Pojawił sie zaciek oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jedrekdo
    Classic
    • 2010
    • 4

    Pojawił sie zaciek oleju

    Zamieszczone przez piotrcar
    nie chodzi o to ze za darmo bo ludzie jak kupuja samochod to szukaja jak najtaniej itd. 95% chce kupic jak najtaniej a 5% to fanatycy marki co sa wstanie zaplacic jakas tam cene ale prawda jest taka ze ciezko jest odzyskac to co sie wlozylo.w poprzednie auto wlozylem grugo ponad 20 tys i niestety nic z tego nie odzyskalem takie sa realia.Mysle ze latwiej by bylo wyciagnac wszystko i sprzedac osobno albo poprostu jezdzic dalej i nie sprzedawac
    Jeśli uważasz, że TeReSe kupi przeciętny kowalski to się mylisz, zresztą ja (jako sprzedający) przeciętnemu kowalskiemu nie oddam auta bo będzie tak jak piszesz, to jest auto dla konkretnej osoby która będzie szukać mocnego/dłubanego/rodzinnego auta. Zdaje sobie sprawę, że takie auto ciężko będzie sprzedać i jeszcze odzyskać sporą cześć zainwestowanego kapitału ale wiem, że jest to możliwe, trochę to potrwa ale jak wcześniej wspomniałem ze sprzedażą auta mi się nie śpieszy. A pomysłów na dalsze modzenie jest dość sporo.

    Zamieszczone przez czarny_wwa
    sesik, jeżeli jednak upadniesz na głowę i będziesz chciał ją oddać za darmo to pamiętaj o mnie :diabelski_usmiech
    Będę pamiętał

    Zamieszczone przez piramida
    Panowie ja to widzę tak, wrócić do serii i sprzedać jako auto seryjne a pozostałe graty to ja odkupie :szeroki_usmiech
    Nie mam zamiaru wracać do serii :diabelski_usmiech
  • Dobrzyl
    Ambiente
    • 2009
    • 209
    • Octavia III (5E3)
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    #2
    Pojawił sie zaciek oleju

    Hej. czy z zaznaczonego miejsce na zdjęciu powinno się pocić czy powinien znajdować sie tam taki maly otworek? jesli tak to do czego on służy :?
    Załączone pliki
    Łukasz

    Komentarz

    • krzysiek13
      L&K
      • 2010
      • 1155

      #3
      EGR. Tak, może się pocić i jest tam otworek - odpowietrzenie. Jak nie ubywa nadmiernie oleju to jest wszystko ok.
      Octavia

      Komentarz

      • Dobrzyl
        Ambiente
        • 2009
        • 209
        • Octavia III (5E3)
        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

        #4
        oleju mi na szczęście nie ubywa , a tak z ciekawości gdyby ubywało ;?
        Łukasz

        Komentarz

        • krzysiek13
          L&K
          • 2010
          • 1155

          #5
          Gdyby ubywało i zbierałoby się sporo w dolocie (m.in. dużo wyłaziło przez wspomnianą dziurkę) - turbo.
          Poza tym, jak mocno się to miejsce poci zależy także od stanu samego zaworu EGR, im większy ma luz, tym bardziej może być usyfione dookoła. Tak czy inaczej trochę oleju naokoło niego to norma
          Octavia

          Komentarz

          • Dobrzyl
            Ambiente
            • 2009
            • 209
            • Octavia III (5E3)
            • CJSA 1.8 TSI 180 KM

            #6
            zawsze miałem w tym miejscu sucho, pierwszy raz pojawił sie obej, w takim razie sprawdzę czy nie mam oleju w rurach od dolotu.
            Łukasz

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              masz olej w dolocie na 100. chodzi o to by sie nie gromadził w ic. jeśli z turbinką wszystko o.k. - nie powinien sie gromadzić
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • Dobrzyl
                Ambiente
                • 2009
                • 209
                • Octavia III (5E3)
                • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                #8
                robekcool, no masz racje sa jakie krople oleju, a jak mozna zweryfikować czy sie gromadzi olej w ic ;? jesli sie gromadzi co z tym zrobic wymienic ic ;?
                Łukasz

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Dobrzyl, nie wymieniasz. jedynie możesz go wyczyścić- usunąć olej. wyjmujesz i opróżniasz- możesz przemyć wewnątrz np. benzyną ( pamiętaj o wysuszeniu). sprawdzisz zdejmując dolny wąż :wink:
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • Dobrzyl
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 209
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                    #10
                    robekcool, no ok, a juz sadziłem ze jakies koszty sie pojawia na wiosnę
                    Łukasz

                    Komentarz

                    • sontario
                      Rider
                      • 2007
                      • 260
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez krzysiek13
                      Gdyby ubywało i zbierałoby się sporo w dolocie (m.in. dużo wyłaziło przez wspomnianą dziurkę) - turbo
                      Niekoniecznie turbo. Jeśli odma wywala w dolot za dużo oparów, to co ma do tego turbo? Turbina jedynie przepompuje opary oleju wraz z powietrzem dalej do IC, EGR i kolektora ssącego. Najpierw zastanowiłbym się, czy odma za bardzo się nie poci.
                      OII Elegance 2.0 TDI

                      Komentarz

                      • Dobrzyl
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 209
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                        #12
                        sontario, jaka odma ;?
                        Łukasz

                        Komentarz

                        • krzysiek13
                          L&K
                          • 2010
                          • 1155

                          #13
                          Dobrzyl, odma - odpowietrzenie pokrywy. Puszcza zawsze trochę oleju, przez co robi się syf w dolocie, ale nie są to jakieś wielkie ilości. Po prostu turbo tak rozdmuchuje to paskudztwo, że wszystko wygląda jak wygląda :evil: Jak masz zawalony dolot i oleju ubywa ponad normę - w pierwszej kolejności turbo do sprawdzenia. Poważne zaniedbanie lub regeneracja w stodole może się skończyć tak http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=46800
                          Octavia

                          Komentarz

                          Pracuję...