siemka,po regeneracji turbosprężarki okazało się że mam do wymiany wszystkie węże :evil: i morze okazać się że do wymiany będzie też sam interculer :evil: ,czy wszystkie węże są takie same? a morze ktoś już wymieniał i mi podpowie
Ale jak to do wymiany wszystkie węże :shock: wszystkie są dziurawe, czy jak?
mechanik który ogarniał to auto powiedział że węże góra i dół są do wymiany,gdzieś przy złączu spierdziela powietrze i nie idzie ono całe o interculera :evil: jak zakupiłem to auto nie miało ono prawego nadkola,woda i cały ten syf leciał na chłodnice
No to skoro są dziurawe to tylko i wyłącznie wymiana wchodzi w gre. Jeśli chodzi o smic, to co z nim jest nie tak, że do wymiany ma być? Często można go z powodzeniem połatać jeśli jest dziurawy. Sam mam od jakiegoś czasu załataną jedną małą dziurkę i nic się z tym nie dzieje.
[ Dodano: Wto 22 Mar, 11 14:28 ]
Zamieszczone przez owen
czy wszystkie węże są takie same? a może ktoś już wymieniał i mi podpowie
Cały myk z wężami w ASZ polega na tym, że są na szybkozłączkę i od innej octy nie spasują
mechanik który ogarniał to auto powiedział że węże góra i dół są do wymiany,gdzieś przy złączu spierdziela powietrze i nie idzie ono całe o interculera :evil: jak zakupiłem to auto nie miało ono prawego nadkola,woda i cały ten syf leciał na chłodnice
Nic nowego, mi też węże pękły na złączeniu (między turbo -> IC). Przez co był słyszalny wyraźny szum przy przyśpieszaniu. O syf bym się nie martwił, bo raczej tam się nie dostał. Tam tędy nic się nie zasysa tylko dmucha.
Pytanie czy mechanik przy demontażu nie spartolił. U mnie jakoś tydzień po wymianie turbiny zaczął sapać.
Trochę O1, G4 i L1 jeździło z tymi silnikami, więc nie powinno być trudno go znaleźć.
Natomiast nie mam zielonego pojęcia to mogło pęknąć w górnych, może mechanik cię naciąga?
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Nic nowego, mi też węże pękły na złączeniu (między turbo -> IC). Przez co był słyszalny wyraźny szum przy przyśpieszaniu.
mam ten sam problem i do tego górna rura do wymiany-nie ma jednej wypustki i morze wyskakiwać,ten mechanik mnie nie naciąga jest sprawdzony,choć ja jestem u niego pierwszy raz to chłop ma tyle roboty że odprawia ludzi z kwitkiem taka jest do niego oklejka a ja jestem u niego za pośrednictwem mojego kolegi który jest jego dobrym znajomym i co do obsługi,fachowości i podejścia do tematu to złego słowa nie powiem
Węże to możesz sobie sam wymienić. Jeśli masz kanał to szybko pójdzie, bez kanału czeka cię odkręcenie koła od strony pasażera i zdjęcie zderzaka. Dasz rade sam.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Nie ma zamienników, jeśli chcesz ori to musisz płacić, ja też płaciłem za komplet dolnych ok 150zł.
Na allegro ich pewnie trochę jest. O ile mnie pamięć nie myli profi nazwa tego, to wąż ciśnieniowy.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz