Zamieszczone przez greglow
[O1] Dziwne zachowanie centralnego zamka
Zwiń
X
-
[O1] Dziwne zachowanie centralnego zamka
Witam.
Temat centralnego był wiele razy poruszany, jednak nie mogłem się doszukać podobnych objawów jak u mnie.
Podczas otwierania drzwi samochodu pilotem z kluczyka nic dziwnego w sumie się nie dzieje. Wszystkie drzwi otwierają się lecz nie zapala się oświetlenie wnętrza. Gdy wcisnę przycisk otwierania po raz drugi (przy otwartych już drzwiach) oświetlenie się zapala (oświetlenie przedniej części samochodu; z tyłu przy uchwytach mam również takie lampki, lecz one się nie świecą przy otwieraniu drzwi - nie wiem czy powinny??. Da się ja natomiast zapalić używając przycisków obok nich).
Podczas zamykania samochodu z pilota, wszystkie drzwi ryglują się normalnie (trochę dziwne dla mnie jest to że po tym jak drzwi się zablokują, zamek po sekundzie, próbuje tak jakby ponownie je zamknąć).
Przy próbie zamknięcia drzwi przyciskiem na konsoli w drzwiach kierowcy, wszystkie drzwi się ryglują, przy czym po sekundzie drzwi kierowcy się otwierają samoistnie.
W czym może tkwić przyczyna? Czy winny jest "osławiony" mikrostyk??1.9 TDI - 170 KM
-
-
Podłączałeś samochód pod kompa ? Można sprawdzić Vagiem czy sterownik dostaje sygnał o otwarciu drzwi i wtedy będzie już coś wiadomo. To że zamek próbuje zamknąć drzwi ponownie to moim zdaniem właśnie objaw braku informacji zwrotnej o tym iż drzwi już są "zaryglowane". Jeżeli nie masz możliwości podłączenia kompa to możemy się jakoś umówić i zbadać czy są jakieś błędy itp.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
ulysse ma prawdopodobnie 99,8% racji a i kolega K_Popiel dobrze prawi.
zdjagnozuj, okreslimy co i jak oraz gdzie - wymienisz sobie ktorys zamek lub polatasz instalke elektryczna i bedzie jak z salonupablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
wwoojjtttaass, Proponuję kolego sprawdzić drukowaną płytkę w elektrycznej części zamka (przelutowanie) dodatkowo wymienić mikrostyk po tych zabiegach wszystko powinno wrócić do normy.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Podobne objawy miałem, gdy była zamoczone złącze do klapy bagażnika (kombi). Złącze znajduje się w bagażniku, na dole po lewej stronie, a przyczyną zamoczenia było rozłączenie się złączki wężyka do tylnego spryskiwacza. Wężyk do spryskiwacza jest w wiązce przewodów do tylnej klapy, złączka przewodów i złączka wężyka tuż obok siebie.
Komentarz
-
Komentarz