[O1] Centralny zamek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piciu79
    Classic
    • 2010
    • 35

    #26
    z zamkiem sobie jakos poradze ale co zrobic z ta wtyczka (skorodowane koncowki zenskie), ktora wpina sie w silniczek sterowania szybami?

    Komentarz

    • krystian634
      Ambiente
      • 2010
      • 198

      #27
      Witam. Podepnę się pod temat. Co może być przyczyną braku podświetlenia panelu sterowania szybami, cała reszta oczywiście działa. Pozdrawiam

      Komentarz

      • Evil
        Rider
        • 2009
        • 721

        #28
        U mnie problem się rozwiązał/naprawiony.
        Jak większość w tych przypadkach to winą były przegnite piny w wtyczce modułu komfortu. Zostały zrobione "by-passy" wszystko wysmarowane, i zabezpieczone przed ponownym zalaniem i gniciem.
        Centralny - działa,
        ogrzewanie lusterka - działa,
        elektroniczne sterowanie lusterkiem - działa.

        Jestem zadowolony

        O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

        Komentarz

        • Voit
          Elegance
          • 2010
          • 816

          #29
          ...Tak jak u mnie.
          Najlepsze jest to, że kazda usterka z osobna wygląda o wiele poważniej niż kompleksowe rozwiązanie wszystkich problemów.
          Sam robiłeś, czy dałeś elektrykowi?

          Komentarz

          • Evil
            Rider
            • 2009
            • 721

            #30
            Elektryk, jak pisałem wyżej: nie mam czasu, nie mam warunków i obawiam się że w pewnym momencie by mi brakło odpowiednich narzędzi i elementów.
            Robił to znajomy elektryk, a więc i cena po znajomości

            O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

            Komentarz

            • pepiczek
              Ambiente
              • 2009
              • 146

              #31
              Podepne sie, mialem podobne problemy jak EVIL, zamek od kierowcy martwy i tylko czasami dzialal (czyli jakis styk nawalal). Obecnie padl na amen :/ Musze zamykac mechanicznie, recznie przez obrot kluczykiem w zamku i jest to wyraznie "ciezkie" bo cala prace robie reka.

              Wczesniej mechanizm zamka wyczuwal obrot klucza i "dociagal" zamek juz elektrycznie, prawie tego czlowiek nie czul. Teraz musze robic od strony kierowcy cala robote recznie.

              Co ciekawe mikrostyki jakies w zamku wyczuwaja ze zamknalem zamek bo pozostale drzwi sie zamykaja juz elektycznie :-) Tylko od strony kierowcy nie chce dzialac elektrycznie.

              Tak sobie mysle czy wiazka w drzwiach (w gumowym rekawie lub okolicy) nie pekla zmeczeniowo ale: syngal do zamkniecia drzwi idzie do pozostalych silownikow, lusterka elektrycznie dzialaja, szyby sie podnosza, glosniki graja Czyli na oko nie moze byc przerwy w przewodzie w tym miejscu...

              Wiazke do modulu komfortu sprawdzalem juz z rok temu i byla czysta, zero sniedzi, korozji. Juz wtedy mialem problemy z tym zamkiem, poprawilem luty i mikrostyki wygladaly na sprawne.

              Moze padl tylko mikrostyk od glownego zaczepu "za ucho" wystajace z budy? Bo wtedy sterownik moze myslec ze drzwi sa otwarte i nie zamyka?

              Chce kupic na allegro zamiennik zamka, ale jak z ich jakoscia? Ktos montowal? dzieki
              +LPG Elpigaz IV gen :-)

              Komentarz

              Pracuję...