problem z silnikiem 1,6 101KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MrBrzoza
    Classic
    • 2012
    • 17

    problem z silnikiem 1,6 101KM

    Zamieszczone przez kabanos
    Gdyby projektanci, chociaż chodzi tu bardziej o wykonawców, inspektorów itd, wiedzieli, że za wyprodukowanie bubla mogą odwiedzic domek z kratkami, to może by to troszkę inaczej wyglądało.
    Myślisz, że nikt tego nie wie?

    Zamieszczone przez Skfarek
    zasada jest do d..., ale zawsze piszący SIWZ może "zaostrzyć" lub "szczegółowo" opisać przedmiot zamówienia.
    Ale tego nie robią. Główna punktacja to cena.
    Wynikają sytuacje w których firma by mogły się otrzymać na rynku jedzie po kosztach... a czasami i to nie wystarczy. Wiele inwestycji jest realizowanych w oparciu o podwykonawstwo... Podwykonawcy jada po kosztach i mogą próbować sobie odbić na materiałach, bo może się uda lub beknie ktoś inny. Kierownik budowy to też tylko człowiek i wszystkiego nie upilnuje.
    Dobrym przykładem jest w/w afera z podkradaniem kruszywa. Za dnia przy kierowniku wszystko było oka. Kruszywo na podkład, a w nocy podwykonawca podmieniał kruszywo by sobie dorobić.
    Dlatego takie szukanie winnego po latach jest gówno warte. Bo beknąć może osoba niewinna.
    Najpierw trzeba by zrobić porządek z przetargami. Tak długo jak cena będzie kluczowym czynnikiem tak też długo jakość robót wykonywanych w ramach zamówień publicznych będzie taka a nie inna.
    pzdr
  • krzysztofgru1
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    problem z silnikiem 1,6 101KM

    Witam kolegów , mam problem ze swoją oktawką - otóż rano jak jest zimno odpala bez problemu , po przejechaniu kilku kilometrów silnik szarpnie kilka razy i dalej jest spokój z szarpaniem ale zaczyna się mulić , kiedy go zgaszę jak temperatura jest mniejwięcej na 1/4 wskaźnika to bardzo ciężko jest go odpalić - rozrusznik kręci normalnie ale silnik nie chce zaskoczyć . Auto ma dwu letnią instalację gazową , dzisiaj wymieniłem świece i przewody oraz wypucowałem przepustnicę i już myślałem że jest ok ale niestety nie . Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc . Czy wina może być w module zapłonowym ? A może czujniku temperatury jest temu winien ?

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Czy te objawy pojawiają się na gazie czy na benzynie?

      Czy w komputerze zapisują się jakieś błędy?
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • Polon
        Rider
        • 2010
        • 315

        #4
        Miałem podobnie. Pomógł poprawny reset komputera sterującego pracą silnika po nagrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy. Najlepiej zrobić to w ASO.
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • krzysztofgru1
          Classic
          • 2011
          • 11

          #5
          I na gazie i na benzynie , właśnie wróciłem z komputera i diagnoza to czujnik położenia wału korbowego - jutro wymiana , napiszę o efekcie .

          Komentarz

          • baca10
            RS
            • 2009
            • 6225

            #6
            Zamieszczone przez krzysztofgru1
            I na gazie i na benzynie , właśnie wróciłem z komputera i diagnoza to czujnik położenia wału korbowego - jutro wymiana , napiszę o efekcie .
            To pewnie G40, ale sprawdz wiazke, u mnie wyskakiwal czujnik, a okazalo sie, ze wiazka

            Komentarz

            • krzysztofgru1
              Classic
              • 2011
              • 11

              #7
              Czujnik wymieniony i wszystkie problemy znikły , zostało tylko strzelanie w tłumik na gazie :evil:

              Komentarz

              • baca10
                RS
                • 2009
                • 6225

                #8
                krzysztofgru1, No to dobrze, grunt to zadowolenie właściciela

                Komentarz

                Pracuję...