniej nie było problemu z przyspieszeniem nawet do 180km/h ).
Prosze o pomoc - czy to typowe objawy notlauf-a? Jeżeli tak to od czego zacząć naprawę takiej usterki??
Pytanie - mam na stanie turbinę ze 100-konnej octavii - czy mogę ją podmienić w mojej 90-konnej??
I jeszcze jedno pytanie - szwagier ostatnio wpakował się pod pociąg i autko do kasacji ale silnik jest cały ( tzn. prawie cały ale turbinka z niego wygląda na nieuszkodzoną) - problem jest taki bno to był Fiat Bravo 1.9 TDI Multijet, chyba ok. 132KM - czy taka turbinka podejdzie do mojej octavii??
Sorki za te pytania ( zwłaszcza ostatnie) ale jeżeli chodzi o jakiekolwiek polepszanie osiągów silnika, to jestem zupełnie ciemny.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
-
Komentarz