z zamkiem sobie jakos poradze ale co zrobic z ta wtyczka (skorodowane koncowki zenskie), ktora wpina sie w silniczek sterowania szybami?
[O1] Centralny zamek
Zwiń
X
-
U mnie problem się rozwiązał/naprawiony.
Jak większość w tych przypadkach to winą były przegnite piny w wtyczce modułu komfortu. Zostały zrobione "by-passy" wszystko wysmarowane, i zabezpieczone przed ponownym zalaniem i gniciem.
Centralny - działa,
ogrzewanie lusterka - działa,
elektroniczne sterowanie lusterkiem - działa.
Jestem zadowolony
Komentarz
-
-
Podepne sie, mialem podobne problemy jak EVIL, zamek od kierowcy martwy i tylko czasami dzialal (czyli jakis styk nawalal). Obecnie padl na amen :/ Musze zamykac mechanicznie, recznie przez obrot kluczykiem w zamku i jest to wyraznie "ciezkie" bo cala prace robie reka.
Wczesniej mechanizm zamka wyczuwal obrot klucza i "dociagal" zamek juz elektrycznie, prawie tego czlowiek nie czul. Teraz musze robic od strony kierowcy cala robote recznie.
Co ciekawe mikrostyki jakies w zamku wyczuwaja ze zamknalem zamek bo pozostale drzwi sie zamykaja juz elektycznie :-) Tylko od strony kierowcy nie chce dzialac elektrycznie.
Tak sobie mysle czy wiazka w drzwiach (w gumowym rekawie lub okolicy) nie pekla zmeczeniowo ale: syngal do zamkniecia drzwi idzie do pozostalych silownikow, lusterka elektrycznie dzialaja, szyby sie podnosza, glosniki grajaCzyli na oko nie moze byc przerwy w przewodzie w tym miejscu...
Wiazke do modulu komfortu sprawdzalem juz z rok temu i byla czysta, zero sniedzi, korozji. Juz wtedy mialem problemy z tym zamkiem, poprawilem luty i mikrostyki wygladaly na sprawne.
Moze padl tylko mikrostyk od glownego zaczepu "za ucho" wystajace z budy? Bo wtedy sterownik moze myslec ze drzwi sa otwarte i nie zamyka?
Chce kupic na allegro zamiennik zamka, ale jak z ich jakoscia? Ktos montowal? dzieki+LPG Elpigaz IV gen :-)
Komentarz
-
Komentarz