mam pytanko zeby dzialalo wyjscie aux w ambiente to trzeba uruchomic vcds-em?? radio to stream podlaczalem 2 rożne urzadzenia i mi nie odpala. w radiu ta funkcja jest włączona ale i tak nic nie idzie. radio znajduje mp3 samo czy jak bo nigdzie na radiu nie ma przycisku aux? z góry dzieki
[O1] Skrzypienie + inne objawy
Zwiń
X
-
[O1] Skrzypienie + inne objawy
Witam
Wczoraj podczas jazdy usłyszałem dziwne skrzypienie jakby guma tarła o gumę.
Po dojechaniu na miejsce zatrzymałem się i sprawdziłem przód i naciskałem na maskę z lewej i prawej strony nad kołami skrzypienie - amortyzatory.? .
Przy skręcaniu kół w prawo też słychać taki pisk jakby guma tarła o gumę, o dziwo przy skręcaniu kół w lewo nie zaobserwowałem tego objawu.?
Przeczytałem wiele wypowiedzi i wszystko wskazuje na łączniki stabilizatora strona lewa i prawa przód tylko niepokoi mnie to iż naciskając nadkola podczas postoju także słychać skrzypienie
Cóż to może być.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
-
-
przy skręcaniu w lewo trzeszcza niesamowicie ( odgłos silnego tarcia jakby gumy o gumę )
podczas jakby skrzypi.
Czyli co radzicie wymienić.?
i jesli juz to czy tylko jedna stronę czy obie i na jakiej firmy cześci.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fidodidoprzy skręcaniu w lewo trzeszcza niesamowicie ( odgłos silnego tarcia jakby gumy o gumę )
podczas jakby skrzypi.
Czyli co radzicie wymienić.?
i jesli juz to czy tylko jedna stronę czy obie.?Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
no dobrze wszystko rozumiem ale czy jeśli piszczy tylko lewa strona to wymienić obie czy tylko lewa i jakich firm części będą najlepsze.?
Czy w komplecie wymiany jest tylko ww guma stabilizatora czy należało by coś jeszcze wyceniać od razu.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Wymień od razu dwie strony. Najlepsze oryginalne z ASO. To nie jest droga część max 25pln oryginał np:
Nie psiukaj tam żadnego oleju czy WD40. Olej niszczy gumę. Gumy są fabrycznie pokryte talkiem. Zerknij czy masz obejmy z garbem czy bez. Jak masz starego typu bez garba to będziesz musiał dokupic obejmy:
Przygotuj sobie kilka śrub różnej długości. Nowa guma nie pozwoli Ci od razu wkręcić oryginalnej śruby, będzie ona za krótka. Dłuższą śrubą dociagasz obejmę potem chwytasz żabką wykręcasz śrubę i wkręcasz krótszą oryginalną.Tomek
Komentarz
-
-
Moje ostatnie pytanie brzmi:
Gdzie tego szukać tzn tych cześć w aucie ich położenia, nie jestem aż tak obeznany z tym autem wiec potrzebuje pomocy najlepiej łopatologicznego opisu bądź foto
Z góry dziękuje.Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
fidodido, wg mnie jest to element oporowy kolumny zawieszenia (poduszka) i łożysko kulkowe wzdłużne amortyzatora - miałem to samo jak było mokre albo psiuknąłem wd40 to przestawało po wymianie w/w części objawy zanikły na dobre
przy poduszcze stabilizatoa to bardziej słychać stuki niż piski
ewentualnie poczytaj tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25272
Komentarz
-
-
no i jestem w kropce wiec panowie panie z większym doświadczeniem i wiedzą poradźcie .?
Była jedna opcja wymiany już są dwie .?
Fakty są następujące.:
- podczas krecenia w lewo kiewonica mocno skrzypi ( odgłos tarcia gumy o gume)
- podczas jazdy poskrzypywanieAuto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
Komentarz