nie chodzi o to ze za darmo bo ludzie jak kupuja samochod to szukaja jak najtaniej itd. 95% chce kupic jak najtaniej a 5% to fanatycy marki co sa wstanie zaplacic jakas tam cene ale prawda jest taka ze ciezko jest odzyskac to co sie wlozylo.w poprzednie auto wlozylem grugo ponad 20 tys i niestety nic z tego nie odzyskalem takie sa realia.Mysle ze latwiej by bylo wyciagnac wszystko i sprzedac osobno albo poprostu jezdzic dalej i nie sprzedawac
Jeśli uważasz, że TeReSe kupi przeciętny kowalski to się mylisz, zresztą ja (jako sprzedający) przeciętnemu kowalskiemu nie oddam auta bo będzie tak jak piszesz, to jest auto dla konkretnej osoby która będzie szukać mocnego/dłubanego/rodzinnego auta. Zdaje sobie sprawę, że takie auto ciężko będzie sprzedać i jeszcze odzyskać sporą cześć zainwestowanego kapitału ale wiem, że jest to możliwe, trochę to potrwa ale jak wcześniej wspomniałem ze sprzedażą auta mi się nie śpieszy. A pomysłów na dalsze modzenie jest dość sporo.
Zamieszczone przez czarny_wwa
sesik, jeżeli jednak upadniesz na głowę i będziesz chciał ją oddać za darmo to pamiętaj o mnie :diabelski_usmiech
Będę pamiętał
Zamieszczone przez piramida
Panowie ja to widzę tak, wrócić do serii i sprzedać jako auto seryjne a pozostałe graty to ja odkupie :szeroki_usmiech
Nie mam zamiaru wracać do serii :diabelski_usmiech
Gdyby ubywało i zbierałoby się sporo w dolocie (m.in. dużo wyłaziło przez wspomnianą dziurkę) - turbo.
Poza tym, jak mocno się to miejsce poci zależy także od stanu samego zaworu EGR, im większy ma luz, tym bardziej może być usyfione dookoła. Tak czy inaczej trochę oleju naokoło niego to norma
robekcool, no masz racje sa jakie krople oleju, a jak mozna zweryfikować czy sie gromadzi olej w ic ;? jesli sie gromadzi co z tym zrobic wymienic ic ;?
Dobrzyl, nie wymieniasz. jedynie możesz go wyczyścić- usunąć olej. wyjmujesz i opróżniasz- możesz przemyć wewnątrz np. benzyną ( pamiętaj o wysuszeniu). sprawdzisz zdejmując dolny wąż :wink:
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Gdyby ubywało i zbierałoby się sporo w dolocie (m.in. dużo wyłaziło przez wspomnianą dziurkę) - turbo
Niekoniecznie turbo. Jeśli odma wywala w dolot za dużo oparów, to co ma do tego turbo? Turbina jedynie przepompuje opary oleju wraz z powietrzem dalej do IC, EGR i kolektora ssącego. Najpierw zastanowiłbym się, czy odma za bardzo się nie poci.
Dobrzyl, odma - odpowietrzenie pokrywy. Puszcza zawsze trochę oleju, przez co robi się syf w dolocie, ale nie są to jakieś wielkie ilości. Po prostu turbo tak rozdmuchuje to paskudztwo, że wszystko wygląda jak wygląda :evil: Jak masz zawalony dolot i oleju ubywa ponad normę - w pierwszej kolejności turbo do sprawdzenia. Poważne zaniedbanie lub regeneracja w stodole może się skończyć tak http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=46800
Komentarz