[O1] demontaż pompy powietrza wtórnego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ccLot
    Rider
    • 2009
    • 334

    #26
    Fakt nie ma dziury, ale węży od SAI też nie widzę, chyba że są gdzieś upchnięte?
    Jeśli chcesz wywalić pompę to odpinasz wąż idący od pompy do obudowy filtra powietrza oraz od pompy do zaworu, którego nie ma, więc nie wiem co dalej. Pokaż jak idą węże od pompy. Najlepiej wszystko wywalić dać OCT, podłączyć DV bezpośrednio pod kolektor i się cieszyć luzem pod maską i świętym spokojem.
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

    Komentarz

    • DANIEL2244
      Classic
      • 2012
      • 11

      #27
      tak to wygląda i chciałbym tak zrobić! tak jak mówisz!Węży w tedy nie było bo wymieniałem EGR bo myślałem ze to przez niego te wszystkie kłopoty a co sie okazało to dziury niema w głowicy i chyba dlatego ten chek sie wyświetla.tylko niewiem w jaki sposób to sonda dawała sygnał ze cos jest nie tak! czy coś innego?
      co oznacza wsadzenie OCT?
      Załączone pliki
      DANIEL

      Komentarz

      • ccLot
        Rider
        • 2009
        • 334

        #28
        No i stała się światłość Miałeś po prostu przykręcony zawór do głowicy na tzw "sztukę".
        To teraz mamy już z górki.
        OCT to Oil Catch Tank czyli zbiorniczek w którym gromadzą się opary oleju, olej i coś wodopodobnego z odmy silnika. Teraz zamiast OCT masz połączone odpowietrzenie silnika prawie bezpośrednio z TIP'em. Co powoduje, że do dolotu dostaje się olej i brudzi IC (co jak wiemy nie jest pożądane).
        Zatem jeśli podjąłeś decyzję o totalnym czyszczeniu silnika z ekogratów to wracamy do komplementowania niezbędnych rzeczy, o których już pisałem i zdobyciu interfejsu typu VAG do zczytania ECU i usunięciu SAI.
        Ja u siebie zamiast typowego OCT użyłem separatora z Lublina.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

        Komentarz

        • DANIEL2244
          Classic
          • 2012
          • 11

          #29
          no właśnie to była taka sztuka!
          co prawda ubywa mi sporo oleju i niewiem gdzie to sie podziewa ale niewiem czy to przez to!
          mógłbyś mi przysłać zdjęci jak masz to zrobione u siebie?
          a co do grzebania w kompie to nie mam jak bo mam zwykłego polskiego Vaga i nie potrafil bym.
          DANIEL

          Komentarz

          • ccLot
            Rider
            • 2009
            • 334

            #30
            Zamieszczone przez DANIEL2244
            mógłbyś mi przysłać zdjęci jak masz to zrobione u siebie?
            a co do grzebania w kompie to nie mam jak bo mam zwykłego polskiego Vaga i nie potrafil bym.
            Fotki będą jak wrócę z nart, czyli w okolicach Wigilii.
            Wywalanie szpeju bez skorygowania ECU nie ma sensu bo i tak będziesz miał błędy. Do zgrania wsadu ECU wystarcza w zupełności zwykły nawet polski VAG.
            Tutaj masz manuala jak to zrobić
            ale wymaga logowania.

            Pozdrawiam
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

            Komentarz

            • DANIEL2244
              Classic
              • 2012
              • 11

              #31
              A wogóle to skąd jesteś?pomógł byś mi w tym?
              DANIEL

              Komentarz

              • ccLot
                Rider
                • 2009
                • 334

                #32
                Marki to taka mieścina pod Warszawą.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                Komentarz

                • richi9
                  Rider
                  • 2011
                  • 427

                  #33
                  Uf jeden zero dla mie zgrałem juz wsad ECU tera z male mody i wgrywamy ... Zrobię sobie ze trzy kopie zapasowe... Ale ciekawostka mam dobry aku a po czytaniu wyskoczył mi błąd niskie napięcie...
                  i drugie pytanie w czasie zgrywania zaświeciła sie kontrolka ASR i zgasła po wyłaczeniu kluczyka co to znaczy?
                  No i ostatnie przed zczytywaniem miałem błąd EVAp ale nie kasowalem go, i to niby niskie napięcie ale to po zczytywaniu czy wzwiązku z tym mój zgrany wsad jest poprawny?? po zczytywaniu był komunikat iż zakończono zczytywanie ...

                  mam ten program tuner proale ten zwykły nie rt czym się różnią ?
                  co to jets plik XDF?

                  Komentarz

                  • Jeremi3
                    Drive
                    • 2012
                    • 66

                    #34
                    Ja z perspektywy tygodnia, mogę powiedzieć, że gorąco polecam naprawę pompy zwanej odkurzaczem, którą należy dokonać przez rozwiercenie nitów i zastąpienie ich śrubami.
                    :P
                    Teraz prawie wogóle nie słysze że pompa działa, wcześniej auto na starcie pracowało głośniej niż stary diesel. :evil:
                    U mnie pod maską jest cicho, wszystko działa jak ma działać, żadnych amputacji nie musiałem robić i w kompie zmian dokonywać.

                    A że tak zapytam ccLot, co daje Twoim zdaniem powyrzucanie tych wszystkich eko wynalazków?
                    JK AUDIO
                    DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce

                    Komentarz

                    • DANIEL2244
                      Classic
                      • 2012
                      • 11

                      #35
                      I czym mają niby sie różnić te śróby od nitów?
                      DANIEL

                      Komentarz

                      • richi9
                        Rider
                        • 2011
                        • 427

                        #36
                        Z moich obserwacji wynika iż przez sair pompę podawane jest dodatkowe paliwo by ogrzac kata ... mam nadzieje że po wyłaczeniu nie będzie podawał tego paliwa =oszczędność, sam odkurzacz to nie wszystko zawory lubią sie zacinać a zapętlony układ podciśnienia sterujacy tym zaworem powoduje wielokrotnie zaciąganie lewego powietrza, problemy z pracą DV, i innych cudów zasilanych podciśnieniem .

                        Co do naprawy szczelności odkurzacza to nity z czasem pękają luzują się a śruby no cóż jak zakręcisz na kleju tak masz spokój na długo

                        Komentarz

                        • DANIEL2244
                          Classic
                          • 2012
                          • 11

                          #37
                          Witaj mógłbyś mi dać porade co do przerobienia odmy zeby olej nie szedł w dolot.
                          DANIEL

                          Komentarz

                          • richi9
                            Rider
                            • 2011
                            • 427

                            #38
                            DANIEL2244 ja zrobiłem to tak że całą odme wypiełem z dolotu i zamiast zapinac to badziewie zatkałem otwory w kolektorze ssącym , natomiast cała odmę wypuściłem z boku przepływki ku dołowi i wpuściłem w butelke plastikową...Wiem druciarstwo ale po 5000km w butelce pusto delikatnu nalot od oparów. Ale musisz też odpiąć tego tanka małego co masz na tipie wpiętego. ja go zostawiłem tylko zatkałem korkiem i obejmą...Jednego jestem pewien nie wali oparami do dolotu i nie mam błedów związanych z lewym powietrzem tu też z spadkiem ciśnienia...

                            Komentarz

                            • DANIEL2244
                              Classic
                              • 2012
                              • 11

                              #39
                              A MÓGŁBYŚ JHAKIEŚ ZDJECIA WRZÓCIĆ?
                              DANIEL

                              Komentarz

                              Pracuję...