[01] Odcina sterownik?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octos
    Classic
    • 2012
    • 4

    [01] Odcina sterownik?

    qbec,

    szkoda, ale przemyśl sprawę warto.
  • mikele4
    Drive
    • 2010
    • 46

    #2
    [01] Odcina sterownik?

    Podczas gwałtownego przyspieszania auto przestaje jechać zapalają się wszystkie kontrolki łącznie z pasami i kasuje wskazania licznika (spalanie, kilometry)a czasami tylko check asr i ecp. Auto nie gaśnie. Podczas wolnego przyspieszania wszystko ok. Identyczna sytuacja na benzynie i na gazie. Vag pokazuje tylko 00771 ale w silniku nie pokazuje błędów. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
    Już pokazał.17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
    P1237 - 35-10 - - - Intermittent
    17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
    P1239 - 35-10 - - - Intermittent
    17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
    P1240 - 35-10 - - - Intermittent
    17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
    P1238 - 35-10 - - - Intermittent
    17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
    P1426 - 35-10 - - - Intermittent
    17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit
    P1548 - 35-10 - - - Intermittent
    17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
    P1118 - 35-10 - - - Intermittent
    17841 - Secondary Air Pump Relay (J299): Open Circuit
    P1433 - 35-10 - - - Intermittent
    17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
    P1531 - 35-10 - - - Intermittent
    17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
    P1432 - 35-10 - - - Intermittent
    17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
    P1287 - 35-10 - - - Intermittent
    Proszę nie pisać co znaczą poszczególne błędy tylko gdzie szukać przyczyny.
    Czy ktoś się orientuje czy błąd 17939 (przestawienie wałka rozrządu) może wskazywać na czujnik hala i czy ten czujnik jest w stanie spowodować takie objawy jak napisałem wcześniej ?

    Komentarz

    • agrala
      Rider
      • 2011
      • 397

      #3
      Co rozumiesz przez to że auto nie gaśnie podczas gwałtownego przyśpieszania? Co się wtedy dzieje?
      Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
      Emulator czujnika poziomu oleju G266
      Napraw sterowników AIRBAG

      Komentarz

      • mikele4
        Drive
        • 2010
        • 46

        #4
        Przestaje przyspieszać zaczyna nim szarpać i zapalają się kontrolki przygasają światła. Wszystko dokładnie w jednym momencie nie w jakiejś kolejności tylko jednocześnie. Przeglądnął bym jeszcze masę silnika ale nie wiem gdzie jest.

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          A spróbuj wyłączyć ASR i wtedy zobaczyć czy będzie się działo to samo przy przyspieszaniu.

          Rozumiem że jeżeli przyspieszasz delikatnie to bez problemu dojdziesz do 6000obr/min?
          Czy na biegu jałowym jak gwałtownie wciskasz gaz też są takie kwiatki?
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • mikele4
            Drive
            • 2010
            • 46

            #6
            Na jałowym wszystko ok tylko przy obciążeniu tak się dzieje.
            Spróbuję jutro bez asr i dam znać co i jak.

            Komentarz

            • agrala
              Rider
              • 2011
              • 397

              #7
              Wydaje mi się że to wina przekaźnika pompy paliwa - tyle że nie pasują tu zapalające się kontrolki i przygasające światła.
              Raczej szukaj braku zasilania lub masy pod maska.
              Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
              Emulator czujnika poziomu oleju G266
              Napraw sterowników AIRBAG

              Komentarz

              • madden
                Ambiente
                • 2010
                • 106

                #8
                mikele4, sprawdź dobrze połączenia wtyczki i przewodów do kompa pod podszybiem, bezpiecznik od ECU na akumulatorze bo te błędy oznaczają, że przy gwałtownych obciążeniach silnika i co za tym idzie przeciążeniach nadwozia, praktycznie wszystkie ważniejsze obwody i zasilanie zostają przerwane. Sprawdź też czy podobne objawy masz na działającym na jałowym biegu silniku jak poruszasz przewodami przy kompie - może jakiś luz jest...
                Spalanie:

                Komentarz

                • 4tech
                  RS
                  • 2008
                  • 4199
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Sprawdź masę (minus) akumulatora, czy aby przypadkiem ci się klema lub coś w okolicy nie zluzowało...
                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                  Komentarz

                  • mikele4
                    Drive
                    • 2010
                    • 46

                    #10
                    4tech trafiłeś w dziesiątkę ! Wieczorem wyciągnąłem aku bo chciałem się dostać do kabli pod nim. Minusowa klema podczas odkręcania obróciła się się na akumulatorze ale nigdy bym nie przypuszczał że to będzie przyczyną. Dziś rano problem ustąpił lecz po południu powrócił. Nie da sie dokręcić bardziej klemy ale myślę że jej wymiana powinna załatwić problem. Wezmę się za to jutro żeby nie kusić losu bo podejrzewam że komputerowi takie przygody nie specjalnie się podobają. Wszystkim zaangażowanym dziękuję za pomoc.

                    Komentarz

                    • 4tech
                      RS
                      • 2008
                      • 4199
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Cieszę się, że mogłem pomóc. Jak zrobisz z klemą porządek i będzie ok, to kliknij pomógł [/b]

                      [ Dodano: Czw 07 Kwi, 11 17:52 ]
                      Zamieszczone przez mikele4
                      4tech trafiłeś w dziesiątkę ! Wieczorem wyciągnąłem aku bo chciałem się dostać do kabli pod nim. Minusowa klema podczas odkręcania obróciła się się na akumulatorze ale nigdy bym nie przypuszczał że to będzie przyczyną. Dziś rano problem ustąpił lecz po południu powrócił. Nie da sie dokręcić bardziej klemy ale myślę że jej wymiana powinna załatwić problem. Wezmę się za to jutro żeby nie kusić losu bo podejrzewam że komputerowi takie przygody nie specjalnie się podobają. Wszystkim zaangażowanym dziękuję za pomoc.
                      Ale jak w końcu, pomogło? Zrobiłeś z tym porządek :?:
                      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                      Komentarz

                      Pracuję...